We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Mutskuh: toch weer spannend met NOD in zicht! Duim duim!

@Vrolijklente: ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n probleem als mijn vriend wat biertjes dronk. Zelf dronk ik ook mijn wijntje. Pas sinds de positieve test ben ik van alle dingen afgebleven.
    En ik weet dat wij hier met een hoop al snel zwanger zijn geworden, maar ronde 4 valt echt nig wel mee, hoor!
    Onze meid gaat al 1 dag naar de opvang sinds ze 3 maanden was. Ze weet niet beter en vindt het er geweldig. Ze gaat nu 2,5 dag.

@ Googelplex: wat fijn dat je je al fitter voelt. Ik merk nu na de 9 weken dat ik mij ook steeds wat beter voel weer. Alleen nu mega last van hooikoorts helaas.

@MissSter: hopelijk voel je je snel weer beter!

@Kimmie: ik hoop dat je snel jouw ei mag vinden! En dat je het zonder hormonen kan doen.

@Kimmuts: super, een goede echo. En ook mooi dat jij er eerlijk in bent hoe jullie erover denken. Oh, en over 2 weken weer!

2. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    #3002 kimmie1987, 14 apr 2015
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
    Ik geloof dat ik mijn piek gevonden heb.
    Wat denken jullie?
    Yes yes dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen.
    Gelukkig gister al geklust, vanavond maar weer sexy time en dan hopelijk over 2 weken een positieve test 😉

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      4
  3. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    #3003 kimmie1987, 14 apr 2015
    Hoe gaat het met de andere klussers?
    En met de wachtbankjes, hoop zo op veel positieve testen!

4. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Yes, yes, yes! Sexen maar!

5. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen! Ben al even niet geweest hier om mijn gedachten er ook niet heel de tijd bij het zwanger worden te houden.. vandaar:)
    Ik zit nu in mijn vruchtbare periode dus ik dacht, laat ik maar weer eens kijken hoe het ervoor staat! Mijn nod is 1 mei.. De frequentie van sexytime is omhoog gegaan (2a3xpw) dus hopelijk is het deze ronde raak!

Dan ga nu weer even genieten van het weertje!

6. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeej! Wat fijn! En dat jullie net geklust hebben ondanks dat ML ziek is. Hoera! :D

7. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gister avond weer. :D hopelijk heb ik dan ook net mijn eisprong gehad. We zijn dezelfde dag uitgerekend qua NOD. :D we zijn ook ongeveer net zo oud. (ook 1987) :p hopelijk hebben we straks allebei een positieve test!

8. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Roelie! Logisch dat je er even wat minder bent als je er niet zo mee bezig wil zijn. Vind het knap van je, want mij lukt het niet. Vind het veelste gezellig. :D Succes met de sexytime!

9. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Weten jullie toevallig hoelang je na een positieve ovulatietest ongeveer je eisprong kan verwachten??

10. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is dan toch nu gesprongen? Je hebt dan nog 24 uur en dan is het eitje alweer dood. ;) Maar het komt niet op een uurtje aan toch? :D

11. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vrolijklente. Fijn dat jullie goed gepraat hebben. Nu kun je het meer los laten! En ik denk dat je nu samen ook weer meer geniet van elkaar :)
    Laat de romantiek maar komen!!

@missster. Fijn een goede dag! Geniet er van meid! Gaat misschien nu wel weer de goede kant op?

@kimmie. Jeeeeej! Sexytime ;)
    Na positieve ovulatietest springt ie geloof ik binnen 24/48 uur. En dan leeft je ei 12 uur. Maar lees verschillende dingen hoor.
    Merk je nu ook eiwit achtige afscheiding waar je draden van kunt trekken?

@roelieboelie. Succes ook met de sexytime :)

12. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ben ik weer hoor! Heb het gelukkig Super druk want anders word ik crazy. Hier nog steeds licht bloedverlies maar nog steeds geen krampen. Voel me totaal niet zwanger hoor en moet nog tot dinsdag wachten tot de volgende echo. Nu eigenlijk aan het hopen dat de natuur zijn werk doet. En zo niet? Hoe halen ze het lege zakje dan weg? Weet iemand waar ik op moet rekenen? Pfff naja.

Ik moet wel n beetje lachen om hoe sex sessies. Zou ik ook wel willen maar durf niet... Zou het kwaad kunnen nu?

13. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    hmm.. Ik begin me nu toch af te vragen of wij dan wel op de juiste momenten sexytime hebben gehad deze maand! We hebben het de dag van positieve ovu test en de dag erna gedaan.. is dat dan wel goed?

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    fijn dat je je gedachten een beetje kunt verzetten! het lijkt me ontzettend deprimerend zo lang niks te weten! ik duim voor je dat het allemaal toch nog goed is!

ik denk (denk, heb er geen ervaring mee,maar zo ging t bij mn zus) dat ze, als het inderdaad een miskraam is, eerst een tijdje afwachten of het vanzelf nog komt en zo niet zal het wel curettage worden! :( maar ik kan het mis hebben hoor!

wat betreft sexytime.. ik heb echt geen flauw idee..
    sterkte in ieder geval!!!

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    sjonge jonge.. zaterdag "mag" ik testen maar echt waar.. ik schaam me er wel een beetje voor! maar ik kan me echt niet inhouden! Ik MOET gewoon testen! ik heb serieus gisteren én vandaag getest! natuurlijk negatief, ik weet het ook gewoon vantevoren maar kan het toch niet laten want STEL JE VOORR hij is positief. pfffffffffff sons word ik knetter van mezelf! ik moet het echt meer loslaten hè..!? ik moet er ook wel een beetje om grinniken ook hoor hihi! ik ben van nature gewoon een vreselijk ongeduldig en nieuwsgierig persoon.. :D :D :D

16. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    #3016 kimmie1987, 14 apr 2015
    Ik ben er inmiddels wel achter waarom ik zovaak me eisprong mis.
    En nooit echt een knaller van een ovulatie test heb gehad (ook niet bij mijn vorige zwangerschap.
    Want ik heb gewoon een zeer korte piek.
    (Laatste 2 testen: positieve 11:00 laatste 20:00)
    Maar we hebben hem gelukkig gevonden en gisteravond en daarnet gevreeën dus hoop het genoeg is en we over 2 weken weer heel blij mogen zijn.
    Kijken of we het morgen nog kunnen opbrengen, liefst wel.
    Want manlief heeft het zo druk dat het nu 2x echt een moetje tussen de afspraken door is geweest, en met de klok erbij is dat voor een man niet echt fijn Zoveel druk.
    Maar ja wat moet moet he haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      3
  17. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @anouk. Gelukkig ben je druk en heb je afleiding. Hou je zelf maar goed bezig. Hopelijk is het snek dinsdag! En hoop natuurlijk dat het nig te vroeg was...

@lievekind. Je moet zorgen voor een voorraadje zaad. Dus zou goed moeten zijn! Volgende keer (of niet nodig ;) ) iets langer doorgaan voor de zekerheid.
    Jammer van de test. Je bent nog vroeg...

@kimmie. Mooi dat je dat nu weet. Welkom op het wachtbankje :)

18. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Kimmie: lijkt er inderdaad op dat je je eisprong gevonden hebt!

Vandaag weer een mooie echo gehad! De kleine wurm was zelfs even flink aan het trappelen en boksen, heel leuk om te zien. Mijn uitgerekende datum is vastgesteld op 11-11-2015.
    Over 2 weken de nekplooimeting, mogen we weer ff kijken 😍

19. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Anouk: jeetje meid, ik ken dat gevoel nog wel. Als het dan mis zou zijn wil je ook het maar gewoon gelijk doorzet ipv het zich uitstelt. Maar wie weet is dit kleintje heel sterk en zie je dinsdag een wondertje. Mocht het zich niet zelf losmaken (wat de artsen wel eerst even afwachten omdat dat voor je lijf fijner is) dan krijg je een curettage. Maar eerst maar even afwachten meid. Wel fijn het je lukt om afstand te nemen door je drukke planning....

En wat is het dan tegenstrijdig he, al die mooie verhalen van die echo's. Er is toch niks mooiers als nieuw leven he meiden!

20. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Mutskuh ___________ 15-04 __________ 📊 4

Lievekind ___________ 18-04 __________ 📊 2

Yessie26 ___________ 20-04 __________ 📊 0/1 ;)

Boefje2012 _________ 20-04 __________ 📊 5

Bolleke83 __________ 25-04 __________ 📊 4

Vrolijklente _________ 26-04 __________ 📊 4

Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3

CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3

Knofjebob __________ ?-04 __________ 📊 2

Brynn ______________ ? __________ 📊 1

Roelieboelie ________ 01-05 __________ 📊 2

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Lionne __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 📊 ?

Anouk112 ________________ ❤️ Zwanger? ❤️ 📊 1

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ?

Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 19-10-2015 📊 2

Engeltje1985 _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 04-11-2015 📊 2

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2

Googelplex _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1

Deel Deze Pagina