We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah Googel wat naar! Weet je al meer?

Spannend bolleke!! Duim voor je :)

Balen van cyclus petitcherry. Fijn dat je volgende week mag komen!

2. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog twee uurtjes urine sparen, dan een uur wachten op de uitslag en dan weet ik meer! Als het goed is mag ik lekker naar huis, wel met rust maar dat hopen we natuurlijk. Is de uitslag niet goed dan moet ik blijven tot de baby geboren wordt, dus dan lig ik hier nog 3 weken... Duimen jullie voor me?

3. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannen googleplex! Ik duim zeker voor je dat je naar huis mag!

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Balen Googel! Maar ik duim voor je hoor! Gaan ze je kindje sowieso al halen met 37w?

over een weekje mag/kan ik testen! Weer zo spannend! we hebben echt ons best gedaan deze ronde! we gaan as vrijdag op vakantie naar Macedonie, dus neem een paar testen mee! Heerlijk, die afleiding!

Nu had ik nog een vraagje..
    Mijn zoontje word over een paar weekjes 1! Wat moet ik allemaal meenemen op vakantie? haha! Ben zo bang dat ik iets vergeet! En wat moet ik met m doen in t vliegtuig? we vliegen op een fijne tijd! Half 2! en verkopen ze bijvoorbeeld fruithapjes op het vliegveld? Zodat ik zoiets kan geven in het vliegtuig?

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O sorry petitcherry dacht dat ik iets gelezen had van de pil. Wat gek dat je cyclus zo raar doet dan... Ik hoop dat je zwanger bent en snel duidelijkheid hebt!

Dankjewel Boef voor het duimen. Hoe is het met jou?

Googel ik duim dat je lekker naar huis mag!

Lievekind lekker ook op vakantie. Naar Macedonië, dat hoor je niet zo vaak! Hoe lang gaan jullie? Wij zijn vorig jaar naar Portugal geweest, toen was Tygo 9 maanden. Wij hebben toen Nutrilon meegenomen maar misschien hoeft dat voor jouw zoontje niet meer? Wat speelgoed en boekjes. Luiers en doekjes voor een aantal dagen. De buggy en de buikdrager. Als je daar een bedje hebt hoef je daar niks voor mee te nemen. In het vliegtuig is het fijn om hem te drinken te geven of een speentje met opstijgen en landen. Dan hebben ze minder last van de oortjes. En wij nemen een iPad mee met filmpjes van Bumba en zo om hem bezig te houden. Fijne vakantie alvast en ik duim dat je zwanger bent!

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O ja en Lievekind van die knijpzakjes fruit zou ik gewoon van thuis meenemen. Doen wij ook, en wat rozijntjes en verpakte Sultana koekjes en zo.

7. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!

Kijken jullie mee? Onderste test is van vanmiddag 2 uur! Zal die er dan eindelijk aankomen? Morgen zou ik mn eisprong moeten hebben, uitgaande van 41 dagen cyclus!
    Nu vanavond ook nog testen of morgenochtend? En hoelang moet je doortesten? Tot ie weer lichter wordt?

Bekijk bijlage 473461

8. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Bolleke wat onwijs spannend voor jou! en dat je temp hoog blijft is wel een heel hoopgevend symptoom! ik duim voor je meis! nu ben jij idd eens aan de beurt!
    ik zal mo ochtend snel even komen kijken of je al hebt getest! spannend hoor! jullie gaan ook lekker op vakantie? waar gaat de reis naartoe? wij gaan vrijdag ook lekker weg voor n weekje!

yessie dat ziet er idd uit alsof ie er nu eindelijk aankomt! als dit mijn test was geweest had ik gewacht tot morgenochtend, maar iedereen is anders elke eisprong is anders! je moet lekker doen wat goed voelt!

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de tips Bolleke!!

10. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lievekind dank voor je reactie!

Lekker op vakantie zeg! Zou zeker wat speelgoed/boekjes en filmpjes meenemen voor in het vliegtuig! Ik had eigen tussendoortjes meegenomen wat Bolleke ook zegt.

En spannend bijna nod voor jou, hoop dat het raak is. Inderdaad fijn die afleiding, gaat de tijd sneller.

Bolleke waar ga jij heen op vakantie? Hoop zo dat het raak is voor je!

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌

Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4

Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 8

Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1

Talvi ______________ 09-09___________📊 1

Vlinder89 ___________ 11-09 ___________📊 2

Kimjoy ____________ 12-09 ___________ 📊 3

CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8

Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1

Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9

Lievekind ___________ 22-09 __________ 📊 8

Rataplan ___________ 24-09__________ 📊 5

Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3

Amani _______________ ? ____________📊 1

Mamavanlois __________ ? ____________📊 ?

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING

Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL

Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL

Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY

Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ?

Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ?

Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7

SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1

Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ?

Mariahh___________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊 12

12. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    klopt de lijst nog meiden?

Googel? Hoe gaat t met je? ik hoop maar dat je nu lekker thuis zit!

13. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Wow wat een berichten weer zeg! Gezellig hoor al dat geklets maar kan het alleen niet bijhouden jammer genoeg.

Mijn nod is 4 oktober en we zitten nu in ronde 6.

Hier gaat alle z´n gangetje, ik ben me nu lekker op mijn werk aan het concentreren. Ik ben samen met mijn collega gevraagd om een kleding proef te doen. We krijgen voor het eerst werkpakken ipv onze eigen kleding dus we zijn benieuwd. Ik vind het wel leuk om dit te doen. Daarbij is het gelukkig weer eens leuk op het werk.

Succes voor de klussers, sterkte voor de wachtenden en fijne vakantie voor die weg gaan.

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Mag ik er ook bij.
    Roosje24, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1, nod 7 oktober

15. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben weer thuis! Jeeej!! Wel met zo veel mogelijk rust maar dat is niet erg :)

16. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Ik ook graag,
    27 jaar 2e kindje ronde 5 Nod 10-9

17. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Wauw wat een verhalen weer hou het inderdaad niet meer echt bij hahaha.

Maar Googelplex wat fijn dat je weer thuis bent! Lekker rustig aan doen dan maar.

Bolleke ben benieuwd hoor hopen op een mooie test!

Ja is echt balen die cyclus Boefje2012

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Lievekind en Yessie! Ik duim ook voor jullie!

Yessie het ziet eruit alsof je ei eraan komt! Ik zou nu 2 keer per dag gaan testen, ik heb ooit de piek gemist met 1 keer per dag. En dan doortesten tot ie donker is en piekt. Veel plezier samen! ;)

Wij gaan twee weken naar Kroatië, we vliegen donderdagochtend. We gaan rondrijden in Dalmatië, rechtsonder zeg maar. Dus niet Istrië waar de meesten naartoe gaan.

Rietje klinkt als een leuk project op je werk! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Hoeveel werk je? Ik werk zelf 28 uur sinds ons zoontje er is. Bevalt prima!

Googel fijn dat je weer thuis bent! Moet je echt bedrust houden nu? Ik neem aan dat ze je sowieso goed in de gaten blijven houden?

Ik duim voor iedereen die bijna NOD heeft! Sexytimers veel plezier!

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Sorry voor mijn afwezigheid :). Drukke laatste vakantiedagen gehad en nu is het normale leven weer begonnen met werk, therapie en peutergroepjes.

Wat fijn dat je naar huis kon Googelplex!! Was je urine helemaal goed of waren de waardes acceptabel genoeg? Succes met je rust pakken en let goed op jezelf (en de baby ;)).

Yessie, hopelijk komt je ei eraan!

Lievekind, fijne vakantie!! Ik had vorige week voor Quinten de iPad mee met filmpjes (en een koptelefoon, stuk minder prikkels), boekjes en wat los speelgoed. Verder genoeg te 'snoepen' en zijn rietjesbeker, knijpfruitje en losse pakjes drinken. De vloeistoffen deden ze in een aparte machine en mochten gewoon mee verder het vliegveld op :). Op de terugweg hebben ze niet eens naar het knijpfruitje gekeken (zat per ongeluk nog in de rugzak).

Meestal doen ze over babyvoeding helemaal niet moeilijk.

Bolleke, jullie ook een fijne vakantie!! En hopelijk nemen jullie een heel mooi souvenirtje mee terug.

Mijn nod moet ook aangepast naar 6-10. Donderdag begin ik weer met de ovulatietesten, maar verwacht mijn eisprong over een week, als het gewoon volgens de regels gaat.

Vanaf nu zal ik weer wat meer proberen te reageren!

Oja, ik heb nog heel even getwijfeld of we een ronde moesten overslaan ;). Ik droomde van het weekend dat we een vierling kregen :$ vier meisjes en ze werden geboren met 28+3. Daar bedank ik toch echt voor! (Vooral voor die vierling. Eentje tegelijk is écht genoeg.)

20. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Googel fijn dat je weer thuis bent en nu maar rustig aan doen, succes en sterkte!

Bolleke gelukkig is het inderdaad weer leuk op het werk was een paar maanden terug wel anders. Ik werk 32 uur en ik vind dat eigenlijk best wel veel, maar op het moment kan het even niet anders. Ik hoop wel dat wanneer er wel een 2e mag komen ik minder kan gaan werken om er toch meer te zijn voor de kids.

Deel Deze Pagina