Jeetje wat een hoop zwangeren nu zeg! We gaan voor alleen maar zwangeren in de lijst. Gun het de overigfe dames zo erg. Duim voor jullie! He wat rot Muts, dat het niet zo'n fijn gesprek was. Je wilt uiteraard niet horen dat je eigenlijk nog 3 maanden 'te vroeg' bent. Voor jullie heeft het immers al lang genoeg geduurd. Wel fijn dat de onderzoeken begonnen zijn. Hopelijk snel meer duidelijkheid en kunnen jullie goed geholpen worden. Mijn meisje is gelukkig alweer beter. Heeft uiteindelijk maar 2 dagen geduurd. Verder gaat hier alles goed. Met vlagen misselijk, maar wel goed uit te houden, ook zonder pillen. Ik heb af en toe het gevoel dat ik de kleine al voel. Is misschien heel vroeg, maar heel soms voel ik opeens een hoop gekriebel.
Rataplan wat cool als je de baby zo vroeg al voelt! Bij mn eerste zs duurde het tot 18 weken dat ik iets voelde. Hoop nu ook eerder! Kimjoy leuke verjaardag gehad? Hier ook volop in de verjaardags voorbereidingen, dochterlief wordt begin december 2 jaar en ze krijgt een bumba feest, helemaal gek is ze van bumba. Zo lekker even kleding shoppen voor mijn dochter en is speuren naar wat leuke kerstspullen😉 Fijne zondag allemaal!
Zo meiden daar ben ik dan weer eens. Het gaat hier wel redelijk. Helaas weer een ontsteking van mijn luchtwegen dus weer een antibiotica kuur Pff wat baal ik van me lichaam zeg op dit moment. Gaat het eindelijk weer een beetje beter met me dan krijg je dit. Wanneer houdt het nu eens een keertje op en kan ik eens positief nieuws krijgen? We zitten nu wel weer in sexytime, dus maar gewoon gezellig maken maar heb geen goede hoop nu met die ab kuur. Sorry hoor meiden van mijn geklaag maar ik baal ontzettend nu.
Spannend Kimjoy en Noralie! Zelfde nod zie ik😉 Balen rietje klagen mag zo nu en dan! Knuffel en sterkte! Ik heb vanavond weer een echo, spannend! En eind december geslachtsbepaling! Heel benieuwd wat het is... Willen meer meiden het weten of juist niet? Bij m'n dochter wisten we het ook met 16 weken!
Spannend Yessie! Ik wil straks ook weten of het een jongen of meisje is. Vind ik toch handig met kleding kopen en naam bedenken 😁
Goede 2de echo gehad! Weer 3 dagen vooruit gezet, zo gaat het hard haha! Baby was lekker druk en had de hik al, grappig om te zien.
Fijn yessie en voor jou ook talvi! Duim nog steeds voor een plakkerd! Vanmorgen onderweg naar werk 2 keer moeten stoppen om te spugen. Kan dit al zo vroeg???? Ik zou het liefst direct gaan testen wat natuurlijk geen nut heeft? Op basis van mijn langste cyclus is mijn nod 1-12 op basis van korte/normale cuclys zaterdag?! Wat te doen wat te doen?
Kimjoy jeetje je maakt het spannend! Testen heeft nu nog geen zin lijkt mij als volgende week pas je nod is... Ik zou iig tot vrijdag wachten en dan op z'n vroegst pas testen. Veel succes met wachten...als je het vol kan houden😉! Bij je dochter ook zo vroeg misselijk?
Spannend Kimjoy. Hopen dat dit een goed teken is. Succes met wachten, de dagen kruipen altijd voorbij op dit soort momenten dan he. Yessie: Weer wat vooruit gezet.....super, we blijven dicht bij elkaar zo haha. Talvi: Goed dat de kwaaltjes beginnen te komen. Meestal wel een goed teken. Wanneer is je echo nou ook alweer? Geslacht: Wij willen het weer niet weten, net als bij de eerste. Wij vinden het veel te leuk om lekker te bedenken of het nou een jongetje of een meisje gaat worden, 2 namen verzinnen ed. En dan de big surprise als het geboren wordt. Hier nu in totaal al bijna 7 kg afgevallen sinds zwangerschap. Van de week weer een halve kilo eraf. Voel me verder redelijk, kan alleen niet heel veel eten, heb gewoon nergens trek in.