We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat klote Rataplan 😖 Er zijn wel medicijnen voor te krijgen toch?

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ja. Hoop ook dat ik ze gewoon krijg en dat ze niet gaan lopen zeuren met "ja, dit hoort erbij" en blablabla. Ga volgende week op vakantie en eigenlijk heb ik niet zo'n zin om de hele week als een ziek misselijk vogeltje op de bank te liggen.
    Bij de eerste zwangerschap heb ik dit gehad tot aan de bevalling. Maar het was toen niet zo erg als nu. Hoop ook echt dat het na de 12 weken wat beter gaat, maar ben er bang voor

3. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw pff wat balen Rataplan! Hoop dat je wat krijgt, goed voor jezelf opkomen hoor!

Bolleke; ik begrijp je ook zo goed! Kan me voorstellen dat het soms moeilijk is om te lezen. Het is jou en de andere dames die langer bezig zijn ook zo gegund! 😘

4. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Mutskuh ik word aan mijn bij en voorhoofdsholte geholpen, die zitten zo verstopt dat het open gemaakt moet worden en schoon gemaakt. Ik ben op het moment al 12 weken aaneengesloten verkouden, op misschien 3 dagen na.

Rataplan en Yessie wachten duurt altijd zo lang en zeker als je op een echo zit te wachten.
    Rataplan ik hoop voor je dat je wat krijgt voor die misselijkheid, lijkt mij echt niet fijn.

Alle andere klussers en wachtenden succes!

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ah nog niks van Googel. Ben benieuwd of ze ondertussen alweer opnieuw moeder is geworden.

6. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook benieuwd! Hou 't steeds in de gaten ;)

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd idd 😄

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nog geen nieuws over Googelplex?

9. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Spannend hoor zit de hele tijd te kijken of we al iets gehoord hebben van Googleplex ;)

Rataplan vervelend die misselijkheid hoop dat je er iets voor krijgt. Wel veel 4 kg in zo een korte tijd.

Bolleke hoop zo voor je dat het deze ronde raak is, ga voor je duimen.

Hier aan het wachten tot me Nod en donderdag een afspraak bij de gynaecoloog..

10. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Googel houdt ons in spanning. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met ze.

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    nou Googel houdt ons zeker in spanning! hoop dat alles goed met haar is!

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nog geen nieuws??

13. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Die is vast aan het bijkomen/genieten/zorgen voor de kleine.
    Hoop ik tenminste!
    Ik had zelf ook niet veel behoefte aan mn telefoon toen mn zoon geboren was. Al die honderden appjes en de rest 😁

Ahhh bolleke ik snap je echt volledig hoor!
    Snap dat het frustrerend is om dat te lezen.
    Gun het jullie ook vreselijk! En geloof me mocht het bij jullie raak zijn dan doe ik hard mee met een vreugde dansje! 😄😄
    En echt die tijd komt er! Word jullie wachten beloond 😍

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ja ik hoop echt dat alles oké is bij Googelplex en dat ze gewoon lekker aan het genieten en uitrusten is 😊

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Ik snap ook dat het voor de meiden die al heel lang bezig zijn, heel moeilijk is om te lezen over kwaaltjes en andere dingen wat betreft een zwangerschap. Ik voel me soms ook best schuldig dat ik hier net binnen kon wandelen en meteen kan melden dat ik zwanger ben. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel zwanger zullen zijn.

Rataplan, ik vond het ook heel lang duren voordat ik mijn eerste echo zou hebben. Bij mij duurde het ook 3 weken en vanmiddag mag ik dan eindelijk. Gelukkig vloog de tijd voorbij.

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Elsa. Veel plezier vanmiddag.

Ben heel benieuwd hoe het met Googel gaat. Maar ik denk inderdaad dat het forum het laatste is waar ze aan denkt als ze haar kleine hummel in haar armen heeft. Hoop dat alles goed met ze gaat.

Hier de dokter vanmorgen gebeld. Ik wordt vanmiddag teruggebeld en dan weet ik of ik wat krijg voor de misselijkheid.
    En nog meer leuk nieuws. Ik ben vannacht weer opnieuw tante geworden. Mijn kleine neefje is onverwachts, een paar weken te vroeg geboren. Superleuk. Bevalling was ook gewoon supersnel. Binnen paar uur. Leuk, ga vandaag dus even baby knuffelen

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Gefeliciteerd Rataplan! Hoe heet hij?

18. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Leuk! Gefeliciteerd!

19. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hij heet Noah. Ben heel benieuwd. Ik ga zo mijn meisje uit school halen en dan gaan we iets moois voor haar neefje kopen. En dan gaan we hem daarna even bewonderen.
    Ik kan zo naar de apotheek, want daar ligt een receptje voor me klaar. Ben ik ook heel blij mee

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mooie naam zeg!

Deel Deze Pagina