In dat geval liever later aangezien mijn vriend 24dec jarig is, en mijn neefje 2e kerstdag haha. Heb het nooit heel erg gevonden. Merk alleen nu ik geen kind meer ben ik na die feestdagen vaak geen zin heb om onze verjaardag te vieren. En denk als we er nog een verjaardag bij krijgen onze verjaardagen helemaal in het niet vallen haha.
Dames jullie gaan hard!! Haha Heb eigenlijk niet heel veel nuttigs te melden zelf. Zie al wat negatieve testen voorbij komen.. Jammer!! Maar jullie zijn allemaal ook nog vrij vroeg toch?? Blijf duimen voor jullie hoor!! 😉 Haha vrolijklente je maakt je zelf bijna gek joh haha!! Maar hoop echt echt echt dat het zo is!!! Ik ben er echt zo van overtuigd dat het een jongetje word hier dat we zelfs al een naam hebben!! 🙈 Mn vriend denkt stiekem nog een meisje, maar hij vind de naam heel leuk voor als het een jongetje is 😁 Nog 5 weekjes geduld dan weten we het al!! 😄😄
Ik baalde meer dat de hele familie en vriendenkring wist dat ik aan de gang was dan dat die baby shower niet Door kon gaan @ missSter wow wat gaat het snel bij jou 😀 lkkr genieten!
Wat een heerlijk zonnetje. Genieten! Alleen als je zo lekker in de tuin ligt ga je wel lopen denken. Ik heb er echt een goed gevoel over, zou het? Of wil ik dat het zo is en praat ik het mezelf aan. Pfff die laatste week is steeds weer zo slopend. Laatste zwangerschap (van de miskraam) had ik er ook zo'n goed gevoel over...... Maar goed zit niks anders op dan afwachten.
Ja haha, dat lijkt mij ook niets. Heb zelf ook geen babyshower gehad. We zaten nog aan een kraamfeest te denken, maar degene die we wilden uitnodigen hadden hem bijna allemaal al gezien. Haha. Bij ons wist de helft het omdat de auto al een tijdje weg was, mijn halve familie woont in de straat.
Muts beterschap meissie! Hoop dat je je gauw weer beter voelt! Kimmie ontzettend spannend voor jou! Ik hoop het van harte!! Misster spannend de 20 weken echo! En ik ben benieuwd wat het wordt! Meestal heeft je gevoel wel gelijk! Bij mijn dochter wist ik ook echt dat ze een meid zou worden. Nu denk ik een jongen maar ik ben niet zo overtuigd als bij mijn dochter. Ik vind beide ontzettend leuk dus we zien het wel! Ik ben ook begin januari jarig en heb vaak ook geen zin om het te vieren na al die feestdagen. Deze kleine komt gelukkig nog voor de feestdagen! En in November dan wordt het waarschijnlijk een schorpioentje, grappig! Daar denk ik nu ineens aan.... Een babyshower? Die heb ik bij mijn dochter ook niet gehad. Was toen nog niet zo'n rage maar ik hoop er dit keer wel eentje te krijgen! Lijkt me hartstikke leuk! Aaaaahhhh ik heb mijn meisje ziek van school gehaald. Ligt nu op de bank te slapen. Baalt als een stekker want morgen zijn de koningsspelen op school en daar verheugd ze zich al de hele week op. Dus ik breng haar vroeg naar bed en hopelijk morgen weer mijn vrolijke stuiterbal!
wauwie MisSter! dat gaat hard zeg! superleuk! hopelijk is ook alles goed! dat is t belangrijkste! Mutske.. beterschap!! En jij ook met je dochtertje Reeva! Ik en al mn zussen/schoonzusje hebben ook geen babyshower gehad.. wij hebben wel allemaal een vrijgezellenfeestje gehad.. maar.. morgenavond hebben we wel een babyshower voor mijn jongere zusje.. in maart 17 geworden en inmiddels al 31w zwanger! foutje.. en de vader is niet meer in beeld.. was wel even slikken, maar de baby is welkom en inmiddels hebben we het geaccepteerd en krijgen we er zin in! dus voor haar wel een babyshower om haar gewoon even te verwennen!
@Mutskuh: Beterschap! Nu even genoeg ziek geweest! Hier ook geen babyshower. Misschien dat nu wel iemand dat wil doen? We zullen zien. Mijn vriend heeft een bus vh werk en die stond thuis toen ik in het ziekenhuis aan het puffen was. Ondanks dat wij achteraf wonen waren er tocn mensen die het was opgevallen. En tja, vooral op de uitgerekende datum, haha. Ik ben zelf trouwens 11 december jarig, vind het ook een rotdatum om te vieren, maarja. Tis niet anders. @Reeva: waarom is een schorpioen grappig? Ik vind ze vooral temperamentvol! Krijgen we straks er nog een schorpioentje bij, help!!! En nog steeds beterschap voor je kleine meid. @Lievekind: 17 jaar! Dan is ze er idd erg vroeg bij. Ik wens haar veel succes. En plezier natuurlijk met de babyshower. Woont ze nog bij jouw ouders?
Jeetje ik hou het allemaal niet bij hoor, haha! Babyshower wel gehad. Hele leuke verrassing! Lekkere high tea en ern leuk, zelfgemaakt quiz spel over zwangerschap. Heb het ook al twee keer georganiseerd voor vriendinnetjes, super leuk om te doen!
Hoi LaMama! ze woont idd nog bij mn ouders! was even de bedoeling dat ze uit huis ging maar gaat toch niet door! bij mijn bevalling was t wel grappig.. ik liep overtijd en zou met 41 weken ingeleid worden en ik was de dag ervoor lekker bij mn zus, t was mooi weer (okt) en was met ml blijven eten.. mn moeder belde om half4 hoe t ging en of ik al wat voelde? dus ik zeg, nee niks.. nergens last van dus zal wel niet meer uit zichzelf komen.. en ik hang op en spontaan breken mn vliezen! hahaha! ik rennen naar de wc! "Arjannnnn Mn vliezen zijn gebroken!!" was wel komisch! maargoed, nog geen weeën dus ml is savonds gewoon nog gaan voetballen en toen hij thuiskwam begonnen direct de weeën! dus niemand had wat door buiten mn zus om!
Ja heb inderdaad een vroege 20 weken echo! Totaal geen moeite mee haha. Jeejtje dat is echt mooi vroeg voor je zusje lievekind. Maar fijn dat het wel welkom is en ze zulke lieve mensen om zich heen heeft! 😄 En wat babyshower betreft die heb ik wel gehad. Erg leuk en totaal onverwachts! Geinig! En LaMama wat gezellig we zijn allebei 11 dec jarig! Haha
@reeva, is je dochtertje een beetje opgeknapt? Kan ze naar de koningsspelen? @hier: bel ik gister mijn schonmoeder of ze kan oppassen, heeft ze griep: snotterig, buikpijn, opgezette buik, moe, misselijk..klinkt bekend? het enige wat ik nog overhou zijn de puistjes, maar mijn hoop is gezakt tot 0.
He meiden! Lamama nou ik vond het meer grappig dat ik er ineens achter kwam wat het sterrenbeeld is van het kindje als ik ga bevallen op de uitgerekende datum. Idd schorpioen! Maar volgens mij heb je gelijk en zou ik toch voor een boogschuttertje moeten gaan Mijn dochter is een ram en dat zegt ook genoeg toch!? Ik een steenbok en mijn vriend een stier. Temperament genoeg in dus huis!!! Mijn dochter is opgeknapt! Zegt ze.... en ja ze is naar school gegaan! Ze kwam me vanmorgen om 06:00 uur al melden dat ze zicht beter voelde dus ik hoop dat dat zo blijft voor haar! Ze had er zo'n zin in! Maar goed telefoon hou ik bij me voor het geval dat.... Hier een beetje nerveus ook omdat ik alleen naar vk ga. Vriend komt uit de nachtdienst en is niks waard na 2 uur slaap en mijn moeder en zussen kunnen ook niet. Maar ja komt wel goed.... Ik houd jullie op de hoogte! xxx
Succes en veel plezier Reeva bij de vk... Inderdaad wel jammer dat je alleen moet. En fijn dat je dochter zich weer beter voelde en dat ze aan de Koningsspelen mee kan doen. Zo sneu als ze zich er zo op verheugd heeft en ze niet kan gaan. Wauw met 17 een kind krijgen . Had er niet aan moeten denken. Maar fijn dat ze goed opgevangen wordt door jullie! Zit ze nog op school en zo? Ik heb geen babyshower gehad, is bij onze vriendinnen geen gebruik of zo. Heb het ook niet gemist. Wist met de kraamvisites op een gegeven moment al niet meer wat we als cadeau moesten vragen... Je krijgt zoveel spullen! @Vrolijk: je weet het niet meid... Het zou inderdaad ook een griepje kunnen zijn. Je lijf (en je hersenen!) kunnen je zo voor de gek houden! Ik duim voor je hoor; wanneer wilde je weer gaan testen? Hier aan het werk dus ga weer even verder.
Muts voel jij je al weer beter? Hoop het wel... Beterschap nog! MissSter: gaaf dat je snel al weet wat het wordt... Ik had dat gevoel ook: ik wist meteen zeker dat het een jongen zou worden. Maar wij wilden het niet van tevoren weten. Het klopte ook; ik was echt in shock geweest als het een meisje was geworden. Dat gevoel was zó sterk! Ik ben heel benieuwd wat jullie krijgen! Kimmie voor jou begint het ook spannend te worden... Duim voor je! Jij wilde nog een paar dagen wachten toch? Knap als je het vol kunt houden! Ok nu ga ik echt weer aan het werk .