Ff een update: Vandaag toch weer naar het ziekenhuis geweest omdat ik last kreeg van hoofdpijn en misselijkheid, symptomen waarbij ik gelijk aan de bel moest trekken. Heb bloed en urine onderzoek gehad en heb gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Wel was m'n bloeddruk nog steeds hoog, ze willen me maandag weer zien om het goed in de gaten te kunnen houden.
Hè bah googelplex, rustig aan maar. Hier gister naar de huisarts geweest omdat ik al 5 weken benauwd ben nadat ik flink verkouden ben geweest, blijkt dat ik astmatisch ben Nu een puffer gekregen en over 1 week moet ik terug om te kijken of het resultaat geeft en anders gaan we verder. Bah wat een domper is dit zeg, nu moet ik nog oppassen ook met de medicijnen die ik nu heb, het mag wel maar moet het wel doorgeven als blijkt dat ik zwanger raak. De rode duivels zijn nu gelukkig weg en dit geeft me wel weer onzekerheid met de medicijnen, dus maar afwachten en toch maar klussen hihihi.
He meiden thanks voor jullie tips over ovulatietesten! Willen jullie meekijken? Op de foto een aantal ovulatietesten. Weet dat er geen een positief is, maar zoals je ziet zie je op sommigen een licht streepje en de laatste (van vandaag) is weer wit! (Rechter test) Herkennen jullie dit? Of blijven die van jullie wit, lopen ze op en heb je je piek? He balen rietje dat je astmatisch blijkt te zijn! Wel fijn als medicatie aanslaat en je weer wat meer zuurstof binnen krijgt Bekijk bijlage 473131
Hoi meiden, sorry ben echt met de 'zuider' zon vertrokken. Zo druk geweest voor de vakantie end. Nu midden in mijn vakantie me toch gewaagd aan een test, want cyclus was al 42 dagen. Kon niet dat het raak zou zijn, maar goed dacht omo wit en dan weer door maar.... Stond te trillen....dit kan bijna niet. Had deze ronde eigenlijk niet eens mee willen tellen. Sorry heel ego bericht, maar moet dit even delen.
Vlinder89 wauw wat goed!!! Niets ego je mag zeker blij zijn als het gelukt is Hier nog steeds niet ongesteld al 5 dagen overtijd hopelijk ook een mooie test straks
Wat spannend petitcherry...wat een leuke naam trouwens.. heb je al eerder getest deze week? Sorry ga het niet redden om alles terug te lezen. Dus begin maar met een schone lei 😁 Las nog wel over jou Talvi. Wat vervelend zeg. Het blijft echt maar duren voor je... hoop echt dat het straks beter gaat!!!
Vlinder89. Hihihihi dank je wel . Ja had 3 dagen overtijd getest maar helaas negatief. Maar heb wel hoofdpijn, misselijkheid, rommelende darmen, enorme eetlust vooral hartige dingen. Dus even afwachten.
Talvi dikke knuffel meid! Hopelijk herstel je nu goed en kun je even bij komen van de afgelopen tijd! Nieuwe dames welkom! Vlinder mooie test zeg! Gefeliciteerd Bolleke al nieuws? Kwam even spieken of je nod al in zicht kwam Yessie bij mij liepen de ovulatie testen ook zo op en af .. Hier moe moe moe geen energie om iets te ondernemen hoop dat ik mijn energie snel weer wat terug krijg
wauw Vlinder! gefeliciteerd! das nog eens een knaller! hoop die ook in handen te hebben over een week of 2! petitcherry! voor jou ook heel spannend! wanneer ga je testen? ben wel benieuwd naar de uitslag! knap dat je zolang kunt wachten hoor!!
ha! ik zat even naar het verkeerde streepje te kijkenkijken! haha! wat opvalt is dat die wel oploopt! 😂 Maar ik vind t moeilijk en ook erg onduidelijk! ik vind het wel een érg lange cyclus hoor!! vrijen jullie wel nog eens in de paar dagen voor de zekerheid? zou je ei niet al erg vroeg komen? mn nichtje geeft hem soms al op dag 4 dus tijdens haar ongi.. (super onregelmatige cycli) en word dan pas met dag 35 ofzo ongi.. super vaag!
Wow Vinder wat een knaller zeg, gefeliciteerd! Petticherry spannend zeg voor je, ik zal duimen voor positief bericht. Hier toch maar weer voor een nieuwe ronde gegaan, ondanks de medicijnen die ik nu moet gebruiken. De vorige duurde toch ook 14 maanden dus het kan nog een tijd duren. De medicijnen lijken wel aan te slaan, ben gelukkig iets minder benauwd.
Hello meiden! Iedereen thx voor de lieve berichten! Idd lastig en super frustrerend als manlief van huis is heel de week en mn eisprong midden in de week valt! Jammer... Dus de hoop btje opgegeven Welkom alle nieuwe meiden! Ik kan het echt niet meer bijhouden hier 😕 kan niet onthouden wie wat en hoe.. Dames die op vakantie zijn hele fijne vakantie! Geniet ervan!
Rietje Dank je! Hopelijk gaat het ook sneller beter met jou. Gelukkig dat je minder benauwd bent. Lievekind ja bang voor teleurstelling. Had al getest 3 dagen overtijd maar zo wit als wat. Dus nu ga ik morgen ochtend testen. Me temperatuur is wel elke keer 37.1.
dat klinkt eigenlijk best wel hoopgevend dan!! ik kom morgen ochtend even spieken! ik duim voor je mn spannend hoor! ben je er veel mee bezig?
Wauw vlinder wat een knaller! Gefeliciteerd! Lievekind thanks voor je reactie! Ik vind het ook zo lang duren. Ik weet niet of ik een vroege ei heb. Denk juist een late ei maar dat baseer ik nergens op. Uitgaande van 41 dagen zou ik dinsdag mn ei moeten hebben. Dus we testen nog even door. Vrijen wel met enige regelmaat...we wachten maar weer af..*zucht*
Hey mariahh wat lief ! Mijn NOD is rond vrijdag ergens, dus nog geen nieuws. Wat vervelend dat je zo moe bent, dat had ik bij mijn zwangerschap ook. Pfff was echt uitgeput. Ik hoop dat je je snel beter voelt, bij mij was het met 13 weken ineens over. Mutskuh nee niet de moed opgeven! Het komt echt goed meis, hele dikke knuffel! Wow Vlinder wat een knaller! Gefeliciteerd! Waarom dacht je dat het deze ronde niet gelukt kon zijn? Wel dus... Fijne vakantie nog maar dat zal zo wel lukken denk ik! Yessie vervelend die vage ovutesten... Bij mij liepen de streepjes meestal op tot de knaller. Geen idee hoe dat bij jou zit... Misschien volgende ronde ook gaan tempen? Dan kun je in ieder geval zien wanneer je m gehad hebt en mis je hem zeker niet. Ik vind het wel erg fijn. Petitcherry spannend hoor, ik duim voor een mooie test morgen! Rietje wat vervelend van je astmatische klachten! Kreeg je daar zo ineens last van? Heel erg balen zeg, zeker als je aan de medicijnen moet.... Ben ik verder nog iemand vergeten? Ik kan het ook niet meer zo goed bijhouden... Ik moet morgenochtend nog werken en dan heb ik vakantie! Donderdagochtend vertrekken we. Heerlijk, echt zin in. Even quality time met mijn mannen .
Yeah Vlinder, Gefeliciteerd! Wat een knaltest! Ik doe nog even m'n 34 weken dansje van gisteren Weer een mijlpaal gehaald!
Hey Bolleke! Ja dat zei je inderdaad! Is misschien inderdaad wat voor de volgende ronde want hier word ik tot nu toe nog niet wijzer van. Moet me nog wel even gaan verdiepen in tempen hoor, wat vind jij het voordeel ervan? Je ziet pas na je eisprong dat ie geweest is toch?