Hey meiden! Ja helaas maar het had anders ook wel een ontzettende toevalstreffer geweest hoor! En inderdaad wat bolleke zegt, ben blij dat mijn lijf het zelf weer op heeft gepakt en het niet 100 dagen duurt voor m'n eerste menstruatie. Vrolijk: ik moet dit jaar een vast contract krijgen, anders moet ik de invalpool weer in. We willen graag wat zekerheid dus vandaar dat we dat even afwachten! Financieel hebben we namelijk mijn baan ook nodig, zeker met hopelijk straks twee kids! Voor jou nog steeds spannend lees ik!!
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Vrolijklente _________ 26-04 __________ 📊 4 Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3 CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3 Knofjebob __________ ?-04 __________ 📊 2 Roelieboelie ________ 01-05 __________ 📊 2 Mutskuh ___________ 14-05 __________ 📊 5 Lievekind ___________ 14-05 __________ 📊 3 Boefje2012 _________ 15-05 __________ 📊 6 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 Talvi _______________ ? __________ 📊 1 Bolleke83 __________ 22-05 __________ 📊 5 Yessie26 ___________ ? __________ 📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 Googelplex _______________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1
We hebben weer een dag overleefd zonder test hoor hahaha. Maar gevoelsmatig begin ik steeds meer het gevoel te krijgen het toch wel eens raak zou kunnen zijn.... Hoelang ga ik dit volhouden? Hahah
Spannend al die NOD'ers! Ik ben vandaag alweer 14+1! Voor mijn gevoel gaat het vele malen sneller dan toen bij Isa. Aankomende week mijn laatste weekje werken en vanaf dan ben ik (bijna) officieel Thuisblijfmama!
Spannend hoor dames! Mijn duimen draaien ook 😊 Menn ik heb zin in woensdag.. 😂😂
Ben je niet bang dat je 'iets' gaat missen als je niet meer werkt? Mijn contract loopt af op 1 oktober en ik verwacht dat ik geen verlenging krijg. Ik wil graag mijn uren (20) over 3 dagen werken i.p.v. 4 dagen en dat zien ze niet zitten. Maar ik voel mij juist beter sinds ik weer werk en om af en toe even geen mama te zijn.
Oh jeetje wat vervelend. Dat moet een domper voor je zijn aangezien je er zo zeker van was. Positief blijven op naar de volgende ronde. (Het roze gaat niet best in deze maand)
Nee het rose gaat zeker niet lekker. Ik duim voor jouw en Caatje!! Het blijft ergens wel fijn dat we niet 3 januari uitgerekend zijn.
ahhh nee toch vrolijklente! 😔😡 dat is even balen zeg!! Had ik toch niet zo verwacht!! kop op! nieuwe ronde, nieuwe kansen! 😙
Mijn volgende NOD is 26 mei, wil je dat aan passen boefje? We gaan er weer voor komende ronde! Vanavond lekker een wijntje.
Vrolijklente: balen zeg! Maar ik vind dat je goed oppakt. Geniet van je wijntje en met vol goede moed naar volgende ronde! Lamama: wat je zegt over werk herken ik ook! Ik vind het ook heeerlijk om te werken en even geen mama te zijn. Ik werk 2,5 tot 3 dagen en vind die verhouding top! Thuismama zou niets voor mijn zijn. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! Lekker doen waar je je goed bij voelt 😊
Het een moment denk ik, ik ben zwanger kan niet missen. Maar het volgende moment heb ik lichte krampjes en dan denk ik weer, ik zal wel ongesteld worden. Pfff wat word je er toch onzeker van zeg. Me temperatuur blijft wel hoog dus dat is tot dusver wel een goed teken, maar hoeft niks te zeggen.... En maar afwachten..... Vandaag werken maar onze dochter heeft vannacht lopen gillen/huilen tussen 2-5 ik ben kapot!
@kimmie. Goed van jou! Wanneer ga je testen? En werkse! Hopelijk vannacht beter... @googelplex. Das gek, of kijk je er enorm naar uit? Waarom hebben jullie/jij hiervoor gekozen? Ik heb precies wat anderen ook al zeggen. Ik ben blij dat ik 3 dagen werk. Ik geniet dan veel meer van m'n dochter merk ik. Maar 1 dagje minder zou ik wel lekker vinden Maar zijn ook erg gewend aan ons uitgavepatroon. Hebben ook nog een hoop te verbouwen in huis. Misschien als alles af is! @talvi. Waarom zin in woensdag? Heb vast wat gemist... @vrolijklente. Ah nee! Je had zo'n goed gevoel en symptomen!! Balen meid! Je lichaam kan je echt voor de gek houden zeg. Of misschien heel vroeg misgegaan.
Ahh Vrolijklente wat balen.. Dikke knuffel! 😙 Woensdag wordt mijn implanon verwijderd 😄
Over het thuisblijfmama zijn: Hier hebben we inderdaad bewust voor gekozen. Ik heb een chronische ziekte waardoor voor mij sowieso meer dan 2 dagen buiten de deur werken geen optie is. Bij die twee dagen werken moet ik rekening houden dat er dan zeker 1 'baaldag' in de week bij zit waarop ik niet van de bank af te krijgen ben, puur omdat het eigenlijk te veel is. Daarbij kunnen wij het gelukkig doen op één inkomen. Ik weet niet of ik het ga missen.. straks met twee kinderen heb ik natuurlijk genoeg om handen, en dat is ook druk, maar dan kan ik mijn eigen tijd min of meer indelen. We gaan het zien
Dat is minder dat je door een chronische ziekte al minder kan. Ik hoop dat dit voor jullie gaat werken. Ergens vind ik het prima als mijn contract niet verlengd wordt, dan heb ik na de bevalling ook meer tijd voor onze twee. Bij Lara was ik werkloos en kreeg ik geen uitkering. Nu zou ik wel ww kunnen krijgen, dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Maar ik weet hoe moeilijk het is om een parttime baan te vinden als hbo'er. Ik heb een baan gevonden toen Lara 11 maanden was. Dat was een prima tijd. Maar gaat mij dat weer lukken straks?