Tuurlijk mag dat vrolijklente en ik hoop ook gewoon dat het loopt zoals jij hoopt dat het loopt! Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat toekomstdromen soms bijgesteld moeten worden of anders lopen dan je gehoopt dat ze lopen maar idd zonder dromen ben je nergens... En idd ontzettend knap die buffer voor 6 jaar! Jullie hebben idd echt een plan
Wauw duidelijk Lionne! Gefeliciteerd!! NKD wat fijn dat de echo goed en duidelijk was! En over leeftijdsverschil. Ik heb er straks 2 jaar en 2 maanden tussen zitten waar mee ik erg blij mee ben. Maar als het 3 jaar was geweest ook prima! Of later.. Denk dat je inderdaad van geluk mag spreken dat het zo snel raak mag zijn. Het is toch maar de vraag of je kids überhaupt heel leuk met elkaar kunnen opschieten. Dat weet je van te voren niet. Als ik naar mijn zoontje kijk. Die heeft echt het karakter van mij en m'n vader 😇 mocht er straks 1 uitkomen met karakter van m'n vriend dan zijn het echt twee totaal verschillende kindjes haha 😂 wat natuurlijk ook wel weer juist heel goed kan gaan. Mijn jongste broer en ik vroeger altijd dikke ruzie. Nu met al m'n broers dikke maatjes!
Goeiemiddag meiden! Heb al weer een tijdje niets van me laten horen, ik lees wel dagelijks (ongeveer) alles even bij maar moet eerlijk zeggen dat ik me nu natuurlijk met andere dingen bezig houd dan zwanger worden, namelijk: zwanger zijn haha. We hebben van de week de tweede echo gehad, alles was helemaal goed en ben zelfs twee dagen vooruit gezet. Vandaag ben ik dus 10+5 weken! Vandaag onze oudste dochter voor het eerst in een groot bed laten slapen tussen de middag, ging hartstikke goed! Zo, dat was even een update van mij, ik probeer even allemaal terug te lezen
Tuurlijk! Ik vind het alleen maar goed een plan te hebben in je leven. Alleen vind het nogal wat om te zeggen we stoppen ermee als het leeftijdsverschil van 2 jaar niet gehaald blijkt. Ik zou dat nooit kunnen. Gaat ons vooral om een broertje of zusje voor onze dochter, en natuurlijk een tweede kindje voor onszelf. En natuurlijk hebben we een ideaal beeld (wat leek uit te komen maar helaas heeft de natuur anders beslist en werd het een miskraam). Nu word het een iets groter leeftijdsverschil als het deze ronde zou lukken zelfs een een periode van het jaar waarin het helemaal niet uitkomt (hele familie is in die periode jarig). We hebben ooit wel eens gezegd die periode zullen we proberen te vermeiden om nog een verjaardag te hebben. Maar goed als het dan zover is en je wilt een kind dan maakt het ook niet meer zoveel uit wanneer. We gaan er gewoon voor al is het anders dan geplant...... Maar ieder zijn keuze natuurlijk en dus zijn eigen leven..... Maar het lijkt me moeilijken zo'n droom te laten varen omdat het net even anders is als in het ideaal beeld wat je vooraf schetst.
Hoi Dames, Het bloeden heeft toch doorgezet, ik verklaar mezelf nu officieel ongesteld Ik heb stiekem ook nog maar een test gedaan en inderdaad, super negatief. Dus op naar de 2e ronde..
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Mutskuh ___________ 15-04 __________ 📊 4 Lievekind ___________ 18-04 __________ 📊 2 Boefje2012 _________ 21-04 __________ 📊 5 Bolleke83 __________ 25-04 __________ 📊 4 Vrolijklente _________ 26-04 __________ 📊 4 Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3 CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3 Knofjebob __________ ?-04 __________ 📊 2 Brynn ______________ ? __________ 📊 1 Roelieboelie ________ ? __________ 📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Lionne __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 📊 ? Anouk112 ________________ ❤️ Voorzichtig Zwanger ❤️ 📊 1 Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ ? 2015 📊 ? Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 13-11-2015 📊 2 MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 19-10-2015 📊 2 Engeltje1985 _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 04-11-2015 📊 2 NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 Googelplex _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 1
Wauw super uit gedacht! Als je Di mogelijkheid hebt waarom. Zou je het niet doen. Ik wil 4 uur ouderschap verlof per week opnemen moet alles alleen even uitzoeken.
Toen wij het huis kochten wisten we al dat we 2 kindjes wilden en dat ik thuis zou blijven. Dus hebben we een hypotheek genomen op 1 salaris en een beetje, helemaal van 1 salaris lukte niet. Daarna hebben we altijd een groot deel opzij gezet: straks moeten we het ook van een salaris doen. We hebben natuurlijk wel iets van mijn salaris opgemaakt en het was nadat mijn Zwangerschapsverlof afliep ook best even spannend of we zouden uitkomen. In het begin lukte dat niet, je raakt toch gewent aan dat beetje luxe. Nu gaat het gelukkig wel goed. Dus misschien dat 7 jaar ook moet lukken, maar wil graag ook wel weer aan het werk. 8 jaar klint echt te lang. Ik hoop gewoon dat het binnen een jaar lukt om zwanger te worden. En je weet inderdaad nooit of een band goed wordt. Maar ik voel mij soms zo oud vergeleken met mijn broertje en zusje die pas net op hunzelf wonen en er nog geen kinderen inzicht zijn.
@vrolijklente. Heb je misschien niet opa's of oma's in de buurt wonen? Die willen misschien wel 1 of 2 dagen oppassen. Kun je ook een beetje werken? Ik begrijp beetje uit je verhaal dat je misschien best zou willen werken namelijk. Of is het goed zo?
He meiden, Gistermiddag was bruinverlies gehad en gisteravond werd het helderrood alleen bij het afvegen dus geen druppels bloed. Geen krampen en het heeft ook niet doorgezet want het is nu weg. Wel even de vk gebeld want ik word daar wel nerveus van. Ze was superlief en denkt dat het een gesprongen bloedvaatje was. Maar goed ik mag haar het hele weekend bellen als het nodig is en ze gaat proberen om aanstaande dinsdag een echo te doen....Ik vond de vk wel heel lief zeg! Heel meegaand dus dat vond ik wel heel fijn... Roelieboelie jammer meissie...op naar de volgende ronde... Googleplex fijn dat alles goed gaat!! Boef veel plezier met sexytime Hoe is het met de andere meiden? Muts, Bol?
@reeva. Das schrikken zeg!! Hoop dat vk je een beetje gerust gesteld heeft!! Fijn dat het een lief mens is
Jammer Roelieboelie... Hopelijk de volgende ronde meer geluk meis. Knuffel! @Reeva: toch schrikken hoor lijkt me... Wat fijn dat je vk zo lief is en je dinsdag al een echo krijgt. Kunnen ze je fijn geruststellen! Hier alles goed hoor, in afwachting van ei. Zal ergens midden/eind komende week komen schat ik. En nu een lekker lang Paasweekend, heerlijk! Morgen op kraamvisite bij een vriendin dus lekker babytje knuffelen . En verder genieten van mijn mannen. Vooral de grote heb ik de laatste tijd veel te weinig gezien... @Vrolijk: jullie hebben er goed over nagedacht hoor! Hier kan het huis ook op één salaris, dus misschien zou het financieel wel kunnen. Maar ik zou het echt niet willen, vind mijn werk veel te leuk en heb op dat vlak zelf ook ambities. Ik heb ook niet voor niks een universitaire opleiding gedaan... Over leeftijdsverschil: mijn zus en ik schelen bijna 4 jaar maar we zijn superhecht. Maar wel pas op latere leeftijd zo ontstaan. Ik denk dat als het verschil kleiner is je misschien eerder al meer deelt met elkaar. Maar hangt absoluut ook van de karakters af! Heel fijn Paasweekend allemaal!
Alle opa's en oma's werken fulltime. Dus dat is helaas geen optie. Ik weet dat hij ook naar een gastouder kan, dat schijnt wat goedkoper te zijn. Maar vind het zo zonde om me een slag in de rondte te rennen voor 100-200 euro netto per maand. Ook voor een kleintje lijkt het mij erg druk. Smorgens vroeg naar de opvang en dan laat in de middag weer ophalen eten en naar bed. Ik denk ook niet dat ik hem zolang kan missen. soms denk ik dat wel eens en dan ga ik een uurtje sporten, fietsen of winkelen en dan blijft hij bij oma of papa of de opvang, dan blijf ik de hele tijd maar aan hem denken. Zal het wel goed gaan? ik hoop dat het straks in de peuterspeelzaal en basisschool makkelijker zal gaan. Hij is ook erg eenkennig dus hij moet minimaal 1 uur in de week even bij iemand anders blijven en dat mama even weg is. Maar vind dit uurtje al zoveel .
Ik snap heel goed dat je blijft werken! Ik hoop ook dat het "gat" in mijn CV rond de 6 jaar blijft. tegelijkertijd denk ik ook, je kan nog tot je 67ste werken misschien wel 70 tegen die tijd, die paar jaar maken dan ook niet uit. Maar hoop wel dat ik straks weer een leuke baan kan vinden. Want of werkgevers er net zo over denken als ik is nog maar de vraag. Gelukkig heb ik al wel wat werkervaring opgebouwd voordat ik zwanger werd. Wat fijn dat je nu wel een goede band hebt met je zus! De karakters zijn heel erg belangrijk inderdaad. Iedere ouder wil graag dat zijn kinderen lekker met elkaar kunnen spelen. Jij ook alvast een fijn paasweekend!
Hello lady's 😆 long time ago! Erg druk geweest hier! @ lionne das een super duidelijke test! Gefeliciteerd! @ nkd super dat je echo zo mooi was!! Nu lkkr genieten jij! Rij je nog paard? @ reeva met mij gaat het weer wat beter, enorme druk op me schouders gehad! Maar nu weer in rustig vaarwater! En met jou? Lief dat je het vroeg! @ boefje ook weer aan de sexytime begonnen? Hier sexytime weer voorbij! Hoe is het met jou meid? @ roelieboelie balen van je ongi meid! Samen met ons Door naar de volgende ronde! @ bolleke ook weer richting de gezelligheid periode @ hier totaal geen last meer van mijn buik! Heb as donderdag eigenlijk afspraak bij de gynea, twijfel of ik wel moet gaan, verzet hem liever naar een week later! wel gezellig gemaakt een week lang om de dag! Zie nu dat ik bovenaan de lijst sta kwa NOD-er 😂