We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bah Caatje wat aan akelig nieuws! Heftig voor jullie... Heel veel sterkte, dat zal inderdaad een lange zware week worden... Ik duim op goed nieuws!

@mutskuh laat je me nog weten welk soort vlaai je wilt? Dan ga ik vast bestellen :D. Ik kan ook mijn befaamde arretjescake maken, ken je dat?

@Boefje: veel plezier :D. Verstandig dat jullie op tijd beginnen als je niet precies weet wanneer je ei is.

Ik voel mijn ei altijd goed. De ene maand voel ik een paar dagen een zeurend gevoel in de lies, dat wordt steeds erger tot het weg is. De andere maand is het een heel pijnlijk gevoel in de hele onderbuik. Kan heel pijnlijk zijn. Het schijnt inderdaad dat je het groeien voelt en niet het springen zelf. Maar denk wel als het ineens weg is dat het dan gesprongen is.

Succes flieentje en alle andere wachters... Dat is de lastigste tijd, vooral de laatste week voor NOD... Hou jullie haaks meiden!

2. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Hahaha ja erg hè?? 😁 Maargoed met 9 a 10 weken als goed is wel een hele mooie echo dus erg benieuwd!

Jeejtje caatje wat een heftig nieuws! Vreselijk zeg. Sterkte!

Dames op het wachtbankje wederom succes!

Dames die mogen klussen veel plezier!!
    Haha die mannen van jullie 😂

3. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal!
    Zo eerst eens even goed bijgelezen; klopt het dat reeva en mutskuh op het wachtbankje zitten en bolleke en boefje een heeeeeeeel gezellig weekend tegemoet gaan?
    Hier wordt er voor jullie hard geduimd!!

Wat een nieuws Caatje, heftig hoor!
    Gesprek bij de gyn was dus gelukkig goed? Klinkt alsof ze heel doortastend zijn daar! Fijn dat je gevoel ook goed is. Wist je lief niet van de afspraak af? Wat vond 'ie er van?

Hier alles goed! Heeeerlijk weekend✌️✌️✌️
    Vandaag megaduizelig! Kent iemand dit? Begon vannacht al en vanmorgen kon ik serieus niet naar beneden of boven kijken zonder bijna om te vallen. In de loop van de dag ging het beter maar weg gaat het niet. Heb een opkikker en ook zoete dingen geprobeerd. Probeer nu maar elke 2 uur wat te eten en leg morgenochtend iig een liga naast m'n bed!
    Heb het bij de 1e helemaal niet gehad!
    Ik had op fb m'n test van gisteren geplaatst. Kreeg ineens de kriebels omdat ik eigenlijk geen symptomen heb behalve moe! Nouja en dan vandaag duizelig maar dat was gister nog niet 😂
    Maar het was voor 5+2 gelukkig een megaknaller!
    Vandaag ook maar even MvM gemaild, ze komt dinsdagmiddag 16:00, leuk!!!
    De 1e x was vriendlief erbij en dat kon nu niet...echt jammer. Ik wil ook deze keer zo graag alles samen doen ❤️
    Vanmiddag gingen we naar de prenatal om samen het 9maanden dagboek te kopen...was het uitverkocht 😁😁😁
    Was bij de 1e ook het 1e wat we samen kochten! Nouja, misschien ben ik ook wel een hopeloze romanticus hierin 😂😂
    Hij is vanavond iig een avondje weg dus ik plof met thee en chocola op de bank neer.... Lekker me-time! (Lees:valt op de bank in slaap)
    Wie heeft trouwens het NOD-overzicht een beetje paraat? Ben wel weer even benieuwd hoe we zitten!
    Nou meiden! Fijne avond en een fijn zonnig weekend!😘

4. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Klopt precies Engel! Dankjewel voor het duimen! Die duizeligheid herken ik niet... Vervelend, hoop dat het snel overgaat. Wel super hoor zo'n knaltest, ga ervan genieten! En ook van je rustige avondje. Is toch ook fijn om alles samen te doen, vond ik ook hoor!

5. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei heel veel sterkte caatje! Hg... Heel veel overgeven en nog geen druppel water binnen kunnen houden.

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje caatjem! Wat een berichten. Heel naar. Wat verdrietig voor je mannetje (en jou natuurlijk)
    Is dat een risicovolle operatie?
    Fijn dat er stappen worden ondernomen! En slim om vriendlief toch ook maar te checken! Wanneer weet je daar meer over?

@ engeltje. Wij gaan idd een heeeeel gezellig weekend tegemoet ja 😃
    Ik was bij dochter ook duizelig. Vooral in het begin. Weet dat ik dat met 4/5 weken ook al had. Toen wist ik het namelijk nog niet. Bij mij hielp regelmatig eten, misschien bij jou ook!

@anouk. Daar heb ik wel eens van gehoord dan! Erg heftig zeg! Kan me voorstellen dat je er nu ook een beetje tegenop ziet. Is de kans groot dat je dat weer zou krijgen?

7. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze zeggen elke zwangerschap erger. Maar ik weet ook iemand bij wie de eerste een m meissie was en ook zo ziek en nu zwanger van de tweede een jongetje en nu geen klachten dus ja... Mocht het lukken dan gaan we het zien.

8. kimmuts

kimmuts Lid

13 feb 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caatje, heftig zeg! Hopelijk valt het mee met de foetus en operatie :(

Eisprong voel ik ook altijd goed, borsten en krampen....nu beetje t zelfde gevoel.

Streepje is niet op de foto te krijgen! Mss later meer geluk, twijfel toch om morgen of zondag weer te testen, dan is manlief er bij :) Wat erg hè? Testdrang? Helemaal niet!
    Iemand ervaring met vroege zwangerschapstesten? Welke zijn oke? Ik zit morgen op dag 27 van normaal gesproken 28 dagen cyclus. Vind clear blue zo gruwelijk duur en zonde om 'zomaar' te doen.

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    @Anouk poeh hg lijkt me mega heftig... Je hoort vaker dat je bij een meisje meer misselijk bent inderdaad... Ik heb er helemaal geen last van gehad en kreeg een jongen. Dus wie weet.. Hoop dat het deze keer wegblijft!

@Kimmuts: de kruidvat 2 voor € 5,- zijn prima en schijnen vrij gevoelig te zijn. Gevoeliger dan de clearblue in ieder geval. Ik kan me wel voorstellen dat je niet tot maandag kunt wachten nu je een vaag streepje gezien hebt... Sterkte! Mijn duimen draaien!

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    @ bolleke jaaaa arretjes cake mmmm! Heeeeerlijk!! Mn tante maakt dat altijd, dus ik dacht het pas ook eens te maken, niet moeilijk, dus moest me lukken. Alleen Mn boter was te warm met als gevolg toen ik hem uit de koelkast haalde de boter niet goed gemixt was met het beslag 🙈🙊

@ missSter dan is het idd al een heel kindje hè ipv een boontje, geniet ervan!

@ engeltje jaa klopt reeva, knofjebob en ik zitten op het wachtbankje :D
    Dat duizelig herken ik ook niet. Maar lkkr genieten jij van je zws! Dat 9 mnd boek is kei leuk, heb het bij ons zoontje niet gedaan, waar ik veel spijt van heb! Wanneer mag jij voor je echo ook alweer? Ben het ff kwijt :(

@ kimmuts ik testte met action test 4 dgn voor nod ook licht posi.. hoor ook wel slechtere verhalen maar ik heb er geen problemen mee gehad iig! Morgen nog eens testen? Kan me indenken dat je ongeduldig word haha

@ Anouk hier met zoonlief van week 5 tot week 13 veel gespouwd :( dus ook dat zegt niets meid. Heb ook wel eens gehoord dat je van meisje meer ziek bent, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee ;)

@ bolleke & boefje veel plezier het weekend!! :D arme mannen van jullie

11. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ik lust ook graag arretjescake!!! Onee was net 3kg aangekomen op vakantie maar... Als ik dan toch ga overgeven ... Oooo slecht he. Weet je, je weet dat je kan gaan aftellen een waar je het voor doet das wel heel fijn! T zal eerst eens moeten lukken hihi maar ach is nog maar de eerste ronde!

12. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Zo ik hou het niet meer bij jou.....
    Caatje wat een vervelend nieuws, maar wat fijn ze erachter zijn gekomen! Anders zijn de gevolgen helemaal ernstig. Hopelijk snel licht aan het einde van de tunnen. Agh en die kleine, hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen. Dat zullen spannende tijden zijn voor de familie! Wel fijn je zo'n goed gevoel hebt aan je bezoek aan de gyn! Hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!

Ik zit weer heerlijk op het wachtbankje, nog een week pfff. Heb wel hetzelfde trekkerige gevoel in me onderbuik. Lets hope!

13. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook vanaf het begin duizelig geweest. Zelfs met flauwvallen. Ik bleek al heel snel een ijzer tekort te hebben. Schijnt heel vaak voor te komen. Dus als het aan blijft houden zou ik je adviseren even bloed te laten prikken.

Oh ja ik zit ook weer op het wachtbankje. Hopelijk snel weer wat positieve testen in beeld.

14. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Heel veel succes! Kan me voorstellen het wat angstig maakt. Ik heb dat ook, wel andere klachten. Ik zat met 20 weken al thuis met een beknelde zenuwknoop in me rug door de kleine. Lag soms opeens gestrekt omdat ik niet meer kon lopen. En bloedarmoede. Maar iedere zwangerschap is anders, gewoon vanuit gaan je bij de tweede heerlijke maanden tegemoet gaat :)

15. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Allemaal succes op het wachtbankje, en met gezellgmaken. Allemaal voor het goede doel 👍
    Ik ga zo een op kraamvisite, een mijn eierstokken laten klapperen haha. Maar oppassen ik hem niet stiekem in mijn tas stop hihi

En geniet van het zonnetje, heerlijk!

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    @Kimmie spannend hoor... Pfff wat duurt een week dan lang hè...? Wil je binnenkort gaan testen of wacht je af tot je NOD?

Arme man hier inderdaad, haha. Nee hoor ik ben heel lief voor m hoor :D.

Enne.. arretjescake is heel makkelijk te maken inderdaad. Ik maak m wel altijd met rauwe eieren dus das een probleem als je zwanger bent... Maar op het wachtbankje moet het nog kunnen misschien? :D

17. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even vlug bijgelezen. Ga ik morgen wat uitgebreider doen. Vandaag hele dag weg! Vrijgezellenfeestje :) doeei!

18. kimmuts

kimmuts Lid

13 feb 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames...ik heb weer getest vanmorgen, kon t niet laten.
    wat zeggen jullie er van?

Ik ben bij vorige zwangerschap nauwelijks ziek geweest, maar geen idee of dat samenhangt met geslacht of niet. Bloeddruk ook altijd goed geweest.
    Duizeligheid ken ik helemaal niet, misselijkheid enkele weken. Maagzuur wel vanaf 30 eeken ofzo.

kimmie succes op de wachtbank! Die laatste week duurt zo lang, he?

Bijgevoegde bestanden:

19. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie wel gelijk een streepje!! Dus volgens mij is het raak kimmuts!

20. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou kimmuts... Ik zie ook een streepje 👍👍👍
    Morgen nog een keer?

Deel Deze Pagina