Gezellig dames! Weer wat leesvoer 😉 Essie; wat fijn dat je snel zwanger bent geraakt! Hopelijk is dat ook zo bij de tweede. Ik was in ronde 3(maar maand 5) zwanger! Dus dikke prima! Rietje balen meis! Je kunt niet andersdan afwachten... Wanneer is je nod? Azucena nog steeds een plakker jippie Je zoon is te vroeg geboren, toch? Wat had je verder voor complicaties tijdens de zwangerschap? Kan me voorstellen dat het extra spannend is...! En qua werk, werk je veel of doe je zwaar werk? Goed op jezelf letten hoor jij en de beeb zijn nu t belangrijkste, toch?! Rataplan mooi hoor! Bij mij gaat het ook hard! Ik ben heel, heel, heel moe. Heb moeite alle ballen in de lucht te houden. Werk, dochter, huishouden etc. Soms is het even teveel dus zoek nu echt weer naar nieuwe balans. Prioriteiten stellen en soms dingen laten! Moeilijk voor mij 😉 Kimjoy plezier met de sexytime!
Helaas toch net ongi geworden op naar weer een nieuwe ronde, maar men wat baal ik weer. Wie wil mijn nieuwe datum op 4 januari zetten?
Mooi buikje al rataplan! Hier ben ik het zwangerschapsboek met foto's aan het aanvullen. Vorig jaar op deze dag was ik ruim 35 weken zwanger. Het eerste jaar van ons meisje is bijna voorbij. Ben echt afscheid aan het nemen van de babyperiode. Vind het toch wel emotioneel nu haar 1e verjaardag langzaam dichterbij komt. Echt een afsluiting van een behoorlijk heftig jaar (ze is met een ernstige hartafwijking geboren en met 6mnd geopereerd)
Ahh wat jammer Rietje! Knuffel! Rataplan het wachten op de echo is wel te doen idd. Nog maar 6 dagen 😄 Al word ik elke dag wel een beetje nerveuzer. Ik hoop zo een mooi kindje te zien met een kloppend hartje. MvM komt maandag langs dus dan mag ik nog een keer testen 😊 Ook weer spannend. Hoe is het met de zwangeren? Meiden op het wachtbankje ik duim voor jullie! Meiden in de sexytime heel veel plezier 😄
Mooi buikje Rataplan! Je kunt niet meer ontkennen . Dat onzekere gevoel zal zeker wel blijven! Ik hoop gewoon echt over een maand of 8 een gezond kindje in mijn armen te mogen houden. Meteen mee naar huis nemen en gewoon genieten. Dat is mijn doel. De verloskundige zegt overigens dat zo vroeg harde buiken hebben niet kan, maar online lees ik dan weer anders . Ik hou het gewoon even in de gaten. Heb het nieuws alvast gedeeld met mijn baas, dan kan ik ook gewoon rust pakken als het moet. Oh balen Rietje . Het klonk zo hoopvol. Dikke knuffel! Je mag er goed de balen van hebben. Yessie, Quinten is inderdaad met 30 weken geboren. Ik ben met 23 opgenomen met harde buiken/weeën, ingekorte bmh, ontsluiting en funneling. Lang in het ziekenhuis mogen verblijven omdat het of weer mis leek te gaan of de CTG's slecht waren (dippende hartslag). Uiteindelijk zijn mijn vliezen met 30 weken gebroken en met 30+3 bleek ik een infectie te hebben waar Quinten erg slecht op reageerde. Waarschijnlijk is dat de reden geweest van zijn zuurstoftekort en dus hersenbeschadiging. Let je goed op jezelf! Je hoeft niet alle ballen in de lucht te houden, af en toe een stapje terug mag echt. Luister naar je lichaam. Noralie, ook een heftige start gehad dus! Hoe gaat het nu met je dochter? Talvi, nog maar bijna 5 dagen wachten . Ik heb dinsdagochtend zelf nog getest voordat mvm er was. Wilde niet het risico lopen op een witte test . Maar met jouw termijn gaat hij hartstikke knallen! Nog een kleine tip, mocht je in 2016 willen veranderen van zorgverzekering. Delta Lloyd Start vergoed erg veel, ook eigen bijdrage kraamzorg en de combinatietest bijvoorbeeld. Je zorgverzekering en zwangerschap - 24Baby.nl
Hallo dames, ik laat ook maar weer eens wat van me horen. Welkom Essie, ik was bij mijn dochter na 1 'normale' ongesteldheid zwanger en nu heb ik geen ongesteldheid gehad. Azucena, ik weet niet eens of je ik je al gefeliciteerd heb met je zwangerschap (zwangerschapsdementie??), maar bij deze dan. Rataplan, mooie foto hoor. Hier ook al een beste buik en ben morgen 16 weken. MvM is hier inmiddels afgelopen, alleen mijn man heeft maandag maar 1 krat buiten gezet, dus ik heb nog 1 krat thuis staan. Afgelopen woensdag geslachtsbepalingsecho gehad en we krijgen er een meisje bij Super leuk, al had ik een jongetje ook super gevonden. Rietje, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden
Rietje wat onwijs balen van je ongi! Iedere maand weer die teleurstelling is niet leuk!! Digi knuf voor jou! Het komt ooit zeker goed voor ons, maar duurt gwn te lang! Welkom essie! @ talvi Hoe is het met jou? Nog paar dagen!! @ hier samenleving test gehad, die was goed! Meer dan genoeg levende zwemmers in mij follikel meting was ook goed er stonden 2 eitjes op springen..
Het gaat nu prima met haar acuzena. Echt ene heel sterk meisje die zich er heel erg goed doorheen heeft geslagen. We hoeven in juni pas weer op controle, zo goed gaat het met d'r.
Mutskuh met mij gaat het wel. Ben erg moe en wat vaker misselijk maar voor de rest voel ik me wel oké. Soms nog wat onzeker enzo maar dat hou ik nog wel even. De echo kan me niet snel genoeg zijn haha 😁 Ik ben wel toe aan wat zekerheid. Hoe gaat het met jou?
Mutskuh dank je wel, wachten duurt inderdaad gewoon lang. Het zal inderdaad ook bij ons wel weer een keer raak zijn, maar de vraag is wanneer? Wel fijn dat de test goed was en het klinkt verder wel hoopvol! Leuk Elsa een meisje erbij, maar net wat je zegt een jongen is eigenlijk ook wel leuk, ach weet je als het maar gezond is, het is cliché maar o zo waar Azucena onzekerheid is niet fijn, maar wel logisch als je al zoiets hebt meegemaakt, sterkte al komt het vast wel goed. De ongi is best heftig dit keer en ook voor het eerst echt buikpijn ervan. Ach nog een paar dagen en dan kunnen we weer beginnen met ronde 10.
Hi meiden, Rietje balen, azucena, als nog van harte, geloof niet dat ik dat al gezegd na mijn eigen telleurstelling! Muts klinkt positief hoop snel een knaller voor jou!!! Talvi ik tel de dagen met je mee!!! Hoop dat je snel een super echo hebt!! Hier sexytime over! Dus nu naar het wachtbankje!!!!!
Succes op het martelbankje kimjoy, dat wachtbankje vind ik altijd vreselijk... gelukkig duurt die bij mij nooit langer dan 11 dagen...
Hey meiden ik laat ook weer eens van me horen. Ik zal me wel een beetje rustig houden hoor, trek het niet altijd... Hier helaas weer ongesteld geworden dus ik ga definitief niet-zwanger het jaar uit. Wel even slikken... We hebben de eerste testen inmiddels gehad (ik bloedtest en lief zaadtest) en de uitslag was goed. 22 december hebben we een eerste gesprek bij de gynaecoloog. Ben wel blij dat er nu actie komt! Verder hebben we ons huis al verkocht, binnen 3 weken was het weg, en ons nieuwe huis gaat ook zeker door. Begin april gaan we verhuizen. Heel leuk om naar uit te kijken! Ik heb met een schuin oog meegelezen en Azucena gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je er nu wel onbezorgd van kunt genieten 9 maanden lang! Verder balen voor iedereen wiens geduld nog steeds op de proef wordt gesteld... Lieve Muts en Caatje, Lievekind en rietje en Kimjoy... Ik hoop dat 2016 ons jaar wordt!! Ik duim voor alle prille zwangeren op een goede echo! Probeer te genieten maar ik snap dat het erg spannend is...
Dank je lieve bol! Jij bent nu ook echt wel aan de beurt mop!!!! Ik duim heel hard voor een geweldig kerstkado mijn nog is namelijk 25/12
Fijn muts en Bol dat de eerste testen goed waren. Nou hopen dat verdere uitslagen ook gewoon goed zijn en idd...... dat 2016 jullie jaar mag worden. Hier heb ik gister voor het eerst echt duidelijk de kleine gevoeld. Zo'n gek gevoel weer. Vanaf een week of 12 dacht ik het heel af en toe te voelen, maar gister wist ik het zeker. Verder wat bandenpijn volgens mij. Zo'n zeurderig gevoel aan de zijkant
Hoi dames, Azucena; jeetje pittig wat je mee hebt gemaakt de vorige zs. Kan me voorstellen dat het dan extra spannend is. Maar ze zullen je waarschijnlijk ook extra in de gaten houden? Bolleke; fijn dat de eerste testen goed waren! Hopelijk in 2016 een mooie zwangerschap en kindje voor jullie! (En uiteraard wens ik dat alle dames die al (wat) lang(er) wachten toe!) Elsa leuk een meid erbij! Wij hebben over1,5 week pretecho ben zo nieuwsgierig. Leuk rataplan! Ik heb het kindje ook echt gevoeld! Stuk vroeger dan de vorige keer. Morgen naar vk gewone controle maar wel eerste keer hartje luisteren! Toch weer bijzonder. Fijne dag allemaal
Net hartje van onze beeb voor het eerst gehoord! Super mooi weer. Dochter was erbij en die vond het reuze interessant. Wil steeds naar de baby kijken haha
Heerlijk is dat Yessie, lekker genieten! Balen bolleke, ronde 13 alweer... Hopelijk is 2016 inderdaad jouw jaar!