Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Mutskuh ___________ 01-10 __________ 📊 9 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 07-10 ___________ 📊 4 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Bolleke83 __________ 17-10 __________ 📊 10 Talvi _______________19-10 ___________📊 2 Rietje ____________ 21-10 ____________📊 6 Lievekind __________ 24-10 __________ 📊 9 CaatjeM ____________ 03-11 _________ 📊 9 Amani _____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois ________ ? ____________📊 ? Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 petitcherry _________ 10-09 ___________📊 5 Vlinder89 __________ 11-09 __________📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Elsa86____________________❤️ Zwanger ❤️ 22/28-05-2016 📊1 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5
Ok @Elsa. Ik heb het erbij gezet. Dan kom jij voor Rataplan! Trouwens, @Rataplan Nog gefeliciteerd hè meid! Super joh! Oh jeetje @Google! Heftig! Hoop dat de medicijnen aanslaan. Hoe voel je je? Dank je @Bolleke. Baal zelf ook goed, had door de vreemde cyclus deze maand stiekem toch meer hoop... Ik heb het aangepast @Rietje. Uhm, is dat dan een nieuwe ronde? Je vorige NOD was de 4e, das dan erg kort niet? Ik heb het ronde-cijfer nog niet aangepast. @Hier vandaag gelukkig niet zo sjagrijnig, maar wel behoorlijke buikpijn van de menstruatie. Ben zo blij dat ik niet hoefde te werken vandaag. Had echt ff wat tijd voor mezelf nodig en nu met die menstruatie komt dat extra goed uit!
Bolleke ja ik heb gelukkig lieve mensen om me heen waar ik mee kan praten 😊 Googelplex sterkte meis!😙
Gelukkig Talvi, sterkte meis! Ja snap ik Caatje is gewoon K*T! Knuffel! Ja ik weet weer wat ik vergeten was: Lievekind gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!
Caatje mijn vorige ronde was erg kort, mijn nod was toen 4 oktober, maar kwam al op 24 september, was een cyclus van maar 2,5 week. Dus nu maar hopen dat het weer normaal wordt/is
Wauw wat een berichten weer allemaal! Zal eerst even mijn nieuwe Nod doorgeven had ik al ergens in een eerder bericht gedaan hahaha maar kan die niet meer terug vinden Mijn Nod is 20-10 ronde 6. Bolleke fijn dat je zo een lekkere vakantie heb gehad, nu lekker in de sexytime modus hahaha wie weet heeft de vakantie geholpen Googleplex wat balen meid! Weer in het ziekenhuis hoop dat alles goed zal gaan! Knuf voor jou! Yessie al getest? Caatje gelukkig zeg dat je vandaag vrij was is echt rot die menstruatiepijn :x Sorry als ik iemand vergeten ben
He meiden, Nee nog niet getest. Ook nog niet ongesteld. Dus word wel beetje zenuwachtig... Maar durf gewoon niet zo goed. Wacht in ieder geval vandaag nog even af en anders test ik morgen.
Oh spannend Yessie. Morgen wel testen he, als je dan nog niet ongi bent. Duim voor je Jeetje Googelplex, hoop dat het allemaal mee valt en dat je snel weer naar huis mag. Sterkte. Knuffel Talvi, rot dat je het nog niet echt een plekje kan geven. Maar tis ook nog zo kort geleden. Het komt vast goed. Fijn dat je lichaam nu eidelijk weer goed werkt. Helpt ook wel klein beetje mee om toch door te gaan. Dikke knuffel voor jou. Thnx Caatje. Het was opeens raak en juist in een ronde die ik eigenlijk als kansloos beschouwde
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Mutskuh ___________ 01-10 __________ 📊 9 Rietje ____________ 04-10 ____________📊 6 Azucena ___________ 06-10 ___________📊 2 Kimjoy _____________ 07-10 ___________ 📊 4 Roosje24 __________ 07-10 ____________📊 1 Bolleke83 __________ 17-10 __________ 📊 10 Talvi _______________ 19-10 ___________📊 2 petitcherry _________ 20-10___________📊 6 Lievekind __________ 24-10 __________ 📊 9 CaatjeM ____________ 03-11 _________ 📊 9 Amani _____________ ? ____________📊 1 Mamavanlois ________ ? ____________📊 ? Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Vlinder89 __________ 11-09 __________📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh____________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊12 Rataplan___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-06-2016 📊 5 Elsa86____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊1
Bedankt meiden!! jullie hebben helemaal gelijk! Googel wat spannend! Ik hoop voor je dat je snel weer naar huis mag!! dikke digi knuffel! Hoe voel je je? Yessie.. ik kan het me best goed voorstellen dat je je zo voelt! Als je je er zo rot van voelt als je test zou ik het idd gewoon uitstellen! als je zwanger bent en t gaat goed ben je volgende week ook nog wel zwanger! spannend meid! ik zal voor je duimen! Caatje balen weer meis!! 😦😡 hoop t zo voor jullie! Ha Talvi!! wat fijn dat je cyclus netjes op gang is! maar wat jammer om te lezen dat je er nog zo verdrietig van bent! idd, opschrijven kan best goed werken! sterkte meiss!! Wij kunnen nu idd lekker verder voor een kindje, maar het bevalt me heel goed om er niet zo erg mee bezig te zijn!! Dus dat laten we nog lekker even zo!!
Hello meiden! Ff snel een berichtje! Wat zijn jullie kletskousen zeg! @ hier ook op rood! Volgende NOD 29-10... ronde 10 alweer... zucht... probeer het zoveel mogelijk los te laten! December komt steeds sneller in zicht! Fijn weekend meiden!
Ineens kon ik me niet meer bedwingen... Zie hier, met middagurine! Kan t niet geloven en gelijk zooo duidelijk! Had wel een voorgevoel maar durfde daar niet op te vertrouwen... Maar dat klopte dus wel!
Gefeliciteeerd Yessieeee Hier nog 4 dagen voor nod. Mijn temp ligt boven de 37 graden.. Vandaag werd ik misselijk door de poepgeur van mijn dochter,moest gewoon kokhalzen. Terwijl ik nooit misselijk ben.
Ohhh wauw Yessie!!! Gefeliciteerd meis 🎉🎊🎉🎊 En tnx meiden voor de lieve woorden 😙
Waauuw wat een knaller! Gefeliciteerd meid!! En mutskuh balen zeg! Hoop de volgende ronde raak meid!! En googel sterkte en Beterschap! Wat een gedoe! Sorry als ik iemand vergeet maar moest best veel terug lezen 😊
Yessie26 wat een knaller! Gefeliciteerd!! Nachtelijk berichtje van mij.. Ik ben gisteravond weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Urinewaarden waren toch weer netjes en heb medicijnen gekregen voor m'n bloeddruk. Maandag mag ik bellen om een afspraak te maken voor de inleiding in week 38. Zoals het nu lijkt word ik opgenomen als ik 38+0 ben (zaterdag). Raar idee, met een weekje is onze kleine er dan waarschijnlijk al!
Wauw spannend Googelplex! Maar fijn dat je weer naar huis mocht 😊 Gister had ik dus een positieve ovulatietest en eergisteren en vanochtend gezellig gemaakt. Ik had tegen mijn vriend gezegd dat ik in m'n vruchtbare dagen zit dus dat ik het aan hem liet of hij dan een condoom wil gebruiken of niet.. En hij had er niet 1 gepakt dus de kans is er.. We zullen het weten over 2 weken haha 😄