We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Op m'n menstruatie. We beginnen pas met zwanger raken in december. Maar klets al gezellig mee. Zit vandaag op dag 38. Normaal ong 35 dagen. We gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, maar ik reken ongeveer wanneer m'n eisprong is en dan doen we het rondom m'n eisprong met condoom. Maar deze maand beetje onvoorzichtig geweest, dus het zou kunnen.... Maar denk het niet hoor, heb ooit eens een cyclus van 42 dagen gehad en toen was ik ook niet zwanger ;)

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    *komt ff spieken of er een 2e beeb is geboren*

Maar nog niet dus :D

@ bijna beval dames succes!!

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Zo even geleden, megadrukke en gekke week gehad. We hebben woensdag een huis gekocht! Wel onder voorbehoud van verkoop, dus we moeten ons huis wel snel kwijt! Woensdag komen er kijkers, fingers crossed! En we zijn ons huis als een idioot aan het afmaken nu, we hebben de zolder verbouwd. Dat werkt wel waardevermeerderend want het was echt oud. Morgen wordt de vloer gelegd en dan de laatste puntjes op de i. Moet net lukken voor woensdag! En het huis waar we al een paar weken op aasden is nu toch van ons! Zooo blij mee. Lekker ruim huis, we hoeven niet mega veel te klussen, alleen de vloeren gaan we vervangen en verder het normale schilderwerk. Heel veel zin in!

Daarnaast zijn we gistermiddag op gesprek geweest bij de huisarts. Was een fijn gesprek, we werden erg serieus genomen. Ze legde de bal vooral bij ons neer. Maar gaf wel aan er vertrouwen in te hebben dat we snel zwanger worden. Aangezien ons zoontje nog niet zo oud is. Maar we konden een doorverwijzing krijgen als we dat wilden. We hebben afgesproken dat we het nog 2 rondes aankijken. Begin december kunnen we contact opnemen als het nog niet raak is. Dan doen ze testen (sperma en mijn bloed). En dan kunnen we in januari meteen door naar de gyn. Het voelt goed zo. Ik weet zeker dat als we over een paar weken toch vast willen starten dat dat meteen kan. En ik heb ook behoefte aan rust merk ik, met huis en zo. Erg veel tegelijk nu. Volgende week maandag begint lief ook nog aan een nieuwe baan. Voordat we het weten is het begin december. Hopelijk lukt het de komende ronde(s) natuurlijk gewoon zonder medische poespas...

Ik duim voor alle bijna NODers! Lievekind voor jou erg spannend nu, hoop dat het raak is! Alle hoogzwangeren succes meiden, hopelijk houden jullie het een beetje vol.

Ik ga morgen met 8 vriendinnen op lang weekend tot dinsdag dus ik ben er de komende dagen niet. Ben benieuwd of er baby's of positieve testen langs zijn gekomen als ik terug kom!

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    vanmorgen werd ik misselijk wakker, en heb steeds steken in mn onderbuik.. links. Ik hoop dat ik zwanger ben, maar ga er niet vanuit! maar toch he.. die symptomen.. die heb ik nog niet eerder gehad! Ik hoop dat t wat betekend!

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Spannend lievekind! Ga je nog niet testen? Wat knap dat je kunt wachten... Ik duim voor je, hoop dat het raak is!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Spannend Lievekind! Wanneer ga je testen?

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden. Ik heb een lange tijd niet geschreven maar wilde latenweten dat ik een vroege miskraam heb gekregen..

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ach Roosje wat verdrietig meis.. Dikke knuffel 😙

9. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolleke gefeliciteerd met het huis!
    En fijn dat de huisarts jullie serieus neemt! Hopelijk hebben jullie het allemaal niet nodig!

Lievekind wat spannend! Je mag al testen toch?

Roosje; wat verdrietig :( Hoever was je? Veel sterkte dikke knuffel

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. Ik was gisteren 6+2
    Baarmoeder was al helemaal leeg, geen zwangerschap meer, lichaam heeft het zelf opgelost.

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Yessie!

Wat verdrietig Roosje, sterkte ermee...

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Sterkte met verwerken roosje!

13. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden! Vandaag ben ik idd op m'n nod, maar helaas nog maar 10 dpo.. (korte luteale fase) vanmiddag een test gedaan maar helaas, weer een witte test in handen. dus ik ga er maar vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden! op naar ronde 10, voor m'n gevoel.

Bol! super gaaf dat jullie een nieuw huis hebben gekocht!! Spannend zeg! Veel klusplezier gewenst! En ik wil je even een superdikke digi knuffel te geven omdat je zo stoer bent! Ik vind het onwijs knap dat jullie, ondanks dat je al mag, nog de komende 2 maanden wachten met naar de Gyn gaan! ik wens jullie toe dat je toch nog zwanger bent binnen die tijd!

Wat verdrietig Roosje! Ik hoop dat je snel opnieuw zwanger bent!

14. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gaaf bolleke! Nu maar duimen dat jullie huis verkocht wordt!!
    En knap dat je nog even wacht. Even rust is ook wel fijn. Je weet nu dat als je het wilt je naar de gyn mag. Zal ook rust geven.

Spannend lievekind!! Duim duim

Verdrietig roosje. Heel jammer :(

15. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Gefeliciteerd Bolleke!!
    Hopen dat jullie snel het huis kunnen verkopen!
    En wat fijn dat jullie zo serieus werden genomen bij de HA! Geeft al een goed gevoel denk ik. Wie weet geeft het een bepaalde rust waardoor het als nog spontaan gebeurt. Je hoort t vaker! Maar fijn om te weten dat jullie sowieso terecht kunnen bij de gyn.

Och roosje wat vedrietig! Sterkte met verwerken meid!!

Spannend lievekind het kan nog. Maar snap dat je er niet van uit wil gaan!

@hier Ik probeer zo positief mogelijk te blijven maar mijn lichaam begint zo op te raken. Harde buiken na harde buiken. Die verschrikkelijke steken in mijn onderbuik en vagina waardoor ik soms amper kan lopen en door mn benen zak.
    Probeer er het beste van te maken en mn zoontje nog zo veel mogelijk aandacht re geven etc. Maar kom mezelf daarna meteen tegen. Hoop zoooo dat de kleine man zich snel meld!

Fijne avond dames!

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ah gatver Roosje. Sterkte

Bolleke, wat fijn dat het zo goed voelde bij de HA. Gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Hopen dat je eigen huis snel verkocht is en dat het echt door kan gaan. Ik hoop dat, doordat je nu misschien wat relaxter bent ivm doorverwijzing, je alsnog spontaan zwanger wordt in die 2 maanden dat jullie nog wachten. Zou toch super zijn.

Lievekind, he balen van die witte test. Hoop dat ie nog komt, die knaller. Duim nog steeds voor je.

MissSter, ik snap helemaal dat je er klaar mee bent. Hopelijk laat de kleine man niet te lang meer op zich wachten. Echt rot als je zoveel klachten hebt. Sterkte met de laatste loodjes.

Hier: nog steeds wel oke. Misselijkheid breekt af en toe door pillen heen. Ik kan ondanks de pillen niet veel eten. Elke keer denk ik onwijs honger te hebben en na drie happen komt de misselijkheid boven. Gelukkig is dit niet heel erg en trekt ook weg als ik stop met eten. Dit vind ik niet heel erg, aangezien ik toch al overgewicht heb en ik niet te veel wil aankomen tijdens de zwangerschap. Verder wat krampen in baarmoeder af en toe, heel erg moe en borsten die zeer doen. Echt alsof er bakstenen in zitten. Verder nog steeds in afwachting van de eerste echo. Nog 1.5 week. Spannend

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dus.... Cyclusdag 40 vandaag (5 dagen over tijd) en er komt weer wittige melk uit m'n borsten. Ben nu 5 maanden geleden gestopt met borstvoeding en sta 3 maanden helemaal droog. Morgen maar een zwangerschapstest halen. :)

18. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Hallo meiden daar ben ik weer. Wat is er heerlijk gekletst hier, al kan ik niet op iedereen nu even reageren.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en er heerlijk van genoten. Ook even mijn gedachten kunnen verzetten en me heerlijk op mijn gezin kunnen richten.
    Nu weer terug in de realiteit en me aan het voorbereiden op de operatie van morgen, waar ik toch best wel een beetje zenuwachtig voor ben.
    Ik hoop dat ik snel weer kan mee praten en weer op iedereen kan reageren.
    Voor iedereen een dikke knuffel.

19. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissSter vandaag uitgerekend! Hoop voor je dat hij er snel is :)

Rataplan gelukkig werken de pillen grotendeels wel. En de andere kwaaltjes zijn herkenbaar! Ik heb zo veel meer kwaaltjes dan bij de zwangerschap van mijn dochter! Zie jij al veel verschil als je ze vergelijkt of juist niet?

Noralie spannend!

Lievekind ongi al doorgebroken of nog niet?

Rietje veel succes en sterkte met de operatie morgen!

Zwangere dames; ben even nieuwsgierig. Allemaal hebben we al een kindje. Hoe ervaren jullie zwanger zijn van een tweede? En hoe ga je, vooral op de laatste loodjes hiermee om? Het lijkt me zwaar, lichamelijk ben je beperkter, je hebt er al een rondlopen. En dan ook nog eens je huishouden! Ben benieuwd!

Verder hier nog steeds moe, moe, moe. Voel de hormonen door mijn lijf jagen en vind het best pittig. Voel me niet echt als mezelf en moet echt wennen. Nog een weekje tot de echo, dan weten we waar we het voor doen en of het goed zit!

Hoe gaat het met de andere hoogzwangere dames??

20. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en nog een vraag. Ik ben sinds een week of twee heel kortademig. Ik ken dit wel van einde zwangerschap, maar niet begin! Iemand ervaring mee?

Deel Deze Pagina