Lievekind, dat is toch absoluut niet zwak?! Dat is juist heel verstandig! Je lichaam verteld je heel duidelijk dat het te veel (of te weinig ) is. Alleen maar goed dat je daar naar luistert. Ik ben van mening dat een gezonde levensstijl veel beter werkt dan een dieet. Hopelijk kan je dat goed volhouden en bereik je uiteindelijk het gewenste gewicht. En fijn dat het de kinderwens niet in de weg hoeft te staan stuk gezonder dan crashen. Alvast gefeliciteerd met je zoontje! Een jaar alweer, de tijd gaat snel hé. Boefje, hopelijk is/was de 20 weken echo goed! Rataplan, hopelijk valt de misselijkheid deze keer mee. Lijkt me heel naar, zo lang misselijk zijn. Caatje, ik duim hoor! Het zou toch wel heel bijzonder zijn, als het nu toch echt raak is. Ik heb vanochtend heel eigenwijs en veel te vroeg een test gedaan en uiteraard hartstikke negatief. Had action testen liggen, dus die wilde ik er wel voor opofferen. Net ook maar even de kruidvat testen gehaald. Ik voel nog helemaal niks wat op een zwangerschap zou kunnen duiden, dus ik ga maar weer wat meer geduld op brengen. Misschien zondag nog een testje wagen.
Dank je Talvi. Hoe is het met jou meis? Azucena: Oh balen van je witte test, maar zoals je zelf al zegt. Je bent veel te vroeg. En geen kwaaltjes zegt niks. Ik had het deze maand ook niet aan zien komen hoor. Pas sinds 3 dagen de echte kwaaltjes.
Boefje; hoe was de echo? Rataplan; balen van de misselijkheid! Ik heb het nooit zo ervaren maar lijkt me heel vervelend. Hopelijk heb je er niet al te lang last van. Lievekind; eens met wat Azucena zegt! Ik geloof ook in een gezonde levensstijl. Dit is ook veeeel beter vol te houden. En in combi met sporten val je ook af, word je lijf sterker en heb je minder last van vreetbuien! Ik doe het nu ook een tijdje zo en het bevalt hartstikke goed. Ik doe ook koolhydraatarm, veel verse smoothies, weinig brood, veel salaamdes en niet tot weinig snoepen. Voel me veel beter! Succes met het je eigen maken van zo'n dergelijke leefstijl! Azucena; balen van die test maaaar het kan dus nog! Caatje; ! Leuk om weer even van je te lezen! Wat fijn dat je lekker bezig wordt gehouden door je werk. En knap dat je er nog steeds zo relaxed in kan staan! Natuurlijk blijf ik wel voor je duimen dat het jullie gegund is Hier; morgen mag ik (denk ik) testen maar durf niet zo goed. Bang voor de teleurstelling, vooral bang dat ie positief is en het weer misgaat zo vroeg (net als afgelopen maand). Dus denk dat ik gewoon nog even wacht met testen en kijk of ongesteldheid uit blijft...
Rataplan ik hoop voor je dat je niet al te lang misselijk bent. Boefje2012 hoe was de echo? Zo mooi als je weer even naar binnen mag gluren. Lievekind hoezo zwakkeling? Echt niet hoor meid, dan is het dieet niet voor jouw bestemd. Je lichaam geeft het zelf aan en als het zwart voor je ogen wordt dan is het al helemaal niet goed. Wat je nu gaat doen is prima hoor en weet je je bent er nu zo bewust mee bezig dat het vast en zeker goed gaat komen en als bijkomend voordeel het is nog makkelijker vol te houden ook. Succes! En veel plezier morgen met de verjaardag van je kleine/grote man. azucena jammer van je witte test, maar wie weet over een paar dagen, succes met wachten Yessie26 spannend meid, kan het me wel voorstellen dat je het niet zo goed durft. Ook voor jou succes! Hier vanochtend bij de kno-arts geweest en die vond dat ik maar een scan moest laten maken van mijn gezicht/holtes. Ik kon meteen voor de scan terecht en daarna ook meteen voor de uitslag. Dat was wel even schrikken, want mijn holtes vooral rechts, zitten zo verstopt en de slijmvliezen zijn zo opgezwollen dat het alleen nog op te lossen is met een operatie. Dus meteen alles in orde laten maken en 26 oktober word ik al geopereerd aan mijn holtes. Ze gaan mijn holtes open maken en schoon maken, zodat alles weer vrij komt en ik van de klachten afkom. Dit had ik dus totaal niet verwacht, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is en dat er wat aan gedaan wordt. Dus ja ook dit kan er nog wel bij.
Nou lievekind ik vind ook heel goed dat je naar je lichaam luistert! Ik ben ook meer voor een gezonde leefstijl hoor! Dan gaat misschien wel iets minder snel maar ook langer blijvend resultaat denk ik! Jeejtje rietje inderdaad niet niks! Fijn dat je zo snel terecht kon voor een scan! Nu nog even geduld tot de operatie dus. Tot die tijd iig sterkte. Niet fijn! Jammer vd witte test azucena! Maar kan nog! Spannend Yessie ik duim voor je!!
Hoi boefje dank je ja even de testen afwachten moet 15 okt weer naar de gynaecoloog toe. Wat fijn de 20 weken echo!! alweer op de helft Hoi Caatje nou ben benieuwd hoor of het doorzet of niet. Duimen!!! Lievekind is niet zwak hoor als het niet goed voelt voor je lichaam moet je het gewoon langzaam aan doen toch en dat is ook veel beter blijft het weg en ga je niet jojo-en. azucena jammer van je test maar wie weet! Ga duimen voor je Yessie Wat een toestand allemaal Rietje maar gelukkig weet je wel wat het is nu. Ik maak het nu elke keer gezellig hahaha en druk bezig met ovulatie testen nog geen positieve uitgekomen even opzoek naar me eisprong. En de 15de weer naar de gynaecoloog voor de uitslag van me bloedtesten. Hoop dat het geen Pcos is.
Het gaat 😊 Ik vind het erg lastig om alles te verwerken. Ik weet niet zo goed hoe.. Ik denk dat ik maar af en toe opschrijf Hoe ik me voel enzo dan ben ik het toch kwijt.
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Mutskuh ___________ 01-10 __________ 📊 9 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 07-10 ___________ 📊 4 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Bolleke83 __________ 17-10 __________ 📊 10 Lievekind __________ 24-10 __________ 📊 9 CaatjeM ____________ 03-11 _________ 📊 9 Amani ____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Talvi _______________ 09-09 ___________📊 1 petitcherry _________ 10-09 ____________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 ___________📊 2 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5
Heb even alle augustus NOD's naar beneden gehaald. Ben zelf natuurlijk nu ook niet al te vaak online, maar.... Reageren die dames hier nog wel? Heb er bij allen een bijgezet, dan zien we heel duidelijk om wie het gaat. Dusssssss... Horen we nog iets van Amani, Mamavanlois, Angels88, petitcherry, Vlinder89 en Elsa86? En Talvi, hoe gaat het met jou meis???
Balen Caatje Talvi wat vervelend dat je moeite hebt met de verwerking ervan. Opschrijven kan zeker helpen, kun je er ook goed met iemand over praten? Veel sterkte!!
Elsa is nog steeds aanwezig. Heb alleen al een tijdje niks meer geplaatst Hier gaat alles goed. Tijd gaat sneller dan ik dacht. Toen ik de vk gebeld heb moest ik nog 3 weken wachten tot de eerste echo en nu nog maar 1,5 week. Dinsdag hebben we gehoord dat een schoonzusje van mij ook zwanger is, 10 mei uitgerekend. Vind het zo leuk dat we samen zwanger zijn. Voor haar is het de eerste
Ach ja, Yessie... Had een beetje een vreemde cyclusmaand deze keer en daardoor toch een beetje hoop. Op naar een nieuwe maand weer! Jij hebt jouw NOD vandaag, toch? Hoe voel je je??? Ooooh Elsa, dat had ik niet meegekregen! Gefeliciteerd meid! Dan zetten we je bij de zwangeren!!! Toch?! Hey petitcherry, wanneer is jouw nieuwe NOD? Jij staat ook nog in augustus vermeld... Oeps, sorry Talvi, zie nu je berichtje pas... Dikke knuffel voor jou, meis! Kan me niet voorstellen hoe je je voelt... Lijkt me zo moeilijk! Klein vraagje... Heb je wel een nieuwe NOD? Of is je cyclus nog niet goed opgang?
Caatje mijn nod is 19 oktober 😊 Heb bijna een positieve ovulatietest en heb ook al wat ovulatie pijn gehad dus het is weer goed op gang gelukkig. Al zijn we nog niet gericht aan het klussen 😊
Ooooh dat is heerlijk om te lezen meis! Positief! Fijn dat je lijf in ieder geval zijn werk doet! En het verlies... Dat krijgt ook wel een plekje. Heeft alleen tijd nodig...
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Mutskuh ___________ 01-10 __________ 📊 9 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 07-10 ___________ 📊 4 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Bolleke83 __________ 17-10 __________ 📊 10 Talvi _______________19-10 ___________📊 2 Lievekind __________ 24-10 __________ 📊 9 CaatjeM ____________ 03-11 _________ 📊 9 Amani _____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois ________ ? ____________📊 ? Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 petitcherry _________ 10-09 ___________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 __________📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5 Elsa86____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊1
Caatje, geeft niks. Kan gebeuren. Ik mag idd bij de zwangeren. De datum weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk ergens tussen 22 en 28 mei.
Even een egopost meiden. Ik lig weer in het ziekenhuis. Bloeddruk was veel te hoog: 160/100. Daar krijg ik nu medicijnen voor. Ook zijn er weer eiwitten gevonden in m'n urine dus mag ik weer 24 uur urine sparen op zo'n leuke po
Hoi allemaal! Oeh sterkte Googel, niet fijn... Ik hoop dat ze je niet meer te lang daar houden en aan laten modderen zo... Ahhh Talvi wat lief van die knuffel, dankjewel! Een hele dikke knuffel terug, wat verdrietig dat je het lastig hebt... Is logisch ook want je hebt het natuurlijk nog nooit meegemaakt... Ik denk dat van je afschrijven een goeie is inderdaad en misschien veel erover praten? Heb je mensen om je heen waar je dat mee kunt, buiten dit forum? Hou je haaks meissie! Caatje kl*te van je menstruatie! Echt niet leuk, had het zo gehoopt voor je deze maand. Dikke knuffel! Yessie nog niet getest? Hoe voel je je? Rataplan ik hoop dat je niet teveel misselijk wordt... Lijkt me echt heftig zeg, 9 maanden lang! Ik heb er helemaal geen last van gehad. Lievekind ik vind het ook juist goed dat je gestopt bent en naar je lijf hebt geluisterd! Ik geloof absoluut niet in zo'n crash diëten dus ik had al mijn bedenkingen... Je lijf gaat in de overlevingsstand waardoor het, als je weer iets normaler gaat eten, alles opslaat als vetreserve. Moet je niet hebben. Beter op een geleidelijke gezonde manier afvallen, met nieuwe gewoonten die je op de lange termijn vasthoudt. Succes ermee meis. Hoe gaat het met je vriend, houdt die het vol? En goeie bijkomstigheid dat je toch verder kunt met zwanger worden... Rietje jee heftig zeg een operatie... Denken ze dat daarmee al je klachten zijn opgelost? Wel fijn dat ze iets gevonden hebben dat te verhelpen is en dat het al gepland staat. Hopelijk is het daarna klaar... Moet je dan lang in het ziekenhuis blijven? Petitcherry ik hoop ook niet dat het pcos is. Wel spannend! Elsa leuk samen met je schoonzusje zwanger! Hoop ik ook mee te maken, mijn schoonbroer en -zus zijn ook al een tijdje bezig met zwanger worden en hebben helaas een miskraam gehad . Voor hen is het ook de eerste. Ik hoop dat we straks ook een beetje tegelijk lopen! Hoop dat ik verder niemand vergeten ben... Hier weer terug van vakantie sinds gister. We zijn het alweer bijna vergeten want meteen weer in de hectiek... Maar we hebben enorm genoten! En rond de eisprong dus weer in de sexytime. Hopelijk gaat het binnenkort toch lukken, wordt wel tijd! Succes alle NODers, duim voor jullie!
Mijn nieuwe NOD is 21 oktober Googel even een knuffel voor jou, sterkte! Ik ben vandaag even lekker de stad in geweest en even lekker geshopt. Even al mijn negativiteit proberen te laten liggen en een fijn dagje genieten en dat is aardig gelukt. Voor mezelf nog niet goed geslaagd, maar ach. Wel ben ik bekaf en merk ik dat alle spanningen er nu uit komen.