We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal verliefd te zijn in mijn eentje!!! Zag er super uit en ben dus ook precies 10 weken en 4 dagen zwanger! Klopt allemaal precies.
    Ik krijg 8 mei de combinatietest maar ze zei gelukkig al wel dat ze geen rare dingen zag.

Check dat beentje en dat voetje op foto 2! :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Foto 2 lijkt precies op die bannerfoto! Alleen is die in kleur :D

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    inderdaad hahahaha! zo moooi😍😍 fijn dat alles tot nu toe goed!!!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ohh mooie echo! 😍😍 Fijn dat alles goed is met de baby 😊

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Stiekem ben ik een beetje jaloers op de zwangeren 😄

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wauw Reeva wat een prachtige echo! Lijkt er inderdaad veel op, haha! Maar die van jou is veeeeeeel mooier hoor! :D

Lekker verliefd zijn hoor!

Ga je tot 8 mei wachten met vertellen aan je dochter? Poeh zou mijn mond echt niet meer kunnen houden volgens mij...

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ook hoor Talvi maar dan niet stiekem maar gewoon openlijk ;).

8. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Wauw, heerlijk hè, zo'n echo. Vorige week zag ik ook trappelende beentjes en boksende handjes. Zo geweldig om te zien!
    Ik heb 4 mei de nekplooimeting. Als de nekplooi goed is verwacht ik niet meteen een hogere kans. Al speelt mijn leeftijd van 37 jaar zeker een grote rol. Ik ga dan toch in Belgié de NIPT doen, omdat ik die in Nederland dan niet kan laten doen.

Vanmorgen gewerkt en nu heerlijk een lange week vakantie. Heb 4 en 5 mei ook vrij. Maandag gaan we naar Centerparcs Parc Sandur. Heb er echt zin in. Samen met mijn schoonzus en haar vriend, die twee kids van 5 en 6 heeft. Gezellig!

9. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lievekind. Mooi dat jullie je zusje gaan verwennen. Zal ze vast goed kunnen gebruiken!

Hier wel babyshower gehad :) wist de datum, dus echte verrassing was het niet. Wel super leuk middagje!
    En bevalling wilde ik niemand laten weten uiteraard, maar niet gelukt... Zouden dag erna namelijk kijkers kringen voor ons appartement... Leek me even niet zo handig ;) dus moest het de makelaar laten weten en dat is de man van vriendin. Vandaar...

@missster. Leuk vroege 20wkn echo. Lijkt me zo leuk te weten wat het wordt!!!

@vrolijklente. Wanneer ga je nog eens testen?

@reeva. Fijn van je dochter! En succes zo!

@bolleke. Werkse!

10. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @reeva. Fijn meid!! Lekker genieten op de roze wolk!

Haha Talvi! Ben ook helemaal niet jaloers...

11. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Reeva, Wat een mooie echo! Zo leuk dat beentje.

Ik ga pas woensdag weer testen, dat is de dag na mijn langste cyclus. Wat een geduld moet je hebben zo! Het wachten duurt helemaal zo lang deze week omdat ik ziek en futloos ben en dus iedereen afbel en mij kapot verveel. Vanochtend naar de tandarts geweest, maar nog steeds ziek, maar viel mee gelukkig met mijn snotneus. Straks ga ik met een vriendin even kort minishoppen in het dorp. Dan ben ik er wel even uit, zo een hele week ziek thuis is echt vervelend. bleh. Maar ze mag niet te dicht bij mij in de buurt komen, haha, anders wordt ze ook ziek.
    Ik voel mij zo stom om te denken dat het zwangerschapssymptomen waren terwijl mijn schoonmoeder gewoon dezelfde griep heeft en dat het dus niet alleen een verkoudheid is wat ik dacht. Ik hoop nog steeds dat ik zwanger ben stiekem hoor! 20% kans elke maand, ik hoop dat ik bij die 20% zit. Al merk ik wel ligt dat mijn broek wat aan de strakke kant zit. De vorige zwangerschap paste ik mijn broeken met 5 weken niet meer, dus wie weet. Maar ik voel mij aan de onderkant "open" zou dat toch een menstruatie kunnen betekenen? Vanaf morgen zou ik ongesteld kunnen worden tot en met dinsdag. Spannend!

@Yesse, jij bent nu al een tijdje over tijd toch? Wanneer ga je weer testen? Woensdag was negatief samen met mij. Ben je al over je langste cyclus datum heen?

12. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Iedereen bedankt voor de betetschapswensen! 😙 voor jullie!

Wow Reeva super mooi om te zien! 😍 Daar word je vrolijk van!! Heerlijk meid!!

@ talvi hier ook jaloers hoor op de zwangere, en net als bol en boef ook openlijk! Dat mag best hoor :D

@ vrolijk spannend hoor! Ben nu wel erg benieuwd

Wat leuk om dat baby shower gedoe te lezen, ik wist de datum niet, maar toen ik lag te puffen riep manlief ineens ooow fuck! Moet iedereen afbellen! Ik nog lkkr bot tussen de weeën door roepen dat ie helemaal bedonderd was! Maar ja je hebt weeën dus denk dat de meerdere hier wel weten dat er op dat moment niks interesseert :D

13. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Wauw reeva prachtig. Ook ik kan nie wachten om deze plaatjes van onze eigen spruit te mogen zien. Dus ik ben ook openlijk jaloers haha. Maar niet gek als je wat wilt en een ander heeft het al. Dat begrijpen we allemaal van elkaar, wel of niet zwanger. Daarnaast is het voor ons allemaal een tweede kindje, dus we weten hoe het is om al zover te zijn (maakt het verlangen voor mij alleen maar groter eigenlijk)

Mutskuh en vrolijklente voelen jullie je al wat beter?

Ik ben druk bezig mijn testdrang in bedwang te houden haha. Maar moet zeggen dat valt niet mee. Maar ga het toch proberen. Wil eigenlijk wachten tot woensdag.

14. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Oh en vrolijklente.
    Dat jou symptomen waarschijnlijk toch een griepje zijn, hoeft nog niet te betekenen dat je niet zwanger bent he.
    Ik voel namelijk helemaal niks en dat is voor mij juist een goed teken haha.

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ooooooh ik moet niet lezen, ik moet hier NIET lezen!!! Dan begin ik ook testdrang te krijgen!!! :$ :)

Nog 4 dagen tot NOD... Dus bij voorkeur echt nog 5 dagen afwachten. Nadeel is nu wel dat ik morgen en overmorgen vrij ben, dus meer tijd om te denken... ;) Aaaaaargggghhhhhh! :$ :)

Er is weer mega veel gekletst, pffff, heb wel teruggelezen, maar is erg veel. Paar dingetjes onthouden:

@lievekind: wauw! Grote familie en je jongste zusje al zo jong zwanger! :$ Heel mooi dat jullie het wel geaccepteerd hebben nu en heel belangrijk dat de baby welkom is! Mooi dus dat vertroetelen van haar met een babyshower!

@babyshowers: ik heb die geen gehad, ook geen behoefte aan gehad, hier in Spanje doen ze daar niet zo aan. Heb dan wel een vrijgezellenfeest gehad. Sterker nog, 2 zelfs! :D Eén in Spanje en ook nog één in Nederland. :cool:

@mutskuh: wauw, dat is wel bizar gepland als je de komende ronde zwanger zou zijn! Maar ik duim voor je dat het toch gaat lukken deze ronde hoor! ;) :D

@Reeva: ooooooh wauw! Prachtige echo! Knap dat je het zo lang nog geheim wilt houden voor je dochter. Begin je niet al een buikje te krijgen? En zegt ze daar niets van???

Morgen is de dag van de fiets en hebben we hier in Jerez een fietstocht door de stad. Als Nederlandse wil ik daar natuurlijk bij zijn! Cristian kan nog mooi in het voorzitje, dus dat wordt gezellig. Hoop alleen dat het niet gaat regenen...

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien wel. :D zweet me rot, even een stukje gewandeld ik ben kapot. Maar moest er echt even uit, dit weekend wordt het alleen maar regen hoorde ik.

Ik wil ook tot woensdag wachten, dan wachten we samen is het makkelijker. :D;)

17. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn broek past niet meer dicht!! :$ of ik ben zwanger of dikker geworden. :p Bizar het knoopje gaat niet dicht of krijg er pijn in mijn buik van..en dit is niet eens een strakke broek.. pfff dat wachten!! Tot woensdag he Kimmie!! We gaan het samen volhouden. :D;)

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Goed teken vrolijklente! Ik kon met 6 weken al mijn broek niet meer dicht bij de 1e ben benieuwd!

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Het spijt me trouwens als ik niet op iedereen reageer
    Ik ben best wel druk met de verhuizing maar doe mijn best

20. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik met 5! Ik hoop het zo! Succes met verhuizen! Ga je ver verhuizen?

Deel Deze Pagina