We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat fijn Anouk dat het allemaal schoon is! Hoe voel je je nu? Voelt het voor jullie ook goed om meteen weer te gaan proberen? Knuffel voor jou, ben ondanks de onzekerheid en het verdriet blij voor je dat je weer verder kunt.

2. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Fijn om te horen Anouk! Vloei je wel nog? Hopelijk stopt het snel dan en kunnen jullie er weer tegenaan.

Spannend voor de bijna testers! Duim duim duim!

3. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vrolijkente. Probeer het een beetje los te laten meid!! Nog 1 dagje wachten...
    En wat bolleke zegt, waaaaaat? Wij moeten nog hele dag in spanning zitten?! Hier gaan wij niet mee akkoord!

@lamama. Haha oke, dan houden we het kort en romantisch ;)
    En vervelend van de hooikoorts. Ook last van helaas. Al was het vroeger echt erg, dus ben al lang blij!

@yessie. Spannend voor jou, zou wel leuk zijn zo'n snelle ronde :)

@bolleke. Hoop van niet meid! Bij mijn dochter had ik dat achteraf ook... Dacht steeds 'morgen word ik ongesteld' en pas na een week dacht ik 'heeee, das gek'
    Succes! Duim voor je!

@anouk. Ondanks de nare berichten, nu een keer 'goed' nieuws! Ga je er nu ook weer voor? Of wil je even ronde rust? Knuffel!!!

4. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3244 Boefje2012, 21 apr 2015
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Yessie26 ___________ 20-04 __________ 📊 0/1 ;)

Bolleke83 __________ 25-04 __________ 📊 4

Vrolijklente _________ 26-04 __________ 📊 4

Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3

CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3

Knofjebob __________ ?-04 __________ 📊 2

Roelieboelie ________ 01-05 __________ 📊 2

Mutskuh ___________ 14-05 __________ 📊 5

Lievekind ___________ 14-05 __________ 📊 3

Boefje2012 _________ 15-05 __________ 📊 6

SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1

Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2

Talvi _______________ ? __________ 📊 1

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ?

Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2

Googelplex _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey dames. Zou ik mee mogen kletsen? Volgende week gaat mijn implanon eruit en dan gaan wij ook voor een tweede kindje 🎉🎉

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Natuurlijk, welkom!

7. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Allemachtig dames jullie gaaaaan harrrrrrd!!! 😱😱
    Hou het echt niet meer bij haha!

Aller eerst welkom Talvi! Leuk dat je mee komt kletsen!

Wat een horror verhalen komen er voorbij!
    Heb dan echt bijna niks te klagen!

Ik heb gister voor het eerst het hartje gehoord! 😍
    Blijft zooo bijzonder! 😍 kreeg er de kriebels van hihi!

Word er al weer bijna getest???
    Ben benieuwd!!! 😄😄

8. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het nod lijstje even bijgewerkt en hij is weer up to date :)

Brynn, Lionne en engeltje heb ik eraf gehaald. Heb eerst even gekeken of ze nog actief zijn en wanneer ze voor het laatst actief waren op ons forum. En dat is 3/4 weken geleden... Maar mochten jullie toch meelezen, let me know! Dan zet ik jullie er gewoon weer bij!!!

9. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk Missster!!! Fijn om te horen :)

10. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Haha nee ik wacht nog even.
    Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen om niet weer zo'n test marathon te krijgen als de vorige ronden.
    Daarnaast heb ik als het raak is liever gelijk een knaltest in me handen ipv zo'n heel licht streepje.
    Maar heb er wel een goed gevoel over.
    Weet niet waarom, maar het voelt goed haha

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Spannend hoor voor de dames die gaan testen. Heel veel geluk gewenst! (Iedereen natuurlijk 😄 )

12. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Welkom bij de kletskousen club hahaha

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejenavond!!!

Sooooow dat is weer eventjes geleden en er is ongelooflijk veel gekletst! Onmogelijk om "even" allemaal terug te lezen hahaha. Sorry... :) ;)

Zie dat er geen zwangeren meer bijgekomen zijn, of wel? Jammer... Hoop zo dat april veel roze geeft!!!

Hier alles goed, lekker op het wachtbankje. Gaat me goed af. Scheelt natuurlijk ook dat het toeristenseizoen echt meer begonnen is, dat geeft lekker afleiding. Daarom ook een tijdje niet op de site geweest, anders denk ik er echt continu aan. :$ En dat wil ik gewoon echt niet...

Nog 7 dagen tot NOD. Die laatste week vind ik altijd het lastigste, als de NOD echt steeds dichterbij komt. Hoop dat ik het volhoud om echt eerst te wachten of rood komt en dan pas (NA NOD, in ieder geval niet eerder dan 1 na NOD) te testen. Dat heb ik me iedere keer voorgenomen, hoop dat ik het deze keer ook echt volhoud hahaha. ;)

Vraagje: Als je een onregelmatige cyclus hebt, is dan de tijd TOT je ovulatie flexibel of juist je LF, of wellicht allebei? Weet iemand dat? Ik bedoel, met ovu-testen spot ik nu wel steeds mijn eisprong, als lf een vaste tijd is, dan zou dat erg handig zijn voor NOD berekingen! ;) :D

Misschien moet ik dat gaan opschrijven van de laatste maanden, kan ik daar misschien een structuur in vinden. :(

14. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeejtje spannend caatje!! Snap dat je wat minder actief bent dan.
    Anders ben je er automatisch ook meer mee bezig he..
    Word je aangestoken door iedereen hier haha.
    Lekker druk met zoveel toeristen nou zeker??

En sorry heb daar niet echt verstand van! 😊

15. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Logisch hoor, er word zoveel gekwebbeld. Vaak ook over andere dingen als direct zwangerschap. Dus idd onmogelijk om op alles en iedereen antwoord te geven.

Bij een onregelmatige cyclus is de periode voor je eisprong wisselend.
    Dus de eerste periode van je cyclus.
    De LF is per persoon iets anders maar is redelijk gelijk (vaak rond de 14 dagen bij sommige vrouwen iets korter)

Succes met afwachten, ik heb precies hetzelfde!
    Wil proberen iig mijn nod af te wachten om teleurstelling en een stroom aan testen te voorkomen.
    Maar pfff merk dat sinds gister alle zintuigen weer op scherp staan wbt alles wat een symptoom zou kunnen zijn whahaha.

Wat gebeurd er toch met vrouwen als ze klapperende eierstokken hebben hahaha.
    Een oer drift, we zijn toch bijna onherkenbaar soms.
    En wat begrijpen we elkaar over het algemener goed, zelfs al slaan we onzin uit en zijn we totaal hysterisch hahahaha

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mooi gezegd Kimmie! We zijn lekker allemaal even hysterisch alleen Caatje en jij nu even wat minder :p. Knap als jullie kunnen wachten, ik ga ook wachten tot dag 31 als er dan nog niks is! Wil gewoon niet elke keer testen.

Lekker Caatje dat je afleiding hebt nu. Zoals Kimmie al zegt, vaak is de LF redelijk constant. Bij mij altijd 13-14 dagen. Is inderdaad wel handig om bij te houden. Vooral omdat je dan NOD beter kunt voorspellen, geeft wat rust. Hopelijk allemaal mooie testen deze ronde! Hoewel we dan wel allemaal rond de feestdagen zitten... Maar boeit me niks, ik wil een BABY!

Welkom Talvi! Succes met zwanger worden. Als je met deze groep meekletst heb je geen garantie dat je er rustig onder kunt blijven... ;)

Fijn MissSter; hartje horen is zeker bijzonder! Lekker genieten!

17. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    En een dankjewel en dikke kus voor alle duimers!! Ik duim ook voor alle bijna NODers en testgekken ��.

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @kimmie Dank je wel voor je uitgebreide reacties! LOL ja, het is wat hè, die klapperende eierstokken! :D

Goed om te weten dat de lf dus inderdaad meestal vrij stabiel is, ik ga het voor de eerste maanden dat ik het bijgehouden heb eens opschrijven. Volgens mij is het bij mij 14 dagen inderdaad!

@bolleke oh ja, dat is inderdaad handig en goed om te weten, dat de lf meestal redelijk gelijk is! Met het spotten van mijn eisprong kan ik dan dus inderdaad best goed van mijn voorspelde NOD uitgaan! :cool:

Als ik nu zwanger zou zijn is mijn uitgerekende datum 4 januari. Dat is echt midden in de feestdagen hier! (6 januari vieren ze hier Drie Koningen, net als bij ons Sinterklaas) Ach ja, wat je zegt, datum maakt me niet uit! Als er maar een ukkie bijkomt! :) ;) :D

19. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    En en? Was er al wat te zien?

20. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoek, Wat fijn dat je nu schoon verklaard bent en weer verder mag. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van een gezond kindje! Knuffel!!

@Talvi, Welkom! Je komt wel op het meest hysterische moment binnen. 4 bijna NODers en ik ben volgens mij wel de ergste op dit moment. :)

@Kimmie, test marathon? Testje je dag elke 1-2 dagen? Leuk dat het bij jouw ook goed voelt! Zou zo leuk zijn om deze ronde wat positieve testen te zien!

@Bolleke, ik kan mij nu echt niet voorstellen dat we eerst voor de feestdagen een “stop” wilde inlassen. Dus begrijp het heel goed! Maar mocht ik niet zwanger zijn, is het toch een beetje een troost dat we niet een verjaardag moeten plannen na alle feestdagen waarin je elkaar allemaal al net hebt gezien. (We hebben overigens nog 2 verjaardagen tussen de feestdagen in, dus gekkenhuis is het in december sowieso al)

@Yesse, Spannend vandaag! Hoop voor je dat het raak is ook al is het nog niet in de planning, je leest al dat het eigenlijk niet te plannen valt!

@Lijst, de NODers zijn weer in de meerderheid!! Tijd voor een paar positieve testen!

@Hier, Negatief :( ML weet van niets.

Deel Deze Pagina