Ja dat had ik gister en eergister volgens mij. Dus denk dat mijn ei nu zo een beetje is. Spannend! We zijn deze ronde elke 2 dagen druk aan het klussen geweest. De vorige ronde waren we achter elkaar ziek. Dit is trouwens de eerste ronde dat ik het bijhoud. Eerder deden we maar wat, wat bij de eerste genoeg was omdat we de eerste ronde al zwanger waren.
Zo weer lekker gekletst hier! Poeh Anouk wat kl*te bloedverlies... Hoop dat het weg is en niks betekent! En anders morgen inderdaad gewoon bellen! Sterkte meis, lijkt me heel spannend... Je hoort wel vaker dat het onschuldig is hoor! Beterschap voor je kerel Kimmie... Vervelend, zeker als er steeds iemand ziek is. Maar wie weet hebben jullie al genoeg gedaan of kunnen jullie morgen weer proberen. Knuffel meis! Oeh dat verhaal over die witte korrelige afscheiding maakt me wel een beetje onzeker... Heb ik deze maand al een aantal dagen gehad maar niet echt rekbaar slijm... Maar kan me ook niet voorstellen dat ik een kleine week geleden al mijn eisprong had. In ieder geval weer lekker sexytime gehad vanavond . Had ook megazin dus was geen vervelend moetje . Kwam helemaal zen terug van de yoga en meteen hup de koffer in . Dat ik zo'n zin had betekent meestal ook wel dat ik rond de eisprong zit. We hopen gewoon dat het deze ronde lukt!
En Reeva wel goed hoor dat ze je in de gaten houden met de grootte van je kleintje! Beter op tijd erachter komen dan op het eind pas inderdaad. Ik hoop dat er alleen nog maar kwaalvrije dagen komen! En Muts wat fijn dat alles er goed uit zag! Ik hoop dat het raak is meis! En hoop niet teveel stress thuis, dat het snel beter gaat. Dikke knuffel voor jou! Muts, Boef en Vrolijk gezellig zo samen op het bankje hè? Lekker een beetje mensen kijken en zo . Iemand een wijntje?
Ja lekker! Maar dan wel zonder alcohol hé! Mijn ei zou volgens die omschrijving ook aan de vroege kant zijn volgens mij. Mijn cyslus is altijd langer dan 28 dagen. Dus zou het eigenlijk ook wel gek vinden dat mijn ei dan op dag 14 is. We zien het wel. Fijn dat je zo een zin krijgt van de Yoga! Lekker van genieten. Fijne avond meiden!
Dag dames!! Jeejtje had weer heel wat terug te lezen! Vandaag hele lange dag gewerkt en gister zou ik ook hele lange dag hebben maar ben na 3 uurtjes gestopt. Was vanaf dinsdag avond al beroerd en woensdag ochtend nog steeds en heel lamlendig. Was ik dus op mn werk ging het toch tot 2 keer aan toe bijna helemaal mis. Alles begon te draaien, zwart voor de ogen en benen werden zwaarder en zwaarder. Ben ook zo op de grond gaan zitten met hoofd tussen mn benen. Toen leek het weer even goed te gaan maar zo in eens weer. Lag gister om kwart voor 9 al op bed en heeerlijke lange nacht gemaakt en vandaag weer redelijk de oude! Denk dat mn lichaam even op was ofzo?? Maarja moet ook zeggen dat de afgelopen weken de nachten ook drama zijn met mn zoontje. Heb morgen de echo dus dan weet ik precies hoe ver ik ben! Laat ik ze ook meteen even bloeddruk en ijzergehalte checken als dat kan. @Anouk Gefeliciteeerd!! Bloeden inmiddels gestopt?? Ik had vanmiddag ook bloed verlies dus schrok me ook kapot! Vnv was het gelukkig bruinig dus neem aan dat ik me geen zorgen hoeft te maken. Hoop jij ook niet!! @ dames op wachtbankje success!! Hoop snel op positieve testjes voor jullie!! @dames die nog aan hun sexytime mogen doen.. Veel plezier!! Laat de willys maar even goed zwemmen 😁 Slaaap lekker!!
Was een btje bang voor van alles en nog wat. Maar alles zag er goed uit! @ boefje hahaha hier ook altijd in een ronde 1x dat het een moetje is, en dan idd de slappe lach maar vrolijk verder gaan Kwa slijm kan ik ook niet zeggen dat het bij iedereen hetzelfde is, hier sinds curretage constant wit plakkerig rekbaar slijm. Zegt ook niks meer dus
@ bol thx dikke knuffel terug. Tis ammel weer rustig hier heb hem wel aantal dingen duidelijk gemaakt @ Reeva goed dat ze het nu in de gaten houden, beter zo dan dat ze je laten aanmodderen! X Jaaaa dat wachtbankje, schuif iedere dag een stukje op! Nu nog de befaamde arretjescake erbij 😆 en sluit me aan bij boefje, alcoholvrij, zou er ook alcoholvrije licor 43 zijn?
Heb nog steeds een beetje roze. Vk is nog dicht nu. Zo kleine meid naar school brengen en gaan werken. Duim voor jullie!
Je moet goed eten en rusten. Mijn kleine vroeg ook heel veel van mij. Ik viel enorm af om een baby van uiteindeljjk 9 pond te voeden. Ik had enorme misselijkheid die weg ging toen ik beter ging eten. Brood ipv creakers e.d. Hoe klein hij of zij nu ook is: het kost veel energie.
Ik duim ook voor jouw dat alles goed is! Rose is volgens mij geen alarm. Maar goed dat je straks even belt! Dan kunnen ze je gerust stellen. Kus!
@misster! Goed op jezelf passen hoor!! goed eten en slapen! de eerste maanden zijn het meest intensief voor je lichaam! er groeit een kindje in je! zo mooi!! @anouk! spannend meid! ik duim voor je dat het niets ernstigs is! heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je helaas niet geruststellen of zo.. @muts, gelukkig zag alles er goed uit!! @kimmie & jij beterschap met je kerel!! hopelijk kunnen jullie snel nog even aan de sexytime! Tja, op het wachtbankje zitten valt mij altijd erg zwaar.. Geen wijntjes en filet american.. allemaal voor een zwangerschap die er misschien niet eens is.. Maarja, als k wel zwanger ben ben ik blij dat ik t niet heb gedaan! Ik ben zoooo vreselijk nieuwsgierig en ongeduldig! pffff:X ik maak het mezelf alleen maar moeilijk.. morgen ga k lekker met m'n 2mannen uit eten! heerlijk! even eruit!
ik ben sinds een paar dagen zo vreselijk moe! heb woensdag gewoon 3uur geslapen smiddags (heerlijk met m'n zoontje mee! haha) en nu vallen mn ogen ook bijna dicht.. terwijl ik wel genoeg slaap heb.. ik was bij mn vorige zwangerschap ook doodmoe de eerste maanden.. verder nergens last van gehad toen! houd mijn lichaam me voor de gek of? hihi.. nog een weekje wachten, dan weten we t!
Vorig weekend vond ik het heel erg met pasen. Wij hadden een paasontbijt en mijn vader had beleg als zalm en file american. Oh wil je echt niet? (Niemand had er veel trek in) Maar ik sta toch wel bekend als de zalm eter van de familie. dus er bleef heel veel van over, super zonde. Later hoorde ik van mijn man dat het al klaar stond (buiten de koelkast!!? ) toen we binnen kwamen. Het heeft dus een hele tijd buiten de koelkast gestaan. Lekker die salmonella. Brrr.. Ik mis de rode wijn het meeste. Maar mis het gelukkig niet heel erg. Alleen met dit lekkere weer en met de feestdagen als er lekker eten is. In het begin was ik ook nog wel een beetje van: Hoera ik ben ongesteld, dan kan ik een wijntje drinken. Toen waren we nog niet echt bezig, maar we gebruikten ook geen bescherming meer, eerder een soort stop rond de eisprong. Maar als het wel zou gebeuren zouden we dat niet erg gevonden hebben. Maar nu drink ik inderdaad ook helemaal niets meer.
Hoi allemaal, ik moet alles nog terug gaan lezen, jeetje wat veel weer. De laatste dagen druk geweest en savonds moe en misselijk, dus totaal geen zin om zelfs de tablet erbij te nemen. Ik heb het idee dat die misselijkheid langzaam wat minder wordt, althans dat hoop ik. Komende dinsdag de tweede echo. Ik vind het weer zo ontzettend spannend worden! Lekker weertje vandaag en straks voor het eerst weer bbqen!
Goejendaagh! Hier alles goed. Inmiddels aan het ovu-testen, nog steeds wit. Vraag: Vanaf wanneer zou ik een licht streepje kunnen krijgen als ik as. dinsdag mijn ei verwacht? Vandaag een dagje vrij, vanmorgen lekker gesport en toen naar WeightWatchers. Gelukkig maar een halve kilo aangekomen tijdens de vakantie! Morgen, overmorgen en maandag moet ik wel werken. Geen idee dus wanneer ik weer online zal zijn... Gewoon een groep die we met dames van dit topic op facebook gestart zijn. Als je het leuk vindt ook toegevoegd te worden, kun je mij gewoon toevoegen als vriendin en dan kan ik je aan de groep toevoegen. Via deze link ga je naar mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/CarolineMaas Pfff moeilijk te zeggen, dat varieert ontzettend. Sommige weken 1 of 2 keer, andere weken 7 dagen en dan zijn er ook weken van 3 of 4 dagen hahaha. Kan vanalles zijn. Ik ben wel met een andere sollicitatie bezig, bij een bodega hier in de stad waar ik werk. Aan de ene kant heel gaaf, maar aan de andere kant maakt het me een beetje nerveus alle dagen bij hetzelfde bedrijf te werken. Weet niet of ik dat wil... Het is nog even wachten, maar ik houd jullie op de hoogte hoor! Oooowwww spannend Anouk, ik duim voor je dat alles goed is! Jaaaaaah heerlijk!
@Yessie26: welkom bij de club! Onze dame is nu bijna 17 maanden en ben inmiddels 9 weken zwanger. Wij zijn ook aan het denken om op de zolder een kamer te maken, die is nl groot genoeg. Onze 3e slaapkamer heeft namelijk de vaste zoldertrap, is dus een doorloopkamer. @Reeva: wij doen ook de combinatietest. En ook omdat ik met 37 toch al wat meer risico's heb, wil ik sowieso de NIPTtest doen. @Anouk: en nu echt gefeliciteerd, meid! Jeejjj!! Oh nee, lees nu over jouw bloedverlies! Hoop dat alles goed is! @Vrolijklente: ik had steeds 2-3 dagen voor ei witte afscheiding. Elke maand. Vond dat errug handig. @Kimmie: balen zeg, die ziekenboeg! Beterschap, en hopelijk kun je toch jouw eitje benutten. Allemaal succes op het wachtbankje! Dat april net zo'n super maand mag zijn als maart!
Hier een suuper goede echo gehad vanmorgen!! Kleintje was erg actief en zat heletijd heen en weer te hupsen. Zo leuk om te zien! Zei al hij lijkt nu al op zijn grote broer zo ondernemend en eigenwijs haha. Heb ook heeel sterk het gevoel dat dit weer een klein mannetje is haha. Maar goed zegt niks natuurlijk. Nog even geduld want 26 Mei heb ik de 20 weken echo al! 😄 Ben trouwens wel weeer iets achter uit gezet. Van 19 naar 22 en nu naar 25 Oktober. Dus mag mijn banner weer aanpassen 😖😉