We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Bolleke: ik ga keihard voor je duimen. Nu ben jij wel eens aan de beurt voor een knaller van een test. Succes met wachten.

Talvi: ik had er sommige maanden ook last van hoor. Bij mij kwam het niet perse tegelijk met ei. Had het soms ook aan het begin of juist aan het eind van de ronde.

Azucena: balen van je witte testen. Geef de hoop niet gelijk op. Het kan nog. Wat betreft de kwaaltjes voor nod......ik had alleen wat krampen in baarmoeder. De zere borsten, misselijkheid ed kwamen pas een week na nod.

Roosje: goed hoe jij gewoon lekker verder gaat. Ik snap je nuchterheid wat betreft je miskraam. Knap hoor. Hoop dat je snel wel een plakker hebt.

Rietje: toch wat rustiger aan doen dan he. Hoop dat je je snel beter voelt.

Reeva: spannend maandag. Hopen dat het een voorspoedige bevalling is. Kunnen jullie eindelijk jullie wondertje verwelkomen.

Mutskuh: wat fijn dat er zo naar jullie geluisterd is en dat jullie de mmm in kunnen. Is er iets gebeurd met de curretage toendertijd? Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Hier: ik ben een beetje zenuwachtig voor de intake. Bij de eerste zwangerschap had ik ook al overgewicht en werd ik bij de eerste intake zo naar behandeld. Ze maakte me nog net niet uit voor koe. Daarom nu weer een beetje angstig hoe de intake gaat.
    Verder voel ik dat mijn buik groeit. Heb van mezelf geen platte buik dus is moeilijk te zien, maar voel dat alles beetje naar voren wordt gedrukt. Ook de oude striae van mijn vorige zwangerschap op mijn onderbuik begint wat gevoelig te worden. Heb al 2 zwangerschapsbroeken klaar liggen.

Verder hebben we besloten om na de echo, een echo foto in een lijstje te doen en in te pakken voor onze dochter. Ben zo benieuwd hoe ze zal reageren.
    Kan gewoon bijna niet wachten tot dinsdag.
    Pillen werken nog prima. Al moet ik zeggen dat de misselijkheid ook wel wat aan het afnemen is. Gister eens uitgetest hoe het gaat zonder pillen. En ging op zich redelijk. Heb dan alleen nergens trek in.

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik herken het niet Talvi.. Enkel van tijdens een zwangerschap, dus hopelijk is het een naderende eisprong bij je!

Wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat rietje! Hoe lang zou de last mogen duren? Nu natuurlijk ook nog lastig te zeggen of het geholpen heeft als je duizelig blijft en druk blijft houden.

Oh Bolleke! En spannende tijd dus! Hopelijk komen er snel kijkers én kopers. Woon je in een gewilde wijk? Hoe verkopen de huizen daar normaal gesproken?
    Ik vind het wel een mooi teken dat je nu heel veel vertrouwen hebt! Hopelijk zit je gevoel hartstikke goed en heb je over een kleine 2 weken een mooie test in handen. Ik hoop het zo hard voor je!

Oh ik snap je spanning dan wel hoor Rataplan! Mocht ze gaan 'zeuren' zou ik heel duidelijk aangeven dat je zelf niet blind bent en echt wel weet dat je te zwaar bent. Dat je weet dat het niet de meest ideale situatie is, maar je kunt er nu toch niks aan veranderen en blijkbaar kun je prima zwanger worden, dus niet over zeuren. Als je het eenmalig zo duidelijk brengt, dan moeten ze het toch wel snappen.
    Succes met de laatste dagen afwachten :). Je dochter gaat het hartstikke leuk vinden!

Die stomme extra gevoelige testen komen er nooit meer in! Gelukkig zijn ze op, want gister was hij nog hartstikke wit terwijl de kv 2 voor 5 vandaag een licht streepje geeft :O!
    Ik had de hoop al compleet opgegeven. Zeker nadat ik gisteravond 'menstruatie' kramp leek te hebben. Had gister wel het idee dat mijn geur sterker was, maar dacht dat ik mezelf voor de gek hield. Vind het nu wel heel spannend!
    Enige waar ik onzeker over ben is of hij niet (veel) duidelijker zou moeten zijn op de dag voor NOD. Ik denk niet dat je hem goed kunt zien op de PC/telefoon. Dus hopelijk gaan ze mooi oplopen en was het een late innesteling.

Heb ik meteen een vraagje, beetje vroeg hoor, maar vraag het mij al langer af.
    Ik mag niet bij een VK lopen dus moet meteen naar de gyn. Wanneer zou je die moeten bellen? Nu is het uiteraard veel te vroeg en eerst even afwachten wat de testen doen.

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Waaaa spannend Azucena! Ik zit op mijn telefoon dus kan het niet heel goed zien, maar op de laatste foto zie ik een duidelijk streepje! Super spannend! Er is wel iets aan de hand anders krijg je geen streepje... Hopen dat ze gaan oplopen! Ga je morgen weer testen? Duim voor je! En de gyn bellen doe je denk ik na een duidelijke test, eventueel een Clearblue? Gewoon bellen dan.

Rataplan wat naar dat ze de vorige keer zo reageerden tijdens de intake... Ik sluit me aan bij de eerdere woorden: duidelijk aangeven dat je dat niet hoeft te horen. Fijn dat het met de misselijkheid beter gaat.

Kimjoy spannend al bijna NOD! Duim ook voor jou!

Dankjewel voor alle lieve reacties verder!

4. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow lekker gekletst meiden! Wel alles gelezen maar niet alles onthouden😉

Azucena ik zie 'm op de onderste foto! Wat spannend... Hoop dat ze mooi oplopen!

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Rataplan, ja hoop idd op een plakkertje. Dankjewellll.
    Azucena, ik zie hem ook idd. Wanneer is je nod nou.?

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mijn nod is morgen, roosje!

En ja morgen ga ik weer testen Bolleke ;). Twijfel om morgen een digitale te doen.. Of is dat te vroeg met nog zo'n lichte test?

Ik zit te stuiteren :p. En Vl is werken, dus kan er verder ook niemand mee lastig vallen :).

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Val ons maar lastig hoor Azucena, mag best :D! Ik zou morgen eerst nog zo'n zelfde doen, dan zie je goed of het streepje oploopt. En als ie wat duidelijker is een digitale er tegenaan gooien. Hoop op een knaller morgen!

8. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Azucena; ik zou ook nog dezelfde test doen! Dan kun je zien of ie oploopt of niet! Spannend!

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ja idd dezelfde test, en een voorzichtige geefelicteerd van mij!!!

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Ja azucena ik zie ook wat! Ook vanuit hier een voorzichtige gefeliciteerd!

We weten nog niet of er iets mis is gegaan bij de curettage, ik denk van niet, maar mss verklevingen oid? We zullen zien!

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Op mijn telefoon zie ik op de onderste foto ook een tweede streep Azucena. Spannend. Ben benieuwd naar je test van morgen. Duim dat ie dan mooi is opgelopen. Waarom moet je naar de gynben niet naar de vk?

12. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mutskuh. Wat fijn zeg dat je zo series genomen wordt!! Hoop dat je snel terecht kunt :) En gewoon dat het binnenkort raak is voor jullie.
    Ja gaat snel he! Voel me goed hoor. Lief dat je het vraagt. Dus heel relaxed dat dat ook kan als je zwanger bent :D

@azucena. Wat vervelend al die testen wisselende testen :( afwachten dus... Hoop de laatste wel een echte streepje. Lijk wel wat te zien!
    Ik zou eerst nog een kruidvat doen en digitale even wachten. Heb je geloof ik meer HCG voor nodig.

@bolleke. Spannend jullie huis!! Klinkt goed de timing. Stop niet te vroeg met sexytime he, als je ei springt is ie nog 12u vruchtbaar geloof ik...

@reeva. Zet hem op meid morgen!!!

@hier. Ben een groot blok chagrijn op de bank. Dochter slaapt al een week slecht. Wordt ze ineens om 5u(!!) wakker. Hoop dat er snel weer een stijgende lijn in zit. Duim duim...

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Yessie: spannend vandaag. Succes met wachten tot vanavond. Hou het hier wel even in de gaten.

Reeva: succes vandaag.

14. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Rataplan!
    Nog even een dagje geduld opbrengen 😃
    Zo spannend en zo benieuwd!

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    @ boefje wat goed dat je er zo relaxed instaat! ;) balen dat je kleine zo vroeg wakker is, juist nu :( Kun je je rust wel gebruiken! Ja ik hoop ook dat we snel terecht kunnen en ben zeer benieuwd wat mn gynae gaat doen of zeggen... Hoop niet dat ik naar huis gestuurd word met probeer nog maar aantal maanden! Die je rustig aan!

@ reeva zet hem op lieverd :D

@ azucena nog getest? Ben zeer benieuwd!

@ yessie en rataplan vandaag echo? Spannend!

16. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Die = doe

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Jeetje Boefje, iets later wakker mag wel ja 😪. Is het sinds het verzetten van de klok?

Reeva veel succes vandaag! Hopelijk gaat alles vlot en zoals het hoort. Ik zal regelmatig eens checken of er updates komen :).

En voor jou hoop ik straks een hele mooi echo Yessie! Spannend!

Ik heb weer getest maar nog steeds zo'n vaag lijntje en pas na 5 minuten. Dus heb een klein beetje de hoop op gegeven 😕.

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bah Azucena had zo gehoopt op een knaller! Maar een streep is een streep, misschien bouw je wat langzamer hcg op. Morgen nog eens proberen? Ik hoop het voor je, er is zeker wat gaande anders krijg je geen streepjes! Hou je haaks meis.

Yessie succes vanavond bij de eerste echo en veel plezier!

Reeva go go go!! :D

Muts als de gyn jou naar huis stuurt om nog een paar maanden te proberen krijgt ie met mij te maken! :x

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Net bloed bij afvegen, dus als er al iets geweest is, is het er nu niet meer ;). Verklaard de lichtere streep ook wel. Helaas!

20. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Weer terug van weggeweest. Was iets minder actief, maar ben er nog steeds. En alles gaat hier nog steeds goed. Vanmiddag termijnecho. Ik heb het idee dat ik al een buikje krijg, maar ik heb van mezelf ook al een buikje, dus ik twijfel soms.

MissSter en NKD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter.

Roosje, wat naar dat het mis is gegaan, maar wat goed dat je meteen doorgaat.

Azucena, ik hoopte zo dat het raak zou zijn na die test van je.

Deel Deze Pagina