We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames!

Mag ik meekletsen?
    Ik ben 19 maart gestopt met de pil.
    We willen nog wel wachten tot juni/juli om er echt voor te gaan.
    Spannend weer! Onze dochter is nu 16 maanden en ik heb onwijze kriebels voor een tweede!

2. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Yessie26, leuk dat je komt meekletsen! Spannend weer hè. Nu eerst een paar maandjes ontpillen dus? Succes met zwanger worden!

Poeh Reeva pittig dat je misselijk bent en zo moe. Enige dat helpt dan is inderdaad heerlijk lui zijn. Gewoon zoveel mogelijk aan toegeven! En wat fijn dat je niet meer gebloed hebt. Spannend hoor dinsdag! Ik ga aan je denken! Zal vast allemaal goed zijn. Laat je ons wat weten?

En Kimmie beterschap voor je meisje, wat zielig...en pittig voor jullie! Hoop dat ze snel beter is.

Hier gaat zoontje naar de zolder als er een tweede kleine komt, die zijn we nu aan het verbouwen om er een mooie stoere jongenskamer te maken. We hebben op de eerste verdieping drie slaapkamers maar eentje is echt heeeeel klein. Heel misschien dat we daar de babykamer zouden maken, maar ik denk het niet.

Een heerlijke dag gehad. Lekker ontbijtje, in huis geknommeld en in bad geweest. Daarna boswandeling met zijn drietjes en een heerlijk speciaal biertje op het terras aan het water, in de zon. Waar toevallig vrienden nog langs kwamen fietsen dus die kwamen er ook bij zitten. En morgen naar de dierentuin met vrienden en hun kleine die vier maanden jonger is dan ons zoontje. En nog verjaardag van schoonmama. Zin in! Jullie ook een gezellige Pasen?

En verder al rustig aan weer aan de slag. Verwacht mijn ei ergens de komende week (normaal gesproken ergens tussen woensdag en zaterdag).

3. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Spannend, heel veel succes! Vooral ook met afwachten tot juni/juli, want dat zal wel lastig zijn met die klapperende eierstokken. wachten jullie ivm ontpillen? Of ivm leeftijdsverschil met de eerste?

4. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ondanks dat ons meisje zichzelf net nog tot haar enkels heeft bevuild, gaat het toch al een stukje beter.
    Vanmiddag heeft ze ook lekker geslapen dus sexytime hebben we weer kunnen oppakken :p...
    En ondanks dat ik me nog zo voorgenomen had er deze keer wat minder bewust mee bezig te zijn, begint het toch weer te jeuken nu de eisprong dichterbij komt......
    Ik heb sowieso nog een paar ovulatie testen over van de vorige ronden dus die wil ik nog wel gaan gebruiken.
    Mensen kunnen nog zo zeggen, joh je maakt veel meer kans als je er relaxed instaat....
    Maar hoe doe je dat dan??? Hahahaha

5. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Welkom yessie! Leuk dat je komt mee kletsen!

Hier lekker relaxte dag gehad en nog even gezellig naar ballorig geweest met z'n 3en. Erg leuk!
    Morgen werken dus ik zeg fijne avond en slaap lekker! 😉

6. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Ja ontpillen. Even kijken hoe mn natuurlijke cyclus is. Daarnaast moet ik in juni een vast contract krijgen. Krijg ik die niet, dan moet ik de invalpool in en dat geeft onzekerheid. Manlief wil de zekerheid van een vast contract... Ik wilde toen onze dochter 9 maanden was al wel weer gaan voor een tweede! Herkenbaar hier?

En inderdaad Kimmie, voor mij lastig om af te wachten hoor! Zou het liefste gewoon nu beginnen, maar goed wil ook dat manlief er 100% achterstaat uiteraard! Dus we wachten (on)geduldig af, haha!😜

Wat noemen jullie het leuk; sexytime 😉 klinkt gezelliger als klussen!

7. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ja he klussen klinkt zo "niet leuk".....

Oh dat kan ik me zo goed voorstellen, ik wilde vorige zomer al beginnen maar daar was mijn partner het totaal niet mee eens, die wilde nog wel wachten tot onze dochter 3-4 was.
    Pas toen zijn zus bevallen was van een 2e in oktober ging het bij hem ook weer kriebelen, gelukkig!

8. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!

Welkom Yessie26!! Goed dat je nu al stopt met de pil zodat je er in juni dan ook echt voor kan gaan! Ik hoop dat het lukt voor je met het vaste contract!

Bol veel plezier meissie vandaag in de dierentuin. En zo te lezen lekker dagje gehad gister op het terras met een biertje. Heerlijk!
    Ja ik laat het weten maar ik denk wel via fb want ik moet daarna gelijk door naar mijn werk....

Misster ik was gister ook nog bij ballorig :D Maar ja daar zijn er genoeg van in Nederland ;)

Caaaaaaaaaaaaaaaaaaatje vakantiechickie! Hoe was je vakantie?

Meiden allemaal succes met sexytime! Blijf het zeggen!! Duim echt mee hoor! Het is jullie ontzettend gegund!!

Dikke knuffel!

9. kimmuts

kimmuts Lid

13 feb 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, sorry! Ik ben er nog regelmatig, maar ben of ziek of aan het werk...zo'n moeite om het bij te houden! :( Mijn uitgerekende datum is 16 november 2015, vooralsnog. Ik heb vrijdag eerste afspraak bij VK, maar termijnecho zal pas over 'n maand zijn denk ik.

Ik lees dat er hier weer 'gesexytimed' wordt, lekker! :D Geniet er van! Haha, de film 50 shades of Grey is een aanradertje, daar hebben wij onze sexy times op gedaan en nou ja...het resultaat is er. :p

Balen, Kimmie, als je kindje ziek is :( Je voelt je vast machteloos, heb ik tenminste wel altijd. Wij hebben een dochter met een moeilijke stoelgang, vooral angst, en die loopt de HELE dag te roepen: "Poepen..." met jammer- en drukgeluiden. Maar dan komt er niets...:( Zo zielig. En niks leek te helpen...nu maar wat laxerends van de dokter gekregen, zodat ze merkt dat 't poepen zelf niet zeer doet...

10. kimmuts

kimmuts Lid

13 feb 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons zit er 3,5 jaar tussen mijzelf en mijn broertjes (tweeling), maar wij hebben altijd een goede band gehad! Mijn moeder wilde liever eerder, maar had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap tussendoor, dus dan houdt het op. Ondanks het leeftijdsverschil prima contact! Het ligt denk ik ook aan het karakter van de kindjes en de interesse die ze delen? Wij vonden altijd dezelfde dingen leuk, gingen niet samen stappen ofzo, maar als kind wel altijd samen fietsen, buitenspelen, etc. Eigenlijk nauwelijks ruzie met elkaar.

Ik denk niet dat wij zouden stoppen, omdat het leeftijdsverschil te groot wordt. We zouden gewoon graag een 2e willen, ongeacht het verschil in leeftijd tussen de kinderen...:) Ik denk echt dat leeftijdsverschil niet (alleen) bepalend is voor de 'klik' tussen kindjes.

11. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lievekind. Op het wachtbankje nu dus...

@kimmie. Fijn dat het met je meisje weer wat beter gaat. Zo sneu altijd... Beterschap! En veel plezier met sexytime ;)

@reeva. Fijn dat alles goed gaat. Nog even beetje spannend voor morgen? Succes! Zal vast wel goed zijn meid!!

@yessie. Welkom! Leuk om bijna voor een tweede te gaan. Slim om even contract af te wachten. Wat doe je voor werk?

12. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    En bolleke, veel plezier bij dierentuin :) altijd leuk!!

13. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Jesse! Wat leuk dat je bij ons op het wachtbankje komt. Maakt de groep NODers weer wat groter. :D deze groep is heel vruchtbaar!

Ik ben eigenlijk wel heel blij dat jullie mij een beetje van het "2 jaar verschil" afpraten. Ga er toch wel anders over denken en dat haalt de druk van de ketel, hoewel ik nog steeds dolgraag zo snel mogelijk zwanger wil worden. Mijn eierstokken klapperen zo hard. :D

14. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal!

@Boefje2012, ik werk in het onderwijs! En als ik geen vast contract krijg, zal ik weer moeten invallen. Dat wil ik zelf ook liever niet. Want als ik dan zwanger ben worden mijn kansen op een vast plekje nog kleiner!

Dus snap mijn man ook wel hoor, dat hij dat af wil wachten. Ik weet ook dat het beter is (met m'n verstand) maar mijn hart zegt wat anders, haha!

Ik wilde ook graag 2 jaar er tussen hebben, dat lukt nu niet meer. Maar dat stopt ons zeker niet. Wil heel graag een broertje of zusje en wat groter leeftijdsverschil maakt me nu niet meer zo uit.

Mijn Nod is 20-4. Uitgaande van mijn gemiddelde cyclus van 28 dagen. Ben benieuwd of die ook echt gemiddeld is dan ;)
    Bij het zwanger worden van mijn dochter ook een uitschieter van 43 dagen ertussen. In de volgende ronde testte ik dag 30 negatief en dag38 toch positief!

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    wachtbankjeeee hoera. not! haha! 18e NOD.. maar ga denk ik wel vroeg testen de 15e! hihi.. veel te ongeduldig! hoop t zo!! wie nog meer op t wachtbankje?

16. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi vrolijklente! Geeft misschien weer wat rust en minder spanning dat het NU moet....

@yessie. Spannend hoor met je baan! Werk zelf ook in onderwijs en bij ons op school moeten er zelfs mensen weg! Mensen met een vast contact die binnen de stichting een andere plek krijgen. Maar er zijn meer mensen dan plekken. Die moeten dan gaan invallen binnen de stichting. Gelukkig wel met behoud van salaris. Hoe staat het bij jou oo school ervoor? Hoop iets beter!!
    Je hebt het over je nod... Ben je wel aan de sexytime zeg maar? Of nu alleen cyclus in de gaten houden?

@lievekind. Vervelend he die bankjes!!

17. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nog beetje zoekende naar m'n ei. :(
    Had op dag 7 al vruchtbaar slijm, maar is eigenlijk sinds gisteren (dag 12) weer weg. Snap m'n lichaam nu even niet. Is ie al gesprongen? Komt ie nog? We gaan het zien... Wel goed sexytime gehad vanaf dag 7 om de dag. Ga nog maar even door denk ik ;)

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden voor jullie veel-plezier-wensen! Het was een heerlijk dagje! Zoontje begint het nu ook wel echt leuk te vinden, beestjes kijken. Alleen jammer dat ie niet slaapt op zo'n dag, hij ziet dan teveel en wil alles meemaken. Uiteindelijk dus over z'n toeren van moeheid. Maar verder een superleuke dag!

Reeva succes morgen, ik denk aan je!

Yessie dat gevecht tussen gevoel en verstand kan ik me voorstellen... Uiteindelijk is gaan voor een kindje toch een gevoelskeuze. En je komt er altijd wel uit samen... Tenzij je echt in een slechte situatie zit natuurlijk. Succes ermee!

@Lievekind vervelend hè dat stomme bankje! Over een weekje schuif ik bij je aan als het goed is :).

@Boefje ik heb ook altijd best lang voor de eisprong meer afscheiding... Misschien een idee om toch eens ovulatietesten te proberen...? Of zoals je het nu doet natuurlijk, ook altijd goed! Als je het vol kunt houden ;).

19. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Mutskuh ___________ 15-04 __________ 📊 4

Lievekind ___________ 18-04 __________ 📊 2

Yessie26 _________ 20-04 __________ 📊 0

Boefje2012 _________ 21-04 __________ 📊 5

Bolleke83 __________ 25-04 __________ 📊 4

Vrolijklente _________ 26-04 __________ 📊 4

Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3

CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3

Knofjebob __________ ?-04 __________ 📊 2

Brynn ______________ ? __________ 📊 1

Roelieboelie ________ ? __________ 📊 2

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Lionne __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 📊 ?

Anouk112 ________________ ❤️ Voorzichtig Zwanger ❤️ 📊 1

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ?

Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 13-11-2015 📊 2

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 19-10-2015 📊 2

Engeltje1985 _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 04-11-2015 📊 2

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2

Googelplex _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 1

20. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bolleke. Heb 2 rondes ovu testen gedaan. En had daardoor goed inzicht. Maar het is deze ronde beetje gek nu.

Hoe is het met Anouk??

Deel Deze Pagina