We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezondheid gaat altijd voor! Klinkt wel heftig hoor allemaal... Knuf!

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wat een boel onderzoeken rietje! Fijn dat ze het zo serieus opnemen. Hopelijk vallen de onderzoeken je mee!

Mag je wel zwanger worden nu? Of zet je het sowieso op een laag pitje?

Hoe is het met de bijna nod-ders?
    Kun je de drang om te testen nog weerstaan Yessie? En heb je al wat mogelijke symptomen of helemaal niet?

Niemand trouwens die ervaring heeft met het voelen van een mogelijke innesteling :). Google maakt me niet veel wijzer, dus ben wel nieuwsgierig naar ervaringen.
    Ik moet nog een week geduld hebben, maar kan het waarschijnlijk niet weerstaan om al eerder een restje te wagen.

3. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Ik heb het daar nog niet over gehad, maar ik doe het zelf even rustiger aan en zie wel wat er gebeurd.

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dat begrijp ik wel. Maar lijkt me heel lastig.. Zeker als je al wat langer bezig bent.

Kunnen de onderzoeken snel gepland worden of is dat nog weken wachten?

5. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Ik heb de mazzel dat ik zelf in het ziekenhuis werk en alles is nu al bijna gepland. Bloed en foto zijn al gedaan, donderdag naar de kno-arts, maandag de ct-scan met contrast. de 24uurs meting daar word ik voor opgeroepen, dat is het enige wat langer duurt.

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dat is wel een geluk dan! Fijn :).

Quinten heeft meerdere malen een PH-metri gehad. Daarvoor was hij in ons ziekenhuis wel altijd snel voor aan de beurt! Alleen de uitslag uitlezen duurde langer..

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63

Ik zit op dpo3 of 4 maar heb gekeken en mijn innesteling was waarschijnlijk gisteren of vandaag. Ik voel wel rare dingen zoals steken maar geen bloed ofzo. Op hoeveel dpo zit jij?

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Meiden sorry dat ik er niet zoveel geweest ben heb het zo druk ik beloof van de week alles te lezen te reageren

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Rietje wat fijn dat ze het allemaal serieus aanpakken en je snel die onderzoeken kunt doen. Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen en je niet te lang hoeft te wachten met zwanger worden. Lijkt me erg lastig om dat op een laag pitje te zetten... Sterkte ermee meis!

Azucena ik kan me niet herinneren iets gevoeld te hebben van de innesteling... Maar je leest vaker dat veel meiden het wel voelen. Spannend hoor! Ik duim voor je! En wat schrijf je dat mooi richting Lievekind, over dingen die je overkomen. Heel krachtig, volgens mij ben jij megasterk.

Petitcherry spannend die onderzoeken en mogelijk PCOS... Ik hoop natuurlijk niet dat het dat is. Aan de andere kant kunnen ze je dan wel vrij eenvoudig helpen. Ik wil er niet te licht over doen, die hormonen lijkt me niet niks, maar dan krijg je wel hulp. Ik hoop zelf wel eens dat het zoiets is, stom he!

Lievekind ik snap je gevoelens helemaal. Het risico bestaat inderdaad dat je er zoveel mee bezig bent dat je vergeet te genieten van wat je al hebt. Daar probeer ik ook voor op te passen. Ik vind het ook steeds moeilijker worden hoor. Vandaag weer bericht van een zwangerschap in de vriendengroep dus heb een flinke huilbui gehad. Dat soort nieuws komt steeds harder aan. We kunnen niet meer doen dan ons best en vertrouwen en geduld proberen te houden... Onze tijd komt nog! En voor jou dus eerst de focus op afvallen, knap! Veel succes ermee, ook voor je vriend!

Muts, Caatje, Yessie en andere bijna NODers: ik duim voor mooie testen!

Hier de laatste loodjes van de vakantie, donderdag vliegen we weer naar huis. Jammer dat het erop zit maar ook wel lekker om weer naar huis te gaan. De vakantie is/was echt heerlijk, wat is Kroatië een prachtig land! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Roosje, volgens mij is een innesteling op DPO3 of 4 wel heel vroeg.. Ik lees verschillende dingen van 6-12 dagen zeg maar. Ik zat op dag 5 en 6 toen ik menstruatie achtige kramp voelde en steken bij bepaalde bewegingen (precies zoals ik altijd heb als ik ongesteld moet worden). Ook geen bloed hoor, maar dat gevoel herken ik niet van eerdere maanden. Dus vind het heel spannend ;).

Kimjoy, hopelijk druk met leuke (of de dagelijkse..) dingen! Tot snel :).

Bolleke, geniet nog van de laatste dagen en succes met alles weer inpakken en de terugreis! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt (gehad).

Dankje voor je compliment. Ik heb me nog even druk gemaakt of het niet te hard was opgeschreven. Zonder gezichtsuitdrukking en intonatie kan zo'n verhaal toch anders overkomen.

11. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Jeetje Rietje wat heftig allemaal die onderzoeken! Maar zoals je al zei je gezondheid is ook heel belangrijk. zeker als je zwanger wil gaan worden weer moet je lichaam natuurlijk goed meewerken.

azucena ik heb geen ervaring met innesteling steken of pijn sorry hihihihi kan je daar niet mee helpen ;)

Hoi Bolleke wat jammer dat de vakantie weer bijna voorbij is :(
    maar ook weer fijn dat je weer naar huis gaat het oude vertrouwde hihihi.
    En die huilbui is inderdaad ook vervelend, maar soms wel lekker alles eruit gooien ;)
    Ja ben benieuwd wat er uit de testen gaat komen, aan de ene kant hoop ik helemaal niet op PCOS want dan moet ik aan de medicijnen wat ik toch ook wel erg eng vind en ben bang dat het dan steeds verder gaat en het uiteindelijk ook met hulp niet gaat lukken.
    maarja eerst even de uitslag afwachten, ik ga me er nu niet zo druk om maken anders maak ik mezelf hellemaal gek.

12. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips dames!
    Morgen weer even op pad en kijken of ik wat kan vinden.

En vind vervelend te lezen dat jullie er soms verdrietig van worden als jullie onze "verhalen" lezen. Kan het me echt goed voorstellen! Hoop echt ook zooo erg dat het snel voor jullie raak mag zijn en jullie geduld beloond word. Gun het jullie zo erg allemaal en dat meen ik echt!!
    Dikke knuff voor jullie allemaal!

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Azucena: hier de laatste 5 dagen voor nod af en aan ongikrampen gehad. 1x echt onwijze steken gehad. Deed echt zeer. Geen idee of het de innesteling was, maar kan dus wel. Heb ik bij de eerste keer zwangerschap ook gehad.
    Maar ook in de maanden dat ik nier zwanger bleek heb ik wel krampen gehad. Dus ik vind het altijd lastig om te bepalen waar het vandaan komt.

Jeetje Rietje, wat een onderzoeken allemaal. Hoop dat de uitslagen meevallen.

Hier begint de misselijkheid met vlagen te komen. Weet ook niet meer wanneer dat echt extreem werd in de 1ste zwangerschap. Hopen dat het niet zo erg wordt als toen

14. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Dank je wel MissSter voor de knuffel.

Hoop dat je niet al te lang misselijk blijft Rataplan dat is echt vervelend maarja alles voor dat wondertje he :p;)

15. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik ben bij de eerste echt tot de bevalling misselijk geweest. Elke ochtend kotsen en als ik ook maar de rest van de dag iets te veel at, dan kwam alles er weer uit. Tis lekker voor de kilo's, maar hoop dat me dat deze keer bespaard blijft. Maar idd, als het wel zo is, jammer dan. Heb alles over voor dit wondertje

16. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Nee hoor meid!! Ik vond het ook heel mooi opgeschreven en denk er net zo over! Knuf!

Hoi lieve meiden! Bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Inmiddels op dieetdag 5 en wow, ik ben gewoon al 2,5 kilo afgevallen in 5 dagen! Dat is toch ongelofelijk? Dat is alleen de eerste week hoor, haha! Daarna verlies je gemiddeld 2 tot 2,5 kilo per week. Helaas is het wel enorm zwaar vind ik! 't is een shakes dieet, mag 3 shakes op een dag, water onbeperkt en thee en koffie zonder suiker en/of melk. en thats it. helemaal niks extra! Ik heb het er best wel zwaar mee, maar ik hoop maar dat dat binnen een paar dagen beter gaat! Over 4 weken gaan we dan over op cb800, dat betekend 2 shakes en 1 normale maaltijd! Natuurlijk ook wel caloriearm, maar dan leren we alvast normale porties en normale, gezonde voeding te koken en eten.
    Pff. ik hoop dat ik het vol kan houden.

Jammer van je misselijkheid Rataplan! Ik hoop voor je dat je daar geen last van zult hebben deze zs!

Beterschap voor jou Rietje! Ik hoop dat de uitslagen meevallen!!

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kwam even spieken en zag dat Rataplan zwanger is! Gefeliciteerd meis!🎉🎊🎉🎊

En Bolleke even een hele dikke knuffel voor jou 😙

Lievekind Hoe gaat het met jou?

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Hola dames!!!

Jeetje, zie wat nieuwe namen hier! Hallo allemaal!

Ik ben nog steeds hetzelfde, we zien wel of het op natuurlijke wijze lukt en zo niet, dan blijven we gewoon ons drietjes. :)

Probeer wel m'n gedachten wat te verzetten, wat deze maand super goed lukt, want ik heb echt super veel werk! Wie mij op facebook volgt ziet dat uiteraard (http://www.facebook.com/CarolineMaas).

Zo druk, dat ik deze maand East verstek heb laten gaan qua testen. Niet echt mijn eisprong gespot dus... Gelukkig wel goed getempt. Officieel was mijn NOD gisteren, maar mijn temp.kaartje bekijken, vermoed ik dat die pas zaterdag is.

Had eergisteren avond wel een ietsie pietsie bloedverlies wat theoretisch innesteling zou kunnen zijn...

Verwacht er alleen niet te veel van, want deze maand is druk geweest en mijn man zit niet helemaal lekker in zijn vel... Nou ja, we wachten af...

Uiteraard laat ik het hier weten als mijn menstruatie komt. En natuurlijk ook, als die NIET komt!!! ;) :D

Duim, duim, duim!!!

19. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rietje. Sterkte met alle onderzoeken en je gezondheid!

@petitcherry. Spannend meid! Hoop dat als er wat uit de onderzoeken komt, dit goed te verhelpen is.

@lievekind. Misschien helpt het om het even op een laag pitje te zetten! Snap je gevoelens, die heb ik ook gehad. Sterkte meid! Richt je op wat je hebt en dan komt het vanzelf :)
    En respect, die shakes lijken me erg pittig! Volgens mij moet je er doorheen. Zodra je dat gehad hebt zal het beter gaan en went je lichaam er aan. Maar kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het vervangen van 1 shake.

@googel. Spannend, laatste loodjes!

@missster en reeva. Jullie komen ook in de buurt! Leuk hoor!

@hier. Morgen 20wkn echo. Wat gaat de tijd snel bij een tweede. Ben al op de helft!! Moet niet vergeten om er bij stil te blijven staan en ervan te genieten... Hou daarom heel bewust een simpel dagboekje per week bij. Dan ben ik er toch weer wat meer mee bezig :)

20. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoooi! hier de grootste zwakkeling van Rotterdam en omstreken! 😅😅
    Ik ben met het dieet gestopt.. en heel zwak van me, maar ik werd er kotsmisselijk van, iedere keer als ik opstond uit een stoel of bed werd het zwart voor m'n ogen en voelde me gigantisch futloos!! vanmorgen stapte ik uit bed om voor m'n zoontje een fles te maken, ga ik zowat tegen de vlakte in de keuken! was aan t flauwvallen.. ben maar even op de grond gaan liggen met m'n knieën omhoog! en toen ik rustig opstond en snel mn zoontjes fles afmaakte hing ik weer! heel de fles over de grond! pff! super vervelend! dus ben ik ermee gestopt. het kan nooit gezond zijn!
    dus nu over op een zelfbedacht dieet.. namelijk gezonde voeding, koolhydraatarm, veel water drinken, geen lekkernijtjes, suiker enzovoorts.. hoop dat dat gaat werken dan! heb iig al een goede start gemaakt met dat andere dieet, want vanmorgen 3,5 kilo eraf! we gaan ervoor!!

en weet je.. eigenlijk vind ik het ook wel fijn om gewoon door te kunnen gaan voor een kindje.. en als ik dan zwanger word hoef ik niet direct te stoppen met "lijnen" (noem het liever een gezonde leefstijl)

sorry voor ego bericht! maar zit nog een beetje moed te verzamelen km weer verder te gaan met ramen zemen! morgen is zoontje 1 jaar! feest! 🎊🎂 Maar voel me nog niet 100% dus doe t maar met pauzes.. tot gauw weer!! xx

Deel Deze Pagina