Azucena nog een fijne vakantie gehad? En mijn god, een vierling . Dat is een beetje teveel van het goede ja! Succes met de ovutesten! Rietje 32 uur is veel ja... Hoeveel zou je willen gaan werken na de tweede? Hoop dat dat mogelijk is... Hier een mooie hoge temp vanochtend dus heb getest. Heb een tuurstreepje, voor de supertuurders onder ons zal ik ff kijken of ik een foto bijgevoegd krijg. Ik ga denk ik vrijdag pas weer testen als ik niet ongesteld word, morgen al genoeg spanning vanwege de vliegreis en we moeten vroeg weg... Duimen jullie voor me?
Ff kijken of het zo lukt met de foto? Moeilijk erop te krijgen maar ik zie wel echt iets. Ben benieuwd of jullie iets zien!
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 8 Talvi _______________ 09-09 ___________📊 1 petitcherry _________ 10-09 ____________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 12-09 ___________ 📊 3 CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Lievekind __________ 22-09 __________ 📊 8 Rataplan ___________ 24-09 __________ 📊 5 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Amani ____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh___________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊 12
Bolleke!!! Ik zie hem hoor!!!! wauww! Hoop zo voor je dat ie op gaat lopen! Maar ik denk gewoon dat je zwanger bent! Alvast gefeliciteerd! haha!
op die andere vind ik em iets duidelijker, maar op deze zie ik em ook! haha.. ja ik zei al.. ik ben echt een ster in turen! vooral als k mn laptop scherm wat naar achteren zet zie ik ze echt wel goed ook! ga je morgen weer testen? Hoeveel dpo ben je?
Ooo Bolleke ik zie em ook. Op de eerste foto al. Spannend zeg!!!! Zwanger terug van vakantie gun het je echt zo ontzettend!!!! Google fijn dat je thuis bent. Hoop dat je werk plezier alleen maar meer wordt rietje. Niet met plezier naar je werk is echt verschrikkelijk. Hier na 2 dagen iedere pharmacie te hebben gehad eindelijk een digitale CB gevonden 😄
Dankjewel allemaal voor het meeleven, superlief! Ik ga vrijdagochtend weer testen als ik niet ongesteld word. Hou jullie op de hoogte! Vlinder die is mooi! Gaaf als je het dan echt ziet staan, das toch wat echter dan een streepje...
Wow Bolleke, ik zie hem ook en ik ben echt een slechte tuurder. duim zo voor je dat ie oploopt. Tis je zo gegund meis. Fijn dat je toch naar huis mocht Google. Rustig aan doen dan maar. Petitcherry, bij jou al wat meer duidelijkheid? Hier niet zo heel veel te vertellen. Ik zie deze maand als een gemiste kans, maar zoals al gezegd werd hier........op de momenten dat je het niet verwacht kan je toch opeens verrast worden. We gaan het zien. In ieder geval zal ik niet zo teleurgesteld zijn omdat ik toch niks verwacht. Dus dat is ook wel weer fijn. Straks naar de Arboarts. Ik ben nog niet helemaal fulltime aan het werk, dus eens kijken wat arts gaat zeggen.
Super Bolleke, ik hoop dat ie op loopt. Fijne vakantie. Of ik wordt ongesteld of er is iets anders aan de hand. Sinds gisteren begin ik bruin bloed te verliezen. Het is maar heel weinig, dus ik ben erg benieuwd of mijn menstruatie doorzet. Afwachten maar.
Jaaaaa bolleke!! Ik zie hem Ronde 9 it is!! Hoop het zo voor je meid!! En vlinder, 3+ al. Hoe ver ben je dan?? @hier al weer 18 weken en weet nu zeker dat ik al bijna 2 weken wat voel bewegen. Eerst heel weinig, plopjes. En nu echt steeds meer en harder. Zo leuk is altijd even afwachten of het nou de beeb is of m'n darmen haha. Heb de nod lijst aangepast, een boy stond er nog niet in!
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 8 Talvi _______________ 09-09 ___________📊 1 petitcherry _________ 10-09 ____________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 12-09 ___________ 📊 3 CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Lievekind __________ 22-09 __________ 📊 8 Rataplan ___________ 24-09 __________ 📊 5 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Amani ____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh___________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊 12
Hi meiden, sorry voor me afwezigheid! Ff kort berichtje Gefeliciteerd voor de zwangere Mijn nod 6-10 morgen kom ik langer reageren
Rataplan nee nog steeds niet. Vandaag ook bij de HA geweest heb een blaasontsteking en een griepje te pakken, lig nu ziek in bed. En maandag bloed prikken hopelijk komt daar wat uit. bolleke ik ben echt een slechte tuurder zie niet zo veel hihihihi vooral op de computer kan ik het slecht zien, maar hoop voor je dat je vrijdag een knal test hebt!! Vlinder89 leuk die cb test 3+ al wauw!! Geniet ervan
Spannend Bolleke, ik hoop dat het snel duidelijker wordt voor je. En over het werk, ik zou graag 24 uur willen werken 3dagen van 8 uur of 27 uur en dan 3,5 dag. Als het goed is moet dat wel lukken op mijn werk. Alleen is manlief er nog geen voorstander van helaas. Super Vlinder, gefeliciteerd. Hier alles z´n gangetje. Sinds gister mijn temp aan het bijhouden, hiermee eens kijken of ik wat ga merken. Voor de rest het gewoon gezellig maken met elkaar en dan zien we wel weer verder.