Hoe voelen jullie je eigenlijk zwangere dames? Erg moe en misselijk? En anders dan bij de eerste zwangerschap?
Mooi Kimmie, mooi bolletje al! Ben wel een beetje jaloers... Maar wel lastig met verbergen... Wijdere kleren aantrekken dan maar! Vrolijk pak even goed je rust meis en laat je man je maar lekker verwennen! Wat goed dat je zo duidelijk je grenzen hebt aangegeven bij je moeder, heel knap! Even aan jezelf denken nu. Knuffel, hou je haaks meis!
Wow, das al een zichtbaar buikje! Wanneer had je zo'n buikje bij de eerste? Lastig te verbergen! En ben net als bolleke wel jaloers!
Is eigenlijk je derde zwangerschap he Ik denk dat het nu ook sneller zou gaan bij je omdat er al een start was bij het groeien van je baarmoeder bij de zwangerschap die een miskraam werd. En maakt niet uit dat het je darmen zijn, het komt immers omdat er een klein babytje in je groeit!
Ik ben gelukkig het 'moe en misselijk' stadium voorbij ( Niet te hard roepen Googel... morgenvroeg heb je er spijt van hahaha) Voel me weer aardig mijzelf. Manlief is heel blij en opgelucht dat ik nog geen last van m'n hormonen heb. Bij de eerste was ik echt een monster qua hormonen
Waauww kimmie wat snel al! Je hebt al bijna net zo veel buik als mij haha! Leuk hoor!! 😄😄 Deze zwangere voelt zich ook goed! Ook niet meer misselijk in de ochtenden en vermoeidheid ook niet echt last van gehad.. Net als bij de 1e weinig te klagen. Maar ben af en toe wel een Hormonster 😜😜
Jeetje vrolijklente, klinkt niet fijn. Sterkte en hoop dat je het snel los kan laten. Kimmie, das al een mooi bolletje hoor. Vandaag was mijn schoon zusje bij me en die is 14 weken zwanger en gewoon nog helemaal niks te zien. Wat een verschillen zijn er dan he Hier elke keer mezelf gek aan het maken of ik nou gekke dingen voel of niet hahaha. Wel gevoelige borsten, of toch niet? Kramp in mijn buik.....innesteling?? Of toch niet. Nou nog ff weekje volhouden en dan testen ( of niet, als ik ongi word natuurlijk)
He bah stress is niet goed inderdaad! succes ermee en hopelijk houdt je moeder het er even bij zitten.. Wat een mooie buikfoto's zie ik staan! Ik heb (helaas) al een buikje van mezelf Nou ik heb op 2 mei een test gedaan, Omo-wit.. maar nu nog steeds geen menstruatie, ook niet bijna menstruatie. morgen ochtend maar weer testen. pfff wachten.
Goedemorgen! Dit weekend heerlijk gewerkt, vrijdag (was een feestdag hier) zelfs een dubbele dienst gedaan, errrrrug leuke fooi die dag gehad dus hahaha! Zaterdagmiddag en gisteren was ik vrij en heb ik lekker met de familie in de campo en aan zee doorgebracht. Heerlijk! Morgen dus naar de gyn. Ben zo benieuwd wat er uit alle onderzoeken gekomen is! Hoop maar dat alle resultaten binnen zijn, dat zou wel moeten... Afspraak is pas om 19:20 uur, dus pas morgenavond op z'n vroegst kan ik iets laten weten. Vandaag ook weer lekker werken, dus ik ga zo fijn op pad. @uit eten: hier in Spanje eet iedereen heeeeeel veel buiten de deur. Dat is hier heel normaal en ik denk dat het daarom met kinderen ook iets veel normalers is om te doen. Heel veel restaurantjes zijn hier op kids ingesteld, hebben een luchtkussen staan of een speelhoek, ideaal. Cristian is sowieso heel braaf, maar eet wel altijd als eerste. (de kinderen eten hier altijd eerst) Vind het dan onzin dat hij tijdens heel onze maaltijd aan tafel moet blijven zitten. Dat is dan veels te lang. Maar hij blijft meestal goed dicht bij onze tafel. En sowieso met de familie gaan eten vind ik fijn, want dan heb ik gelijk meerdere oppas erbij. Nee hoor, helemaal niet zenuwachtig, ik kijk er naaruit! Mocht er iets mis zijn, kunnen we stappen ondernemen en mocht alles goed zijn, dan is dat super! Morgen weten we in ieder geval meer. De onderzoeken zijn al gedaan, morgen krijgen we de uitslag van alles. Enne... Ja, het is heerlijk wonen hier! Woon hier nu 10 jaar en heb nog geen seconde spijt gehad van de beslissing om te gaan verhuizen. Hier dropt de temperatuur vandaag ook weer wat, maar naar 25 graden, nog steeds prima dus. Afgelopen weekend hadden we 35 graden! Wow, dat was echt heerlijk! Fijn Kimmie! Dat is super positief! Deze keer blijft het gewoon goed gaan, een positieve instelling helpt vast en zeker ook! Mooie buikfoto al joh! Dat gaat inderdaad snel!
Rataplan nog even geduld zie ik in je banner Caatjem succes bij de gyn met de onderzoeken, superleuk dat je daar woont.. heeerlijk weer Roelieboelie al getest?
Zo, dat was me het weekje wel. Jeetj, wat is er weer veel bij te lezen! Wij zijn lekker een midweekje we geweest en toen nog een druk weekend. Vandaag vrij en ukkie is naar het kdv. Vanmiddag hebben wij de nekplooimeting, mogen we weer naar ons wondertje kijken 😍 Nu ga ik ff rustig terug lezen
@Rataplan: beetje laat, maar alsnog welkom. Hopelijk lukt het jullie weer zo snel. Onze eerste was niet helemaal gepland en dus in één wip gemaakt. Nu in de tweede ronde zwanger (en de eerste ronde was er maar 1x sexytime). @Boefje: wat goed van jullie uk, zonder luier! Geen idee wanneer ik daar eens mee moet gaan beginnen. Eerst wachten tot ze een beetje gaat praten. @Kimmie: Jeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj! Gefeliciteerd! En nu een blijvertje! 😀 @Flieentje: mooie echo, meid. Wat een fijn gevoel, hè! En namen....dat was de eerste keer al niet makkelijk. En nu weer twee verzinnen! @Anouk: heel begrijpelijk dat je even rust en afstand neemt. Sterkte! En weer succes voor later. @Googelplex: wauw, voel je de uk al! Lijkt mij straks ook weer zo bijzonder. De vorige keer lag mijn placenta voor dus voelde ik het pas laat. Sow, da's al een flinke buik! Zo groot is die van mij niet. @Angels88: ook welkom! @Caatje: succes bij de gyn. Ben benieuwd! @Roelieboelie: jammer van de witte test. @Vrolijklente: jammer vd slechte relatie met jouw moeder. Nu op naar de volgende ronde. Roze it is!
Roelieboelie vervelend die onzekerheid 😔 Lamama wat gaaf dat jullie vandaag weer kunnen kijken! Fijne vakantie gehad? Ik heb vandaag mijn banner enzo aangepast.. Toch nog een beetje een gek gevoel 😊 Straks even naar de action voor ovu en zw testen. Kriebels...
Jaaa Talvi nu word het echie he! 😉 Beginnen de ovu en zw testen 😁 leuk leuk!! Altijd leuk om je kleine uk weer te zien LaMama! Veel plezier en succes! Kom je de echo nog showen??
Roelieboelie, al meer duidelijkheid? Caatje, succes morgen! Lamama, succes en plezier zo! Wanneer krijg je uitslag?
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Roelieboelie _________ 01-05 __________ 📊 2 Rataplan ___________ 10-05 __________ 📊 1 Mutskuh ___________ 14-05 __________ 📊 5 Lievekind ___________ 14-05 __________ 📊 3 Boefje2012 _________ 15-05 __________ 📊 6 Bolleke83 __________ 22-05 __________ 📊 5 Angels88___________ 24-05 __________ 📊 1 Vrolijklente _________ 26-05 __________ 📊 5 Talvi _______________ 29-05 __________ 📊 1 CaatjeM ____________ 30-05 __________ 📊 4 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1 Yessie26 ___________ ? __________ 📊 2 Knofjebob __________ ? __________ 📊 2 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmie __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 03-01-2016 📊 3
Nekplooi was 1,5mm en dat was netjes. Nu nog ca. 10 dagen wachten op de uitslag. Ukkie was weer lekker beweeglijk en we hebben eindelijk het hartje horen kloppen! De tranen sprongen mij in de ogen. Wat bijzonder toch weer! <3<3