Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Talvi _______________ 09-09 ___________📊 1 petitcherry _________ 10-09 ____________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 ___________📊 2 CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Mutskuh ___________ 01-10 __________ 📊 9 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 07-10 ___________ 📊 4 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Bolleke83 __________ 17-10 __________ 📊 10 Lievekind __________ 24-10 __________ 📊 9 Amani ____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5
Haha snap dat het nog een beetje onwerkelijk is rataplan. Maar mooi dat die van de Etos ook zo mooi knalt! Mooie bevestiging weer! Hier alweer mijn 36 weken dansje! Komt nu echt dicht bij. Hij mag bijna veilig thuis geboren worden 😍 hebben ook bijna alles zo goed als klaar!! Maar verwacht dat de kleine man zeker nog wel de 4 weken uit zit 😉 Iemand toevallig enig idee waar je gekleurde vierkante enveloppen kunt kopen?? Als ik ze bij de kaarten bestel betaal ik 0.25 per stuk. Heb wel een site gevonden voor leuk Prijsje maar dan zit je weer met verzendkosten. We gaan natuurlijk voor zo goedkoop mogelijk! 🙈🙈 denk misschien hebben jullie een idee 😊 Fijne dag allen!
Hoe gaat het nu Rietje? 16 dagen is inderdaad wel heel raar.. Zou dat zeker eens navragen. Rataplan, Fijn dat de etos testen ook super positief waren! Het nieuws zal vanzelf wel een keer landen . Hopelijk blijven de vervelende kwaaltjes je bespaard. 36 weken al missSter :O! Dat gaat snel hè.. Snapt je zoontje een beetje wat er allemaal te gebeuren staat? Voor het werk koop ik altijd gekleurde enveloppen bij de Bruna. Volgens mij iets van 2,50 voor 10 stuks. Met Quinten heb ik er toen een buts Online besteld, maar die waren gewoon wit. Welke kleur zoek je? Wil we even mee speuren . De vakantie vorige maand was toch een welkome afleiding . Let nu veel meer op elk steekje en krampje. En dan moet ik nog 1.5 week geduld hebben. Afwachten maar.
Mag ik ook bij de zwangere dames in de lijst? Ik ga nu even uit van 22-05-2016. Over 2 weken eerste echo. Rataplan, ik heb ook meerdere testen gedaan. Eerst die vroege van de kruidvat, dag later een CB. En ook van de action een paar. Kon het gewoon niet geloven, maar allemaal positief.
MissSter niet toevallig bij de Wibra? Daar heb je ze soms ook voor erg weinig liggen. Hier ook 36 weken dansje! (nouja gister al haha). Nog twee weken te gaan, ik word namelijk met 38 weken ingeleid. Dit weekend twee feestjes, gisteravond en vanavond weer, gezellig!
Googel en Misster lekker alweer 36 weken, geniet er nog maar even van. Rataplan ik was bij de 1ste ook zo onzeker omdat ik niets voelde en heb 3 dagen achter elkaar getest. Hier gaat het wel iets beter met me. De medicijnen die ik had gebruik ik nog, maar door de verkoudheid merk ik niet veel verschil. Morgen moet ik naar de longarts, ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Mijn stem is weer een beetje terug, maar nog wel erg schor. Ongi wordt gelukkig alweer minder en ik hoop dat deze korte cyclus eenmalig was. Wat raak je hier onzeker van zeg. Mijn nieuwe nod datum is 21 oktober dus dat wordt weer spannend valt precies in de vakantie.
Hoi lieve meiden! Lees allemaal leuke berichten van de zwangeren.. eerlijk gezegd kan ik het soms nog maar slecht verdragen.. Waarom jij wel en ik niet? stomme vraag natuurlijk, want daar heeft niemand iets over te zeggen! Gisteren zijn ml en ik begonnen met een streng dieet.. ik Cambridge500 en ml Cambridge800.. Ik ben niet enorm dik, maar voor het mooie zou ik toch zo'n 16kg moeten verliezen (ben 167 en weeg 78,4kg) ml moet er ongeveer 9 kwijt.. Hier hopen we binnen zo'n 8 tot 12 weken mee klaar te zijn! Maargoed.. hebben vanmorgen eens een goed gesprek gehad en hebben besloten het kindje krijgen op een laag pitje te zetten zolang het dieet duurt! Ik ben er nu al 9 maanden zo intensief mee bezig dat ik bijna vergeet te genieten van het prachtige kind dat ik al heb! Dus de komende maanden gaan we niet de vruchtbare week vermijden, maar ook niet heel bewust om de dag vrijen. Ik hoop hier gezellig bij te kunnen blijven lezen en/of schrijven, en wie weet ben ik volgende maand ineens wel zwanger! Dan weten jullie dat maar! En wensen jullie me succes met afvallen?
Lievekind, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Al is het om een ander onderwerp . Ik heb me een keer afgevraagd waarom wij degene moeten zijn die de pech hebben met een 'niet gezond' kind. Overal lees, hoor en maak ik te vroeg geboren kinderen mee die blakend van gezondheid uit de strijd komen. Waarom moet het dan net met Quinten fout gaan terwijl hij het juist zo goed deed. Ik kan er maar een antwoord op geven: waarom wij niet? Wat maakt ons beter dan ieder ander mens dat zoiets ons niet zou kunnen overkomen? En degene die wél een gezond kind hebben, of in jouw geval snel zwanger zijn, hebben gewoon geluk. Misschien heel nuchter en wat hard, maar dat helpt mij wel om dingen in perspectief te zien. Succes met je dieet en hopelijk helpt het los laten voor het zwanger worden . Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven! Oh Googel, dat is echt aftellen nu dan! Wauw! Ben je er helemaal klaar voor? Fijn dat het iets beter gaat rietje! Succes morgen.
Kan een innesteling krampen of steken geven ? Als ik ongesteld moet worden, heb ik steken als ik hoest of plotseling beweeg. Dat heb ik nu ook.. Donderdag is waarschijnlijk mijn eisprong geweest, dan is het denk ik nog wel heel vroeg voor een innesteling hé? (Jup, de relaxte stemming die ik aan het begin van deze cyclus had, is weg )
Hoi meiden wat een leuke berichten allemaal Rataplan gefeliciteerd met je zwangerschap En je mag soms heus wel klagen hoor Lievekind dat is menselijk En alle andere meiden geniet van jullie zwangerschap, of succes met de Nod of veel plezier met sexytime Hier moet ik morgen naar de gynaecoloog toe voor een echo ivm een rare cyclus en steken, misschien een cyste op me eierstok dus even ter controle een echo laten maken. De vorige keer een bloedtest gehad maar kwam helaas niets uit. Mijn Nod moet ook aangepast worden dat word dan 20-10 ronde 6
Lievekind, vervelend dat het zo lang duurt. Tuurlijk heb ik nu makkelijk praten. Ik ben 1 van diegene die dus het geluk heeft toch nog wel redelijk snel zwanger te zijn. Dat vond ik overigens vorige maand nog niet hoor. Toen ik ronde 5 in ging had ik ook wel zoiets van pfffff gaat dit nog wel lukken. Hou je eraan vast dat het niet heel raar is als je er een jaar over doet. Dat hielp mij ook. Er moet zoveel goed gaan wil je echt zwanger worden. En als je dan leest hoeveel kans je per maand hebt. ........pfff dan is het gewoon bijzonder als je überhaupt zwanger wordt. Heel veel succes met het afvallen en ik hoop dat je het een beetje los kan laten. En wie weet ben je opeens zwanger. Ik duim voor je. Maar zoals je zelf al zegt, vergeet niet te genieten van hetgeen wat je al hebt. Dat is ook ooit ontstaan in een bijzondere maand. De maand waarin jij ook zoveel geluk had dat alles goed ging en je zwanger raakte. En dat gaat vast en zeker weer lukken. Knuffel voor jou
Morning meiden! Rataplan gefeliciteerd met je zwangerschap! Googel nog 2 weeksjes oooooo wat spannend! Waarschijnlijk ben je dan wel de eerste! Ben je er klaar voor En Misster voor jou kan het vanaf week 37 ook echt gaan gebeuren! Tjeee we gaan echt al aftellen! Hier vandaag 33 weken en mijn hemel die buik!! Ik moet gewoon echt lachen om een bilpartij die soms aan een kant van mijn buik uitsteekt. Gister kroop mijn vriend met zijn rug in bed tegen mijn buik aan maar er zat een baby tussen hahahaha ik moet dan echt lachen Hier een beetje bezig met kleertjes uitzoeken en wassen want ik heb ik echt heel veel gekregen. Ik moet alleen nog op zoek naar een box dus ik ga zo ff marktplaats afspeuren Succes meiden met sexytime en NOD's
Wauw Reeva wat klinkt dat cool! En wat gaat het hard! Petitcherry Hoe ging het bij de gynaecoloog? Lievekind wat knap dat jij en je man de stap maken om samen af te vallen en jullie wens even op een laag pitje zetten. Ik vind het knap dat je zelf ook realiseert dat je moet genieten van het prachtige kind wat je al hebt! (Vergeet ik soms zelf ook). Het zwanger (willen) worden vergt zoveel energie en aandacht dat je soms vergeet wat voor een wonder je al hebt. Super veel succes! Hier komen we dichterbij nod en ik vind het spannend... Voel van alles, subtiel wel eens waar, net als vorige maand (toen ik toch even zwangee bleek te zijn). Maarja ik weet uiteraard ook hoe goed je lijf je voor de gek kan houden, zucht! We wachten ongefuldig af!
Spannend Reeva, gaat bij jou ook al opschieten. Yessie, spannend meis. Ik duim met je mee. Wanneer ga je testen?
Hoi Yessie ja ging goed echo gehad me baarmoeder zag er goed uit, me eierstokken ook maar misschien 1 blaasje die overheerst en misschien groter gaat worden, moet over 2 weken weer terug komen. Ze heeft ook weer een bloedtest gedaan maar nu voor me hormonen. Ze vermoed misschien Pcos. Dus even de test afwachten. Ben benieuwd hoor of het raak zal zijn bij je ga duimen voor je! Reeva klinkt echt leuk! En marktplaats is inderdaad super handig voor dat soort dingen
Hoi meiden,ik was even weg nu ben ik terug. Zwangere gefeliciteerd. Bijna bevallen meiden, success. Ei wachtende meiden, ook succes hihi.. Meiden op het wachtbankje, spannend hihi, ik zelf ook Even ego bericht sorry meiden..
Hallo meiden daar ben ik weer even. Het gaat hier redelijk met me. Gisteren ben ik bij de longarts geweest en die heeft meteen allerlei onderzoeken aangevraagd. Bloed prikken, hart/long foto, 24uurs ph meting (via een slangetje door mijn neus wat ik moet doorslikken naar mijn maag om het maagzuur gehalte te meten) een ct-scan en een verwijizing naar de kno-arts, kortom ik ben nog wel even bezig. Maar ik ben ook blij dat het nu eindelijk eens allemaal onderzocht wordt. En ik moet een paar kilo afvallen, maar dat wist ik al. Ik ga me maar eerst op alle onderzoeken richten om te kijken of ik daar verder mee kom en dat er duidelijkheid is en dan zien wel verder wanneer het raak zou mogen zijn. Wel even een domper omdat het al zolang duurt bij me, maar ja m'n gezondheid is ook erg belangrijk, dan maar even wachten.