We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Leuk he Yessie. Ik mag straks weer naar de VK. Gezien mijn verleden met de hypertensie tijdens de zwangerschap, mag ik nu al 1x per 2 weken naar de VK, ipv 1x in de 3/4 weken. Lekker vaak hartje luisteren dus.
    Mijn dochter gaat vandaag voor het eerst mee. Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Moet ook alvast een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Dan hou ik dochterlief lekker thuis van school en mag ze mee. Daar heeft ze nu al helemaal zin in.

Tijd gaat opeens snel. Morgen 16 weken alweer

2. Eiram

Eiram Niet meer actief

#1962 Eiram, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2015
    Ik ga ook alweer een tijdje voor een tweede! Zit in ronde 9 na mijn miskraam 😞. En in ronde 2 met clomid, pregnyl en utrogestan. Ivm korte lf na de miskraam en dat herstelde zich niet. Einde van de week ga ik weer voor een echo en dan mag ik waarschijnlijk dit weekend weer pregnyl spuiten. Daarna weer op het verschrikkelijke wachtbankje...

3. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom eiram! Spannend voor jou...

@rataplan. Bij ons mogen er geen kinderen mee met 20 wkn echo, omdat het een medische echo is en lang duurt. Dus zou dit even checken voordat je je dochter blij maakt met niks...!

@hier. Nog 2 dagen werken. En dan kerstvakantie en verlof!!!

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ja weet ik. Staat bij dat het meekijken aan 'kleine' kinderen niet besteed is.
    Mijn dochter is al 6,5 dus die gaat gewoon mee. Zij is oud genoeg om stil te zijn en een goede echoscopist die mijn dochter de toegang ontzegd:D

Was trouwens allemaal weer goed. Hartje weer goed gehoord, Alles was zo goed dat ik gewoon 4 weken weg mag blijven.

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heerlijk rataplan. Fijn hoor en alweer 16 weken gaat echt hard!

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden, het is rustig hier! Hoe is het iedereen? Talvi al een echo gehad meis? Azucena hoe voel je je? Caatje? Hoe is het bij jou? En de rest?

Hier gaay alles goed beetje druk!

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oh ja, volgens mij had Talvi de echo vandaag. Ben heel erg benieuwd.

8. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ah nee......ik zie in een ander topic dat er alleen een lege vruchtzak te zien was en dat ze voor curettage moet. Potverdorie wat vind ik dat naar voor haar

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Jeetje wat heftig!!!! Pff nee joh!!!! Klote! Sorry voor mijn woorden!

Lieve talvi geen woorden zijn de woorden die je pijn kunnen ontnemen! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte!!! Knuff

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oh wat vreselijk naar zeg. Heel veel sterkte Talvi!

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ah wat ontzettend naar Talvi, dat dit weer moet gebeuren... Zo oneerlijk! Heel veel sterkte meis, dikke knuffel!

12. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Talvi! Wat een onzettend rotnieuws :(
    Het is je zo gegund... Veel sterkte!

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Dank je wel meiden! Ik wilde het net hier vertellen.. We hadden dit zo niet verwacht.. Ja de angst was er wel maar ik had er zo'n goed gevoel over. Morgen kan ik idd voor curettage,ik vind het fijn dat het al zo snel kan. Ik trek het echt niet nog een keer zo'n lange nasleep van 8 weken en maar afwachten wanneer het op gang komt en dan al die echo's om te kijken of alles schoon is.. Ik had nog gevraagd of er onderzoeken konden worden gedaan maar omdat ik een gezonde dochter heb heeft het geen zin om onderzoeken te doen. Als ze niet gezond was dan had het een chromosomale afwijking kunnen zijn maar dat is het dus niet. Over een poosje als we er weer voor willen gaan dan laat ik nog wel even onderzoeken of mijn vitamine b12 goed is enzo. Misschien heb ik wel een tekort van iets ofzo. Zucht... Ik ben nu ook gewoon bang dat er helemaal geen 2e kindje komt en dat we gewoon erg veel geluk hebben dat onze dochter er is. Nou ja eerst morgen maar even doorkomen en dan lekker rustig aan doen en fijn kerst vieren 😊

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Vreselijk Talvi, veel respect voor hoe sterk je bent! 'Fijn' dat ze je zo snel kunnen curetteren. Dan kun je het misschien een plekje gaan geven, opnieuw. Heel veel sterkte ermee!

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Talvi hè bah wat vreselijk meis! Dikke digi knuf voor jou!

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Sterkte Talvi. Heel veel sterkte morgen.

17. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte Talvi! Heel erg klote. Wat een klap weer. X!

18. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ah nee Talvi. Wat ontzettend naar weer. Hopelijk vind je de kracht je hier weer doorheen te slaan. Heel veel sterkte morgen en een hele, hele dikke knuffel.

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Tnx meiden 😙

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Veel kracht morgen

Deel Deze Pagina