Bolleke wat fijn lieverd!! Hoop echt dat het een flinke knaller wordt!! Googel fijn dat je weer thuis bent. Daar zit je toch niet op te wachten om 3 weken in het ziekenhuis te moeten blijven! Echt rustig aan doen hoor!! Voel je je wel oke? Bij mijn dochter had ik op een gegeven moment een onderdruk van 115 en ik voelde me echt mega ellendig toen.... Fijn ook dat het GUO onderzoek goed was dat had ik nog niet gelezen... Misster ja ik heb indalingsweeen gister ook opgezocht op internet. Had ook zo'n last van menstruatie achtige rugpijn. Dus hier ook aan het dalen volgens mij. Mijn dochter was met 32 weken ook al helemaal ingedaald dus het zou goed kunnen. Lekker rust houden ook hoor... Vlinder ik zag bij jou ook een knaller! Gefeliciteerd!! Hier was de groeiecho ook goed. Ze loopt wel 2 weken voor op groei dus een klein meisje is het niet maar als ik mijn dieet zo voort zou zetten zoals ik dat nu doe schatten ze haar met 40 weken op 8 pond en dat is in principe goed. Maar goed week 34 en 36 weer een groeiecho en tussendoor nog ergens een suikercurve in het ziekenhuis... Mijn bloeddruk is wel helemaal goed en daar ben ik zo blij om vanwege bovenstaand verhaal.... Placenta is ook goed naar boven gegroeid dus daar zijn ook geen problemen....Wel veel last van mijn stuit en rug dus ik slaap lekker veel en dat gaat gelukkig prima Meisjes veel succes en plezier met sexytime en hopelijk weer gauw nog meer positieve testen.....
Spannend Bolleke! Ik lijk ook iets te zien in de verte! Duim hard voor je dat het vrijdag geen twijfeltest meer is! Vlinder dat zijn mooie testen fijn zeg! Rataplan je weet inderdaad maar nooit, alles kan! Hier snap ik er ook niks meer van. Gister leek mn ei eraan te komen. 's Avonds nog eens getest, bijna geen streepje. Vanmorgen weer wat donkerder streepje. Net een streepje, maar weer lichter als die van vanmorgen. Heb nog geen een keer even donker gehad als de teststreep. We maken het wel gezellig hoor, maar ik word niet echt wijs van ovutesten. Misschien is tempen voor mij beter. Maar eerst deze ronde maar afwachten. Wie weet!!
Goeiemorgen, nog snel een berichtje voordat we naar het vliegtuig gaan. Helaas ben ik ongesteld geworden... Dus of ik had een indroger of er is wel iets geweest maar het is snel mis gegaan. Ik denk dat we na de vakantie maar eens contact gaan zoeken met de huisarts... Maar nu eerst genieten van twee weken met zijn drietjes en lekker wijntjes drinken in Kroatië! Ik ben weinig hier te vinden denk ik. Ik hoop op mooie testen in die tijd! Succes allemaal!
Ohww Bolleke wat balen zeg!! Pff dat is echt even een domper... Wel fijn dat je nu even op vakantie gaat, afleiding en andere omgeving en inderdaad... Lekker een wijntje drinken! Geniet van je vakantie meis.
neee Bolleke!!! 😢😡😠😟 wat onwijs klote zeg!! ik zag duidelijk een streep! wat spijt me dat voor je! dat zal wel even slikken zijn! gelukkig ga je lekker op vakantie! geniet ervan he meis!! 😘
Nee bolleke!!! Wat onwijs balen 😢 ik zag het streepje ook! Ondanks dat toch een hele fijne vakantie! Geniet maar lekker van je mannen! @ reeva gelukkig was alles weer goed met de kleine uk! Ik heb er vertrouwen in dat je dat dieet volhoudt! Gelukkig heb je nog een aantal groeiecho's. Alhoewel ik daar ook mn twijfels bij heb, want jayden werd geschat op ruim 8 pond, terwijl hij maar 6 pond was. Dat terzijde balen van je stuitje, net wat je zegt lkkr veel slapen mop!
Bolleke oooooo wat naar!!! Nou geniet maar van je vakantie wie weet gebeurd er daar een wonder even lekker genieten. Googleplex hahaha nou hoop dat je nieuwe liefde gaat werken
Bolleke, wat ontzettend balen. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. Veel plezier op vakantie. Hier nog steeds geen menstruatie en het bruine bloedverlies is bijna over. Zou het dan toch een innesteling zijn geweest? Pff, nu wachten tot ik kan testen. Hoe lang kun je dan het beste wachten (als het wel een innesteling was)?
Ahh bolleke! Dat is echt goed balen! Had ik totaal niet verwacht. Knuffel! Betere vakantie timing kun je niet hebben. Even je hoofd op andere gedachten. Geniet ervan meid!
Jeeeeej! Geen twijfel meer mogelijk; heb toch echt m'n eitje gevonden haha! Mooie donkere streep op dag 28 (!!!).
AH Bolleke wat ontzettend jammer zeg, gelukkig nu vakantie lekker genieten hoor en helemaal van je wijntjes wie weet zijn dat de laatste! Googel hoop dat ze voor je helpen je nieuwe vriendjes! Elsa ik wacht zelf altijd erg lang tot ik kan testen, pas op de dag zelf of 1 dag ervoor. Wel spannend hoor. Yessie wat fijn dat je ei gespot is, veel plezier! Hier bekaf, was vanmorgen al om 5.15uur wakker van het hoesten, ik was lekker benauwd. De hele dag gewerkt en dan nog mijn meisje uiteraard helpen en er voor haar zijn. Maar nu is het mijn tijd en even niks doen en bijkomen. Morgen weer terug naar de huisarts voor mijn medicijnen, merk soms wel soms niet een verschil in het gebruik dus afwachten maar.
Even snel een berichtje om jullie te bedanken voor jullie lieve reacties! Doet me goed. Was wel een mega teleurstelling ja.. Maar nu heerlijk aan het genieten in Kroatië. De reis is goed gegaan, zoontje heeft zich voorbeeldig gedragen met een beetje hulp van Bumba . We zitten nu op het dakterras op de schommelbank lekker een biertje te drinken. Morgen wandelen in een nationaal park hier. Voor de nieuwsgierigen: check Plitvice meren. Lievekind goeie reis morgen en een hele fijne vakantie! Yessie jeeej eindelijk je ei, benut m goed en veel plezier!
O ja en Rietje succes morgen bij de huisarts. Hoop dat ie je kan helpen, lijkt me heel vervelend en akelig om zo benauwd te zijn!
Hoi hier even een berichtje van mij. Ik voel een menstruatie aankomen tenminste zo lijkt het Hoop het natuurlijk niet. Bolleke fijn dat je goed bent aangekomen lekker genieten
Bolleke, wat rot dat je toch ongesteld bent geworden! Geniet van de vakantie en de fijne tijd samen ! Dat zal ongetwijfeld genoeg afleiding geven. En wie weet groeit er iets heel moois onder de Kroatische zo'n! Daar hoop ik in ieder geval op. Yessie, fijn dat je eindelijk kunt stoppen met speuren! Have fun. Succes morgen rietje! Elsa, geen idee wanneer je het beste kunt testen, maar ik duim dat het een innestelingsbloeding was. Balen petitcherry! Dikke knuffel! Quinten heeft vorige week een EEG gehad en morgen belt zijn kinderarts met de uitslag. Vind het stiekem toch wel heel erg spannend. Hij heeft waarschijnlijk een paar kleine epileptische aanvallen gehad een tijd terug, maar ik hoop morgen te horen dat de EEG helemaal netjes was. Morgen ook de ovulatietesten uit de kast trekken. Ben er nu veel minder mee bezig dan de vorige/eerste ronde. Eigenlijk wel fijn niet meer zo hyper overal mee bezig zijn.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test gedaan. Dit was het resultaat: Bekijk bijlage 473766
azucena dank je maar dacht echt dat het eraan kwam maar nog niets tot nu toe Elsa wauw ik zie hem hoor!!!