Mooi reeva!!! @kimmie... Ik heb dat k ook heel erg dat tellen hoor, van vandaag had ik zo ver geweest. Ga op het moment overal aan twijfelen vriendlief heel weinig thuis, mijn dochter ziek en onuitstaanbaar! Hebben het toch goed zo??? En als ik denk er komt r niet nog één is het weer tranen met tuiten en ik twijfel al zo lang! Als er geen wens was was r ook geen twijfel he... Ik heb toevallig via marktplaats een gebruikte aerobic step gekocht. Zo maar gelijk aan de slag want ik kan ook wel een kilo of tien missen...
He meiden! Bedankt lieve meisjes! Hier nog steeds een blije bij! Ik heb vanmiddag gelijk maar even bloed laten prikken voor oa de combinatietest. Daarna de stad in gedoken voor positiekleding en heb 2 spijkerbroeken gescoord. Vriend is ook helemaal in de wolken. Ondanks dat hij niet bij de echo was werden de echo foto's gelijk door geappt naar zijn beste vriend. Ik heb nog niet echt een buikje. Ja van de stil liggende darmen maar nog niet van de baby! Ik weet niet of dat uitmaakt maar mijn bevalling was natuurlijk alweer 8 jaar geleden en voor de meeste van jullie een stuk korter dus dan is er misschien ook sneller een buikje.... Bol Ja wij gaan echt wachten tot na de combinatietest. Mijn vriend is de 7de jarig en dan vieren we het de 9de. Hij is dan ook 12,5 jaar in dienst bij zijn huidige werkgever. Dus de 9de gaan we het vertellen met de familie erbij. Die willen allemaal zo graag haar gezichtje zien dus dat lijkt me echt een feest! Caatje ik hoop voor jullie morgen op een lekker fiets dagje! Kimmie en Caatje hou nog ff vol! Een knaltest is gewoon het mooist (Ja ik moet jullie toch een beetje helpen ) Suus succes met de verhuizing! Lieve Anouk ik heb die twijfels ook heel lang gekend en ontzettend mee geworsteld. Alles valt vanzelf op zijn plek meid, echt. Dikke knuf voor jou...
Geef jezelf de tijd lieve Anoek! Een MK is niet niks, het geeft veel verdriet. Je hartje is gebroken en dat heeft tijd nodig om te helen om open te kunnen staan voor nieuwe liefde! Ik weet zeker dat het straks weer gaat kriebelen. Dikke knuffel en kus voor jouw!
Begrijpelijk hoor. Je hormonen nemen ook een loopje met je. Neem lekker deze ronde tot je eerste menstruatie de tijd. Je zal merken als die eerste menstruatie weer is geweest je je sowieso lichamelijk ook beter voelt. Dan gieren die hormonen ook niet meer zo door je lijf. (tenminste zo heb ik het ervaren) Wij gingen wel dezelfde ronde weer door, maar dat bracht achteraf alleen maar stress met zich mee. Omdat het geen normale cyclus is duurt het vaak langer, kon mijn eisprong niet vinden werd daar alleen maar onzeker van. Dus achteraf zou ik je adviseren een ronde te wachten. Zeker nu je zo met je gevoelens en je verstand overhoop ligt. En als je langer de tijd hebt, geef daaraan toe. Veel sterkte meid, het is onwijs moeilijk. En ookal kan je er nu niks mee (dacht ik ook als mensen dat tegen mij zeiden) er komt een moment je opeens denkt, " het heeft een plekje gekregen, en we kunnen weer verder "....
Oh @anouk, geef jezelf de tijd. Tijd om het te verwerken, tijd om te helen. Dat is nodig en dat is goed. Hoop dat je een beetje rust krijgt meis. lief @Reeva, dat kan ik goed gebruiken. Sinds ik vanmiddag weer hier gelezen heb gaat steeds door m'n hoofd: "morgen testen, morgen testen!" Maar ik wil het eigenlijk niet. Denk ook dat door dit te denken mijn lijf automatisch nep signalen gaat geven. Zo irritant! Dus ik ga weer proberen mijn gedachten te verzetten. Pffff die laatste dagen voor NOD zijn zoooooo lastig!!!
Zo herkenbaar. Moet "gelukkig" nu 2 dagen werken. Maandag koningsdag en dinsdag weer werken. Dus heb wel even genoeg in de planning tot dinsdag. Ik hoop ik mezelf in bedwang kan houden tot woensdag. Maar goed het feit ik nog een test in huis heb van de vorige ronden zou het wel makkelijk maken eraantoe te geven haha. Ik zou natuurlijk de 26ste nod hebben, maar aangezien ik pas laat me eisprong heb gehad ga ik uit van Donderdag. Maar goed het kan dus ook gewoon zijn mijn eisprong altijd wat later is in me cyclus en ik dus een wat kortere lf heb. (nooit eerder mijn eisprong gevonden namelijk) We blijven sterk hahaha succes met afwachten
@vrolijklente Lief dat je het vraagt! Ik ben nu op dag 35...dat is over mijn langste cyclus heen! Maar omdat ik natuurlijk half maart gestopt ben met de pil kan het alle kanten op. Test zondag denk ik nog maar eens! Hoe is het bij jou? Alweer getest of jezelf nog in bedwang kunnen houden😉
Spannend! Een pilcyclus is inderdaad niet te vrgelijken. Dag 35 is wel heel lang idd, maar misschien duurt het ook even voordat je een regelmatige cyclus hebt. Ik denk dat mijn bekkenstand anders is. Weten jullie nog dat ik zei dat ik mij open voel van onder? Ik zit nu ook anders, helemaal automatisch, meer spanning op mijn onderrug, die ook iets holler lijkt, ik denk dat daar de bekkenpijn vandaan is gekomen de vorige keer. Ik moet wel zwanger zijn, maar heb echt angst dit keer dat ik ongesteld word, alsof ik wel zwanger ben geweest maar het nu misloopt. Denk daarom dat de testdrang zo hoog is, ik moet het weten. Het gevoel is zo sterk, net zo een gevoel dat je zeker weet of het een jongen of een meisje wordt en je dan bij de echo hoort dat het niet zo is. Nog 4 dagen in spanning max. Hopelijk met veel afleiding, jammer dat het weer zo slecht is.
Poeh spannende dagen komen er weer aan met alle NODers en testers! Sterkte allemaal, ik duim voor jullie! Hopelijk weer veel roze deze maand! Probeer sterk te zijn en niet te vroeg te testen, zoek wat afleiding. Ik denk aan jullie! @Reeva mooi om naar 9 mei uit te kijken! Heerlijk om het dan eindelijk te kunnen vertellen. Fijn dat je man ook zo blij is en je lekker geshopt hebt. Misschien scheelt het inderdaad met een buikje als het al 8 jaar geleden is. Lekker op die roze wolk blijven zitten! @Anouk: knuffel voor jou meid. Ik denk dat Kimmie je goed advies geeft, die heeft het zelf natuurlijk ook pas meegemaakt... Geef jezelf de ruimte en de tijd, dan komt er vast weer een moment dat het een plekje heeft gekregen en je er weer voor wilt gaan. Hou je haaks meis! @Suus sterkte met klussen en zo! Wat moeten jullie nog allemaal doen in huis? Fijn weekend allemaal! Hier een redelijk druk programma dus ik weet niet of ik veel online ben.
Hoi dames! Ineens ongesteld geworden. Normaal voel ik het wel aankomen maar nu helemaal niet. Op dag 33 ipv 35 had me even verekend. Gelukkig niet een hele lange cyclus! Fijn weekend allemaal!
Oooh Allemensen! ik word gewoon zenuwachtig van al die Bijna-Testers!! hahahah! Volgens mij ben ik bijna net zo nieuwsgierig als jullie zelf! 😂en dan nog zolang wachten!! Sterkte gewenst meiden, jullie kunnen het!! ik duim op een paar knal testen!! volgens mn app begint morgen mijn extra vruchtbare periode met volgende week zondag mn voorspelde ovulatie, uitgaande van een LF van 10 dagen.. ben benieuwd! ga deze maand weer ovu testen! Meiden.. vorige maand ging ik ervan uit dat mn LF 10 was.. maar mn ovu test was toen positief.. maar t zou dus ook kunnen dat mn LF 8 of 9 is geweest? en hoe kun je nou zeker weten wanneer je ovu Is?? weet je wat zo stom is..ik heb het gevoel dat ik vorige maand toch wel eventjes "zwanger" ben geweest maar dat het door mn korte LF mis is gegaan.. gewoon omdat ik van die symptomen had! stom he? ik baal gewoon van die korte LF! hopelijk was t eenmalig! 😡 enneh.. ja.. ik ben ook openlijk jaloers haha.. logisch toch? 😉
Je kan je ovulatie zeker weten door en te temperaturen en ovulatie testen te gebruiken. Dit geeft mij nu iig toch een zekerheid we het goed benutten. En ook wanneer ik dus zou kunnen testen. Succes meid!
Balen meid! Gelukkig waren jullie nog niet vol voor gegaan en starten jullie pas in juli. Is daar een speciale reden voor? Fijn weekend!
Het zou heel goed kunnen lievekind! Google eens op korte lf dan krijg je meer info. Volgens mij heeft het minder tijd om te nestelen voordat je ongesteld wordt. Daarom heb je minder kans op een goede zwangerschap. Ik denk ook dat als ik nu ongesteld ben, ik ook echt zwanger ben geweest. Kan niet geloven dat dit alleen maar in mijn hoofd zit. Ik zou blijer zijn met een half positieve test zijn en dan ongesteld worden op dit moment. Dan weet ik dat tenminste. Ik ben nog niet ongesteld.. Spannend! Ik ben (toevallig) nog nooit op dag 30 ongesteld geworden, ook al is dat mijn gemiddelde haha.
Jammer Yessie maar wel fijn dat je lichaam het weer goed oppakt na de pil. Dat de extra vruchtbare periode nu begint terwijl je over een week pas de verwachte eisprong hebt is wel heel lang... Inderdaad: de enige zekerheid heb je met ovutesten en tempen... Hopen dat je nu een langere LF hebt! Spannend spannend spannend Vrolijk! Duim voor je!
Hi Bolleke! dat is omdat hij uitgaat van een LF van 10 dagen.. Maarja! die kan natuurlijk ook gewoon 14 dagen zijn deze keer.. dus qua vruchtbare periode gaat ie uit van een normale LF..
Jammer yessie! Gelukkig nog geen officiële ronde.. Baal je stiekem? Of valt het mee? Sterke vrolijklente, kimmie en caatjem! Nog even geduld meiden... En knuffel voor jou Anouk!