Thnx dames. Ik kan het niet helemaal geloven. Ik had het echt niet verwacht deze maand. Was de timing blijkbaar precies goed. Ben super blij.
Hey meiden even een snel berichtje vanuit Kroatië, Dubrovnik om precies te zijn. Heerlijk hier, echt aan het genieten met zijn drietjes! Ondanks dat we vandaag zeiknat geregend zijn... Maar het is pas de tweede dag dat we regen hebben, verder stralend weer, dus we mogen niet klagen! Ik zie dat we weer een zwangere hebben, gefeliciteerd Rataplan! Wat gaaf juist nu je het niet verwacht had. Geniet ervan! Lievekind een dikke knuffel voor jou! Ik weet hoe het voelt als het langer duurt... Kop op meis, onze tijd komt nog! Ik ben even vergeten hoe lang het duurde voor je zwanger was van je zoontje? Bij mij was het toen ronde 7 raak en om de één of andere reden had ik nooit gedacht dat het nu langer zou duren... Gaat het inmiddels beter met Dani? Wat zielig en vervelend dat je daar op vakantie mee zit! Geniet er ondanks dat van! Rietje wat vervelend dat je nog zo'n last hebt... En wat een doos van een arts zeg, jeetje. Beterschap meis! Azucena auw klinkt pijnlijk zeg van je man... Ik hoop dat de timing toch goed is! Verder alle hoogzwangeren, jeetje wat gaat het snel! Gek dat de eersten al bijna gaan bevallen... Sorry als ik iemand vergeten ben... Ben weer weg, knuffelen met mijn kerel!
Waaauuw rataplan wat een verrassing zeg! Gefeliciteerd!!! Ahhh lievekind balen zeg meid! Dikke knuff! Bolleke geniet van je vakantie verder!!
Bolleke dankjewel voor je lieve reactie! inderdaad, onze tijd komt nog wel!! maar kga binnenkort wel een test halen voor manlief.. dat weet je dat maar vast.. bij mn zoontje niet echt geteld eigenlijk.. toen waren we er veel minder mee bezig! maar toen duurde het ook wel een tijdje tot ie raak was.. 6/7 maanden denk ik.. met m'n zoontje gaat het gelukkig weer heel goed! na 1 dag amoxicilline was t alweer een geel kereltje, dus eigenlijk maar 2 avondjes "last" van gehad.. overdag leek hij er minder last van te hebben.. Rataplan gefeliciteerd meis! onwijs gaaf voor jullie!
Wat fijn dat het beter gaat met je zoontje Lievekind! Ff vraagje; vorige week donderdag en vrijdagochtend had ik positieve ovulatietest. Moet ik vanaf dan 14 dagen rekenen tot mijn nod? Of eigenlijk nog later?
@ rataplan! Gefeliciteerd meis! Die is duidelijk genoeg iig! 😍 nu genieten! @ bolleke geniet er nog maar lkkr van hoor! @ yessie ja om en nabij wel. Meestal springt je ei 12 tot 48 uur later als je posi ovu test heb.. het gaat erom dat je het begin van de piek te pakken heb. Tel daar ong 24 uur bij. En dan 14 dgn later.. Zo is het mij verteld iig.. @ boefje Hoe is het met jou?
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 8 Talvi _______________ 09-09 ___________📊 1 petitcherry _________ 10-09 ____________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 12-09 ___________ 📊 3 CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Lievekind __________ 22-09 __________ 📊 8 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Amani ____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5
Volgens mij moet er nog wel meer aangepast worden in de lijst, maar weet even niet wie ed. Mezelf in ieder geval bij de zwangeren gezet met mijn vermoedelijke uitgerekende datum.
Nou haha alles staat nog op september! Wil iemand mij op nieuwe NOD 1-oktober zetten? Ik kan nooit die lijst aanpassen ivm mobiele brigade...
Oke dank je Mutskuh! Dan zal het volgende week vrijdag ongeveer mn nod zijn. Nog een weekje wachten, spannend zeg... Laat de week maar snel gaan! We hebben in ieder geval een leuk weekend voor de boeg. Morgen gaan manlief en ik eindelijk samen weer een hapje eten! Zo lang geleden dus daar heb ik zin in! Fijn weekend meiden!
Geniet van de vakantie Bolleke ! Fijn dat het weer zo mee zit! Ah wat fijn dat je zoontje zo snel weer is opgeknapt Lievekind! Heerlijk samen uit eten Yessie! Zulke dingen schieten er zo vaak bij in hé.. Succes op het wachtbankje . Hier is het helaas niet meer gezellig geweest . Het begon uit het niets te bloeden, dus toch maar even besloten dat het verstandiger was om niks te proberen. Stomme piemelproblemen, vind het nog steeds zo bizar. Dus hopelijk zijn de zwemmers sterk genoeg om die 2/3 dagen te overleven en anders op naar de volgende ronde . Iemand ervaring met vroeger testen met de action testen? Met DPO10 of 11 ofzo..
Helaas heeft de ongi doorgezet. Was wel een hele korte cyclus nu nog geen 16 dagen ik snap er niets van. Is voor het eerst nu zo dus even aankijken en anders maar even naar de huisarts. Ook mijn gezondheid laat het even afweten nu. Na 1,5 dag geen medicijnen te hebben ingenomen ben ik weer erg kortademig met daarbij nu ook een verkoudheid en als klap op de vuurpijl ook mijn stem kwijt. Zucht ik zit even in een flinke dip nu. Sorry voor mijn klaagzang.
Balen azucena van je man Lievekind. Knuffel! Geef de hoop niet op! Ineens is het een keer raak!! En gefeliciteerd rataplan!! En juist als je het niet verwacht dus...
Oh Rietje speciaal voor jou een dikke knuffel vanuit Kroatië, dat zijn de beste ! Snap het meis, klaagzang mag best even. Klote voor je! Kun je nu geen nieuwe medicijnen gaan proberen? En die menstruatie is wel echt raar zeg... Zou ik me ook wel een beetje druk om maken... Azucena balen dat het niet meer gelukt is. En bloeden aan je piemel lijkt me niet fijn, auw! Beterschap ermee... Geen ervaring met Action testen, ik heb altijd de Kruidvat 2v5. Mijn nieuwe NOD is rond 17 oktober, ronde 10. Zucht...
@ azucena ja hier ervaring met de actiontesten. Alleen niet met 10 dpo maar wel met een hcg van 83... Dit was na de mola om te kijken of mn hcg zakte, en zelfde dag bloed laten prikken. Weet dat ze redelijk wat nodig hebben om iets te laten zien. Mss heb je er wat aan.. Balen van je ongi...
Rietje, balen dat je je zo rot voelt. Kan je geen andere medicijnen krijgen? En wat raar van je cyclus. 16 dagen is wel heel erg kort. Vreemd Azucena, ah jammer van de pielemoos van manlief. Maar wie weet toch nog mazzel deze ronde. Lijkt me pijnlijk. Ikzelf ben niet zo'n voorstander van het testen voor nod. Je maakt jezelf alleen maar onzeker en als je zwanger bent, dan ben je dat ook nog op nod, dus dan weet je het alleen zeker een paar dagen later. Hier nog steeds niet echt het besef zwanger te zijn. Heb nog helemaal geen klachten. Alleen lijk ik iets vermoeider dan normaal en heb ik gevoelige tepels. Gister nog maar andere testen bij etos gehaald. Had het in mijn hoofd gehaald dat ik misschien wel 2 vals positieve van kruidvat had. Nou die van de etos was ook hartstikke positief natuurlijk hahaha. Altijd die onzekerheid de eerste pawr weken.