Ah super rataplan!! Heel veel plezier vanmiddag ! Spannend caatje.. Hopelijk blijft het rood weg. Voel je al wel iets wat anders is? Of helemaal niks?
Yes gefeliciteerd Rataplan! Veel plezier met het vertellen aan je dochter! Niet erg dat je over 2 weken weer een echo hebt toch, mag je weer even spieken 😉 Ze kon nu helemaal niet meten? En viel je intake mee? Omdat je er tegenop zag?
Wat fijn dat jullie goede echo's hadden Rataplan en Yessie. Hier ook weer een goede echo. Definitieve datum is nu gezet op 28 mei. Mag nu pas over 5 weken weer komen en daarna sturen ze de gegevens ook naar het ziekenhuis en krijg ik een oproep wanneer ik daar mag komen.
Thnx dames. Ja intake viel echt super mee. Gewoon even over gehad dat er extra risico's zijn dus ook extra onderzoeken gedaan moeten worden en daarmee was het ook gedaan. Was echt een opluchting. Ze kon nu wel wat meten en was eigenlijk precies wat het moest zijn, maar toch voor de zekerheid over 2 weken weer. En inderdaad, vind ik helemaal niet erg haha
Wat super rataplan en yessie van de goede echo's! @ hier de afspraak binnen van de gynae plus de papieren voor de fertiliteitsarts.. ingevuld en wel over 2 weken meenemen naar de gynae! Super fijn dat er zo snel plek was!
Heerlijk al die goede echo's! Veel plezier met het aan je dochter vertellen @Rattaplan!!! @Hier helaas nu toch net op rood... :x
Balen caatje! Btw ik kan de lijst niet aanpassen vanaf mobiel..... Hier ook op rood volgende nod moet ik nog effe bekijken!
Ahh Caatje wat klote... Knuffel voor jou meis! En voor Muts en Bolleke! Hoe is het eigenlijk met Reeva? Zij werd gisterochtend ingeleid toch?
Met mij gaat het opzich wel. Soms als ik hier lees steekt het nog wel maar het wordt gelukkig steeds minder. Een goede vriendin van mij is zwanger,ik liep ongeveer gelijk met haar, en ik zie haar dit weekend als het goed is. Het lijkt me zo tof om haar met bolle buik te zien 😄 Ze woont 3 uur reizen bij mij vandaan dus ik zie haar helaas niet heel vaak maar we spreken elkaar elke dag. Ik ben verder ook niet bezig met zwanger worden. Dan maak ik me alleen maar gek. Ik hou m'n vruchtbare dagen bij maar dat is het ook. Deze keer m'n ei gemist (alleen 2 dagen voor eisprong gezellig gemaakt) en ik vind het prima zo eigenlijk. Het komt wel 😊
Snap ik wel! Ik had het met de laatste keer dat het mis ging, toen ik had als alles goed gelopen was precies gelijk gelopen met me collega! Vond het soms best moeilijk! Fijn dat je er zo in zit!!! Hoop dat het snel lukt
Caatje super klote, had zo'n goeie hoop voor je! Hele dikke knuffel. Muts heel fijn dat je snel naar de gyn kunt! Actie actie actie! En dan gewoon lekker meteen zwanger. Yessie en Rataplan geweldig dat de echo's goed waren! Is toch spannend... Rataplan hoe reageerde je dochter? En fijn ook dat de intake op zich relaxed was! En lekker over twee weken weer spieken, helemaaaaal niet erg. Kimjoy voor jou ook balen zeg weer ongesteld... Knuffel! Rietje rustig aan meis! Denk aan jezelf en laat je geen verantwoordelijkheden aanpraten! Dat het op je werk zo loopt is niet jouw verantwoordelijkheid of probleem! Forceren schiet niemand iets mee op. Sterkte en beterschap ermee! Talvi goed zeg dat je er zo in staat. Vind ik heel knap! Enne twee dagen voor ei seksen kan evengoed best hoor! Zaadjes kunnen tot een week leven! Amani gefeliciteerd. Hier vandaag koopcontract getekend voor ons nieuwe huis, joehoe!! Wel met ontbindende voorwaarde van verkoop eigen woning, dus hopen dat dit snel gaat!
@muts. Tnx!! Fijn dat er snel plek is. Spannend hoor. @azucena. Nee was al die vrijdag ervoor ineens. Geen idee wat het nou is Wat jammer meid!! Had goede hoop. Hoop binnenkort toch mooi streepje. Al is komende ronde dus niet ideaal helaas Bij mij ook ronde voor het raak was heel licht streepje en na 3 dagen mis. Je kunt nadat het misgegaan is extra vruchtbaar zijn. @yessie en rataplan. Jeej! Genieten kan beginnen!! @caatje. Ah klote meid! Toch ineens zo plotseling. Bah!!