We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik zie ook een streepje acuzena, spannend! En dat bloed kan een innestelingsbloeding zijn, had ik ook met dat termijn en een licht streepje.

2. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ah nee Azucena... Klote! En nu? Heeft het al doorgezet?

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Het heeft doorgezet. Jammer, maar helaas.

Komende maand is het ook nog een rot timing.
    Quinten word rond mijn ei geopereerd (13de) dus hopelijk kan hij daarna af en toe wat van me afgeplakt zijn 🙈.

Baal wel hoor en vraag me ook af of er wel een bevruchting is geweest. Vind het wel een fijne gedachte om te denken dat er een bevruchting is geweest maar het innestelen niet helemaal goed is gegaan. Lijkt mij het meest logisch met de testen.

4. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een uurtje... Ben zenuwachtig!
    Wish me luck 😊

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Succes!!

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Balen azucena!

@ rataplan Hoe was jou echo?

@ yessie succes!

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Klote Azucena... Ik heb dat ook twee keer gehad. En de huisarts zei dat er dan zeker iets was anders krijg je geen streepje. Dan is de innesteling inderdaad mis gegaan. Je hebt er weinig aan helaas... En de teleurstelling is des te groter. Maar aan de andere kant gaat het proces voor een groot deel wel goed. Dat vond de huisarts inderdaad ook heel positief. Verwen jezelf maar even lekker, is gewoon klote zoiets!

Succes en veel plezier Yessie.

8. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!

Alles was goed! Een mooi kloppend hartje. Nu 2,2 cm groot, 8 weken en 6 dagen volgens de echo. Dus zou twee dagen verder zijn dan dat ik dacht! De baby bewoog zelfs al een beetje, je zag mini armpjes en beentjes bewegen. Ben heel opgelucht en blij :)

Over precies 3 weken de termijnecho!

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Fijn Yessie, een mooi kloppend hartje. Is toch altijd spannend.

Mutskuh: ik mag morgen voor de echo. Vind het nu toch wel spannend worden.

Hè balen Azucena. Had het zo voor je gehoopt. Knuffel

10. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames! Voor mij is het laaaaang geleden dat ik heb gereageerd zeg. Ben een maand op vakantie geweest, heerlijk ennnnn had 2 dagen een pracht van een positieve test in handen :D gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren en voor de dames die bijna moeten bevallen, succes!!!

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat fijn Yessie! Heerlijk genieten....

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh wat fijn Yessie!! Gefeliciteerd met je mooie echo :)! Super leuk.

Gefeliciteerd amani :)!

Dankje voor je uitleg bolleke! Dat bevestigd mijn gevoel wel. Fijn.

13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh. Nieuwe nod is 30-11.

Hoe is het bij jou caatje? Morgen nod toch?

14. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Azucena; voor deze zwangerschap had ik ook een positieve test, licht streepje. Een dag daarna nog lichter, 2 dagen later werd ik 'ongesteld'. Ik was er ook van overtuigd dat er wel wat zat! Toch innesteling die niet goed is gegaan, denk ik ook!

Rataplan veel succes morgen! Jij mocht mooi optijd in de ochtend toch?

15. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    azucena oh nee wat balen meid, knuffel

yessie wat fijn een goede echo zeg, gefeliciteerd!

Hier gaat het wel weer wat beter met mij, nog wel een raar gevoel in neus, duizelig en hoofdpijn, maar ik merk wel verbetering.

Wat ik alleen erg lastig en ook moeilijk vind is dat ik morgen mijn werk moet bellen met wat ik doe. Zelf wil ik gewoon de afspraak van woensdag afwachten ivm duizeligheid en wat de arts ervan zegt en dan eventueel donderdag voor 1 dagje weer aan het werk te gaan, maar ben bang dat ik woensdag weer aan de slag moet. Daarbij zijn mijn collega´s nooit echt meelevend als je langere tijd afwezig bent jammer genoeg (nu ook nog niets van ze gehoord:() en dan ben ik ook nog zo´n muts die dat zich persoonlijk aantrekt. Arghh ik kan me zelf dan wel wat, ik weet dat ik het moet los laten en naar mezelf moet luisteren, maar ja nu nog doen.
    Sorry hoor dat moest ik even kwijt.

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Pffff over uurtje afspraak VK. Vind het nu toch wel spannend hoor

Rietje: jij moet echt voor jezelf kiezen. Als jij denkt dat het niet gaat lukken om te werken, dan moet je niet gaan. Is heel lastig, ik weer er alles van, maar is echt beter.

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Succes rataplan! Ik duim op het zo'n mooie echo voor jou!

Rietje, als jij gaat werken terwijl je er nog niet klaar voor bent, gaat je herstel alleen maar langer duren. Dat zouden ze in een zkh toch 2el moeten snappen. Sterkte! Hopelijk lukt het je om voor jezelf te kiezen. Daar is uiteindelijk iedereen het meeste mee geholpen.

18. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Thanks meiden.
    Ben net gebeld door mijn teamleidster over het hoe en wat. En ja hoor daar kwam de vraag of ik morgen kan komen werken. Ik heb gelukkig kunnen zeggen dat ik de afspraak van morgen wil afwachten en dan donderdag weer beginnen. En daar kwam de aap uit de mouw, een andere collega staat op instorten dus ze hebben me hard nodig. Ja alsof ik daar wat aan kan doen, we hebben al vaker tegen de desbetreffende collega gezegd dat ze niet zo veel hooi op de vork moet nemen, maar ja ze blijft maar doorgaan en te veel van zichzelf vragen en dan krijg je dit grrr
    Waarom kan het na een ziekte nou nooit eens goed gaan bij ons op het werk. Fijn hoor de krappe bezetting na de reorganisatie :(

Zo en nou hou ik op met klagen het veranderd toch niet.

Ik hoop dat alles goed is gegaan Rataplan?

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goeiemorgen!

Zo, was er ff lekker bijlezen... ;) ;)

Hier alles goed, alleen nog steeds geen rood!!! :$ :) Geloof er zelf alleen niet echt in, maar toch wel een beetje vreemd... Gisteren test gedaan, was spierwit. Had eergisteren echt menstruatiepijn, normaal gesproken word ik het een dag later dan, maar nog niet dus... Afwachten maar... ;)

Dikke knuffel voor jou meis. Het is niet gemakkelijk hè?!

Dank je! Lief! En echt waar?! Ik heb er zo weinig vertrouwen in...

Lief meis! Dank je! Ik duim ook voor jou! Succes met tempen! Ik vind het echt heel prettig, geeft een zeer goed beeld van je cyclus. Geef het alleen wel een paar maanden om dat beeld echt te zien.

Hihi yeps! Mooie datum!!! Fijn dat hij het zo goed doet!

Dank je wel meis, ja het is bizar dat mijn moeder er al zo lang niet meer is... En super balen dat je menstruatie doorgezet heeft! :( Had zo'n goeie hoop voor je! En ik... Tja, nog afwachten dus...

Lief, dank je! Ik duim ook voor jou meis!!!

Je kan jezelf er gewoon ook weer inzetten! Gewoon op de laatste lijstpost op "quote" klikken, aanpassen wat aangepast moet worden en dan de quotes in die post weghalen. Het spijt me dat je weggehaald was, terwijl je nog meelas...

Heerlijk meis! Gefeliciteerd!!!

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Prachtige echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien. Lekker druk kindje. Zo fijn. Over 2 weken nog een termijnecho omdat ze het nu niet helemaal perfect konden meten. Ben heel blij.
    Vanmiddag onze dochter verrassen.

Deel Deze Pagina