Nou caatje wellicht juist een goed teken. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook helemAl geen symptomen en omdat ik er niks van verwachten heb ik toen niet eens een test gedaan. In de week na verwachte menstruatie (die dus niet kwam) moest ik naar de reumatoloog voor controle en die vroeg hoe het met zeanger worden ging. Dus ik vertellen zegt ze, "nou met bloedprikken prikken we wel gelijk op zwangerschap...... Werd de volgende dag gebeld hartstikke zwanger dus. Heb nu eigenlijk ook helemaal geen symptomen, dus ik heb er een positief gevoel over. Me tenperatuur blijft tot dusver ook hoog dus dat is fijn. Ahhhhh zieke kindjes vind ik altijd zo sneu, gelukkig is hij snel opgeknapt. Werkze vandaag caatje, en een hele fijne Koningsdag voor iedereen!!!
Voor iedereen die nadenkt over temperaturen. Dit os mijn grafiek tot vandaag. Ik ben niet gestart op de eerste dag van mijn cyclus zoals je ziet, en ik ben 2 dagen beetje ziekjes geweest en dat zie je aan de piek in mijn temperatuur. Ik vul elke dag mijn temperatuur in in fertilityfriend. Zo zie je achteraf precies wanneer je eisprong is geweest, en zet hij zelf een rood kruis neer. (2 dagen ervoor had ik een positieve ovulatie test) Ik heb duidelijk een eisprong temp dip (dit hebben niet alle vrouwen) Na je eisprong stijgt je temp en blijft hij hoop tot je menstruatie. Als hij hoog blijft ben je vermoedelijk zwanger.
Oh Kimmie en Caatje, wat spannend! Duim duim duim! Nog even over werk. Ik werk twee dagen van 8-12 en twee dagen van 8-14.30. Dut zijn dus perfecte tijden met kids, maar omdat wij ook geen opvang binnen familie en vrienden kunnen regelen als de tweede er straks is, zouden ze dus 4x per week naar het KDV moeten. En dat vind ik te veel. Voel me daar niet happy bij. En verder....gaan we vandaag ff lekker een midweekje weg! Heb er zin in! Samen met mijn schoonzus en haar vriend met zijn kids van 5+6, die dol zijn op onze meid. Allemaal trouwens, haha. Ga nu maar eens de rest vd spullen inpakken. Fijne dag allemaal! X
Morning! Iedereen een fijne leuke 👑 Koningsdag! 👑 LaMama hele fijne vakantie!! Lijkt me erg gezellig! @ googelplex dat klinkt lkkr bijna thuisblijfmama! Kwa werk ik werk bij 2 werkgevers op 0 uren contract in thuiszorg als IG-er en plan en rooster mezelf in. Kan als ik wil fulltime werken maar is niet nodig. Sluit me aan bij bolleke ik zie mn werk als even niet mama zijn, aangezien manlief hele week van huis is, dus komt de zorg voor kleine man helemaal op mij aan. Manlief heeft eigen transportbedrijf gehad, maar is daar mee gestopt en werkt nu bij een baas, is evengoed hele week van huis, dus werken is voor mij echt ff ontspanning! Mn moeder past op als ik werken ben, en verder gaat zoontje sinds 1 april 2 ochtenden in de week naar de psz!
Spannend man Kimmie en Caatje! Oeh hoop het zo voor jullie allebei! Bij ons past oma gelukkig 1 dag op, op dinsdag. Ik ben woensdag vrij en vriendlief donderdag, dus kdv blijft gelukkig beperkt tot anderhalve dag. Hoewel ie het daar wel heel leuk vindt. Allemaal leuke dingen doen vandaag? Hier een jaartje rustig aan op Koningsdag. Superdruk weekend gehad met zaterdag uit eten en cabaret en daarna nog op stap geweest met mam en zus. Bij zus geslapen, gistermiddag zus, schoonbroer en twee kids naar Schiphol gebracht, die zijn drie weken naar Indonesië. Op de terugweg gestopt bij schoonouders, daar geslapen met lief en de kleine. Vanochtend naar huis gereden. Nu dus lekker thuis, even bijtanken. Kon nog met vriendinnen naar een rommelmarkt vandaag maar dan moest ik om 7 uur al weg, had ik echt geen zin in... Fijne dag allemaal! En hopelijk snel veel roze!!
O ja en Rataplan welkom! Hopelijk snel zwanger, succes ermee! En waarom vrij lang gewacht na de eerste als ik vragen mag? (Als je niet wilt vertellen ook goed natuurlijk!) En Talvi geen aanrader dus een Implanon... Lijkt me heel irritant inderdaad als je helemaal niet meer weet wanneer je ongesteld wordt. Lamama fijne vakantie! Klinkt heel gezellig, geniet ervan!
@kimmie. Snap helemaal niks van jouw kaartje haha. Tempen is denk ik niet aan mij besteed.... Waarom heb je vandaag niet getest? Je bent toch 1 dag na nod??? Ik zou lekker testje doen! Zeker omdat je zegt van je temp, je hebt er een goed gevoel over en dus al na nod! (Ben niet nieuwsgierig hoor..) @lamama. Veel plezier! @caatje. Spannend voor jou. Nog geen symptomen zegt niks. Hoop het voor je! Hier vanmorgen op pad geweest. En een spelletje gekocht. Dochter helemaal blij Onze meid heeft nu 1,5 week geen luier meer trouwens! Ze gaf het ineens zelf aan, dus hup luier uit en gaat goed!! 1e dagen 1 ongelukje gehad, nu al tijdje helemaal niks meer. Dus gaat top! Wel spannend om vanmorgen wat langer weg te gaan. Dus halverwege even naar wc. Gaat dus eigenlijk prima, is alleen weer even anders organiseren dan met luier. Ben er nu ook wel weer beetje aan gewend.
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Kimmie ____________ 26-04 __________ 📊 3 CaatjeM ____________ 28-04 __________ 📊 3 Roelieboelie _________ 01-05 __________ 📊 2 Rataplan ___________ 10-05 __________ 📊 1 Mutskuh ___________ 14-05 __________ 📊 5 Lievekind ___________ 14-05 __________ 📊 3 Boefje2012 _________ 15-05 __________ 📊 6 Bolleke83 __________ 22-05 __________ 📊 5 Vrolijklente _________ 26-05 __________ 📊 5 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1 Yessie26 ___________ ? __________ 📊 2 Knofjebob __________ ? __________ 📊 2 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 Talvi _______________ ? __________ 📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1
Wat super van je dochter Boefje! Hoe ben jij begonnen met zindelijkheidstraining? Ik vind het echt lastig dus alle tips zijn welkom!
Net zijn we even het centrum in geweest maar was niet echt veel aan. Mila slaapt nog dus naar Delfzijl wordt hem denk ik ook niet haha. Volgend jaar gaan we iig lekker naar Groningen.
@bolleke: sinds kort verhuisd en nu eigenlijk pas echt ruimte voor een tweede. Had uiteraard best gekund in het vorige huis, maar de drang voor een tweede was er nog niet, bij mij niet maar ook niet bij mijn man. Nu was het voor mij wel duidelijk dat ik ooit nog een tweede wilde, mijn man was nog niet zeker. Nu toch zover dat we beiden helemaal klaar zijn voor een tweede. We beginnen straks weer helemaal opnieuw met een baby, maar ik denk dat er ook zeker voordelen zitten aan 2 kids met een groot leeftijdsverschil.
@Talvi: ik zette altijd het potje klaar voor ze in bad ging. Mocht ze er altijd even op zitten. Op het moment dat ik echt merkte dat ze bewust plastte op het potje, heb ik een stickersysteem gedaan en dat werkte goed, waren ook wel weken bjj dat het minder ging, dat ze er gewoon geen zin in had. Al met al was ze lekker vlot. Met net 2 jaar was ze zowel overdag als's nachts zindelijk.
@talvi. Mijn tip, wachten tot ze er aan toe is! Heb nu echt zonder gedoe, ongelukjes, kleine plasjes etc en kind wat het meteen goed doet en kan ophouden Heb echt gewacht totdat ze zelf aangaf dat ze moest plassen. Dit merkte ze als ze bloot liep. (Heel soms doet ze alles uit, toen kwamen we er dus achter vandaar...) En we hebben haar al wel vanaf ruim 2 elke luierwissel op het potje gedaan en daar plaste ze vanaf begin af aan ook elke keer wel op. Maar dus alleen als wij haar op het potje zette. Hoe oud is jouw dochter nu? Leuke naam trouwens!! Staat hoog op m'n lijstje
Jamila is nu 1 jaar en 10 maanden. We korten haar naam ook wel vaak af tot Mila maar ze heet dus Jamila 😄Maar de tip voor in bad gaan op het potje onthoud ik even 😊
Hi meiden Welkom nieuwe meiden! Spannend nods in zicht!!!! Me duimen draaien!!! ! Even een kort berichtje. gevloerd Door de buikgriep. zaterdag met de kleine meid heel de dag op de hap en seh omdat ze sinds een paar dagen niks meer binnen kon houden (buikgriep) Van de Kinderarts mocht ze weer naar huis ondanks dat ze een flink twijfel gevalletje was. Gelukkig is ze nu weer opgeknapt en heeft ze redelijk gegeten en gedronken. nu moeders nog opknappen. koningsdag vanaf de bank gevierd 🎉 Morgen de echo ben zo benieuwd zo spannend allemaal weer!
Laatst toen Jamila bloot liep plaste ze ook en je zag haar kijken en denken : heee wat is dat nou?! 😁
Oh bah buikgriep 😖 Fijn dat je meisje opgeknapt is! Nu jij nog 😁 Hoelaat heb je de echo?