We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ook spannend voor jou! Voel je iets van symptomen?

2. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Na anderhalve dag dat mijn spiraal eruit is ben ik flink ongesteld. Of is dit een bloeding door het verwijderen van het spiraal? Want als dit wel mijn menstruatie is kan ik mijn eisprong ook een beetje voorspellen. Wat heel handig is natuurlijk :)

3. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Eigenlijk best goed, voel me wel anders als bij mijn eerste zwangerschap.
    Zo heb ik nu doorgaans gigantische honger, terwijl ik bij mijn dochter tot 20 weken alleen leefde op fruit yoghurt en een beetje brood. Warm eten kreeg ik er niet in. Maar wie weet veranderd dat nog, ik ben nu ook 5 kilo lichter als toen misschien speelt dat mee??(niet ik toen dik was, nu 69 kilo bij 1,80m)
    Daarnaast wel wat zeurende buikpijn, hoop dit snel weg is want dat maakt me altijd onzeker.
    Gister het tegen mijn vriend verteld, die was door het dolle heen! We zijn zo blij! Nu kijken hoe en wanneer we het tegen de familie gaan vertellen.
    Nog steeds niet te bevatten het gewoon in 1 keer gelukt is :).

Alle vrouwen die bijna een eisprong hebben, succes met klussen!
    En alle bijna testers veel sterkte met afwachten en succes met testen, spannend!

4. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sorry geen idee, geen ervaring mee...

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je redelijk goed voelt! Gigantische honger had ik in het begin ook. Had alleen niet zo'n zin in sommige dingen, zoals aardappelen. Super dat je vriend zo blij is! En krampen en buikpijn is volgens mij echt normaal hoor. Geniet ervan!

6. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 12 januari mijn spiraal laten verwijderen en alleen 1 dagje bruin verlies gehad. Lichte menstruatie had ik de week ervoor...

7. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mega veel pukkels en ben boe. Boer de hele tijd maarja...was 2 1/2 jaar geleden voor het laatst echt ongesteld dus weet het niet zo goed meer!
    Vanmorgen weer flinke krampen maar gewoon witverlies! Spannend dus!!!

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heel spannend! Ik duim voor je!

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Leuk gedaan! Mijn nod is 22 feb. :D
    Uitgaande van 28 dagen cyclus. Die weet ik nog niet helemaal dus kan ook later zijn.

10. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dan zitten we qua NOD dicht bij elkaar Miertje! Mijne is ergens rond 25 februari. Zou je graag weer een jongetje willen? Of stiekem liever een meisje? Of maakt het je niks uit?

11. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik vind allebei wel erg leuk eigenlijk. 2broers maar ook een broer en een zus. Haha. Eigenlijk maakt t me niet uit dus. Ik kan me ook helemaal geen dochter voorstellen. Omdat ik een zoon heb denk ik. Haha.

Jij?

12. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Een beetje hetzelfde. Broertje voor ons menneke lijkt me heel leuk. Maar ik zie me toch niet helemaal als alleen een jongensmama. Dus stiekem lijkt een dochtertje me ook wel erg leuk. Maar mijn gevoel zegt altijd dat we drie kindjes krijgen, de tweede een jongetje en de derde een meisje. Stom he?

Ach heel cliché: we mogen blij zijn als het ons gegeven is, gezond is het belangrijkste!

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ja ben het met je eens. Gezondheid is het belangrijkste. Je hoort genoeg erge dingen helaas.

Ik zei altijd dat ik geen kinderen wilde. Toen toch 1... Daarna gezegd nee hoot komt geen 2e... Haha. Dus ik kan nu wel zeggen komt geen 3e maar met mij weet je t nooit 😜

Ik merk aan mezelf wel dat ik er best veel mee bezig ben. Stuk meer dan verwacht. Haha. Jij?

14. flowers87

flowers87 Lid

28 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    wij zijn sinds september 2014 ook weer bezig om zwanger te raken. ons eerste kindje is in februari 2014 geboren, dat heeft toen 9 maanden geduurd om zwanger te raken. dit keer was ik na de 2e ronde al zwanger, maar na 6,5 week kreeg ik een miskraam.. toen zou ik rond oudjaarsdag ongesteld moeten worden, dit gebeurde niet, test gedaan, positief (wel een heel minimaal streepje) 3 dagen later weer ongesteld geworden of miskraam durf het niet te zeggen. heb erna nog een test gedaan en deze was negatief. Nu zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden. begin van de middag roze/rood bloedverlies maar echt een paar druppels dus niet zoals bij een menstruatie. net rood/bruin bloedverlies weer een paar druppels dus ben heel benieuwd of dit nu het begin van een menstruatie is of dat ik nu misschien toch zwanger ben, voel me ook behoorlijk misselijk, maar gelukkig geen kramp (daar had ik heel veel last van bij de miskraam)
    Zou fijn zijn als we dadelijk allemaal zwanger zijn :)

15. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ook wij gaan voor een 2e! :D
    Nu in de "2e ronde"
    Ons eerste kindje word eind februari 1, dat was direct raak na stoppen met de pil!
    Nu erg benieuwd hoe "lang" t zal duren,maar doe verder niet aan testen,temperaturen oid.
    Het lukt wanneer t lukt zullen we maar zeggen ;)

16. flowers87

flowers87 Lid

28 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi NKD,

dat hadden we ook toen we net begonnen voor de 2e maar na de miskraam(en) heb ik dat niet meer zo zeer, ben er nu veel mee bezig.
    Dan zijn onze kindjes zowat even oud. M'n dochtertje is van 19 februari :D

17. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha wie weet komen er wel 4 ;). Ja ik had me voorgenomen er relaxed in te stappen maar lukt nog niet goed. Zeker nu ik voelde zwanger te zijn maar toch ongesteld werd. Ik denk innesteling mis gegaan. Is toch weer heel spannend, vooral die laatste weken na de eisprong, naar de NOD toe...

18. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Dat kan ik begrijpen flowers87!
    Misschien dat ik daar op den duur ook anders over zal denken idd.
    Maar we zullen zien :)
    Mijn zoontje is dan 3 dgn jonger dan jouw dochtertje, hihi.
    Bijna groot feest dus :D
    Spannende dag vandaag voor je, hoop het beste voor je!

19. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Welkom! Wat erg van je miskraam. Kan me voorstellen dat je er daarna anders in staat. Ik hoop dat het raak is! Ons zoontje is van januari, die is net 1 geworden. Jullie dus ook weer vrij snel aan een tweede kindje toe?

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ook welkom! Wat leuk bijna eerste verjaardag! Vond ik wel bijzonder hoor! Ik hoop dat je zo relaxed blijft, dacht ik ook van tevoren maar vind ik toch moeilijk :).

Deel Deze Pagina