He meiden, kom ook weer even spieken. Heb geprobeerd om op iedereen te reageren... Sorry als ik iemand vergeet! @lievekind. Goed dat je naar je lichaam luistert! En via een andere weg, die gezonder is en beter vol te houden bereik je waarschijnlijk ook resultaat!! Fijn dat jullie het even los kunnen laten en genieten van elkaar @rietje. Jeetje wat heftig!! Sterkte! Wel fijn dat er iets uit gekomen is. Hoop dat het hierna beter gaat. @talvi. Knuffel voor jou! @caatje en mutskuh. Balen op rood knuffel! En mutskuh, heel herkenbaar wat je zegt. Is ook niet zo raar... @googel. Balen meid... Sterkte! Laatste loodjes zijn wel zwaar voor je @yessie en roosje. Gefeliciteerd meiden @azucena. Jammer van de witte test. Wie weet komt er nog een mooi lijntje op. @bolleke. Succes op wachtbankje! Duim voor je! @mamavanlois. Wat heftig zeg! Wil jou heel veel sterkte wensen komende tijd. @hier. 20 weken echo was goed Moet wel nog een keer langs rond 30 weken om placenta te checken. Die ligt nu voor en te laag. Maar gaat vaak wel omhoog!
WoW wat een geklets weer allemaal hihihihi Nou hier eergister en vandaag sexytime gehad hihihihi lekker gezellig gemaakt, dus afwachten dan maar. Boefje nou gelukkig alles goed met de kleine , en hopelijk inderdaad de placenta omhoog. azucena jammer zeg, maar wel lekker precies in je ei lekker saampjes weg top timing dus wie weet Rataplan vervelend zeg die misselijkheid. En voor je dochter Nijntje heeft een heel leuk boek met ik wordt grote zus. Misschien is dat iets?? mutskuh begrijp het dat het frustrerend is. Is soms ook niet leuk. reeva leuk hoor 34 weken alweer. Zeker flinke meid maar beter zo dan dat ze te klein is toch hihihihi. Spannend Talvi nu op het wachtbankje net als mij hihihihi ook gezellig gemaakt eergister en vandaag Hoi NKD ben beetje nieuw hier dus niet zo ver terug gelezen. Maar fijn dat je alweer 36 weken bent nog even de laatste loodjes. Ooo ja en ik moet ook weer de 15e naar de gynaecoloog toe benieuwd wat de uitslag is.
Meiden even een vraag. Ik slik nu natuurlijk foliumzuur maar is het slim dat ik overga op die mama vitamines? Of kan ik dat beter doen wanneer ik zwanger ben? Ik wil nu echt alles goed doen.. Ik heb gister met een vriendin voor de laatste keer wijn gehad dus daar ga ik ook mee stoppen. Vind het best eng allemaal..
Talvi, ik slikte ook alleen foliumzuur, en nu ik zwanger ben ga ik inderdaad morgen mama compleet davitamon kopen.
Ja als ik zwanger ben haal ik sowieso die mama vitamines maar vroeg me af of het misschien beter was om daar nu al mee te beginnen 😊
Volgens mij zit er foliumzuur bij in die Mamavitamines Talvi. Dan zou het dus gewoon nu al kunnen hoor Hier toch een soort van nesteldrang. Ik wil het gewoon aan kant (en vooral schoon) hebben voor volgende week. Omdat ik zelf dus eigenlijk niets mag heb ik mn moeder gevraagd om me te helpen. Píssig dat manlief was!! Hij kan best wat doen, maar werkt ook gewoon ruim 40 uur dus dacht hem zo te kunnen ontlasten. Daarbij doet hij echt wel wat, maar met een Franse slag en halfgebakken haha. Denkt hij dus heel anders over maar hij heeft voor nu even pech Gister heeft ze de hele badkamer gepoetst, ding is nog nooit zo schoon geweest.. heerlijk!
Lekker hoor Googel. Ff lekker alles een beetje aan kant. @foliumzuur: ik moet ook nog steeds overstappen op de mamapillen. Zit nu nog aan alleen de foliumzuur. Zal het weekend ff die andere gaan halen
Lekker Googelplex dat alles nu lekker aan kant is 😄 Dan ga ik deze week even de mama vitamines halen 😊
Ik heb vandaag mijn afspraak gepland bij de VK. Ik mocht met 9 weken voor de intake, maar mocht ook pas met 10 weken en dan gelijk de intake en de echo. Heb voor het laatste gekozen. Aangezien ik me niet heel erg druk maak of het allemaal wel goed zit daarbinnen en de intake toch alleen maar een infopraatje is, doen we die gewoon lekker een week later en doen we alles in 1 keer. Nu al iets om naar uit te kijken. 3 november is het dus zover en daarna gelijk maar dochterlief gaan verrassen.
Hi meiden, hoe gaat het met jullie? Met mij redelijk vandaag mijn nod, veel menstruatie pijn maar geen bloed!!! Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis ivm me maag, ik heb ernstig vitamine gebrek krijg op korte termijn injecties om alles aan te vullen! Xxx Sorry even ego berichtje
Ik wilde eigenlijk gewoon me menstruatie afwachten omdat ik me niet kan voorstellen dat het zo is! Maar goed als morgenochtend de bloeding niet door heeft gezet ga ik maar testen! Maar ik denk dat de bloeding nog wel zal door zetten jammer genoeg!!! Hoe is het met jou nu talvi?
Ik duim voor je! Met mij gaat het goed 😊 Ik ben vandaag ook naar het grafje geweest.. Voor het eerst. Ik merk dat ik het wel redelijk heb kunnen afsluiten al zal het gewoon pijn blijven doen. Maar ik kan er iig al wat beter mee omgaan.
Dank je wat lief van je! Fijn om te horen! Het blijft je leven lang bij je! Hoe hard dan ook, het komt zo paar keer per jaar naar boven! Weet er helaas alles vanaf....
Ja klopt dit vergeet je idd nooit.. Al merk ik wel dat ik er troost aan heb aan de gedachte dat ik misschien weer zwanger zou kunnen zijn straks. Dat het meteen weer raak is.
@talvi. Je kunt ook mama vitaminen slikken hoor. Heb ik ook gedaan. Vond het wel makkelijk, krijg je alles binnen!
Dat was even geleden NKD! Leuk dat je nog even komt kijken! Ook al weer ruim 36 weken! Spannend hè? ? Ik kan inderdaad ook niet wachten! Zooo benieuwd naar de kleine! 😍 En net zoals googel vreselijk last van nesteldrang. Wil ook alles pico bello hebben haha. Mijn mams heeft inderdaad ook de badkamer gedaan. Ik zelf de keuken. En manlief heeft EINDELIJK de schuur en zolder opgeruimd. Anders ging ik het zelf doen en leek hem toch niet verstandig 😉 goh haha! Maar jeejtje zie elke keer wat nieuws joh. Houd niet op haha! Morgen liggings echo + controle! Erg benieuwd hoe mn kleine man ligt. Laatste keer al wel ingedaald en gedeeltelijk in bekken.