Herkennen jullie dit gevoel, dat je zelfs na de eerste ronde, zo'n rot gevoel hebt nadat je ongi bent geworden. Ik zie veel mensen om me heen die bij de eerste zo zwanger waren en het bij de tweede opeens niet wil lukken. Ben nu opeens zo bang dat het bij mij ook zo zal gaan. Afgelopen maand mijn eisprong niet gevoeld, wel om de dag geklust. Ik moet (lees; mag) me nog geen zorgen maken, maar ik merk nu dat ik zo graag een tweede kindje wil. Ik ga me nu van alles afvragen of alles nog wel werkt. Het slaat misschien echt nergens op, maar kan er niks aan doen.
Ah wat lief Missster! Hier ook verwend voor Moederdag Kon met niet inhouden en vandaag 10 dpo getest. Niks te zien Baal echt. Volgende ronde is ronde 7. Val dus al niet meer binnen het half jaar
Boef geef het nog niet op, 10 dpo is best vroeg! Kop op meis! Ik blijf duimen voor je, en als het deze ronde niet gelukt is gaat het vast snel lukken. Dikke knuffel voor jou. Zo klote als je iets zo graag wilt. Rataplan probeer te relativeren! Ik merk dat bij mij helpt dat we al een keer zwanger zijn geweest, en dat we een prachtige zoon hebben. We hebben geen haast. Het is echt een kwestie van geluk ook dat het raak is hoor, er moet zoveel goed gaan! Komt vast goed! Flieentje bij mij klopt de Chinese kalender ook niet, dan had het een meisje moeten zijn. Fijn dat de misselijkheid minder is, de moeheid gaat ook vast snel weg. Ik voelde me met 13 weken ineens weer fit. En wat gaaf dat je de kleine al voelt!
En hier ook lekker verwend voor Moederdag. Prachtig knutselwerkje gekregen en een heerlijk uitgebreid ontbijtje. Genieten!
Yep ik weet het. Moet me ook gewoon niet aanstellen. Ben erg ongeduldig aangelegd merk ik maar weer eens. Hier is ML aan het werk dus vanmorgen kwam mijn meisje aan mijn bed met een zelfgeknutseld kaarsenhoudertje in vorm van hartje en heeft ze haar moederdagversje voorgedragen. Zo lief altijd
`@Kimmie, sterkte! Heel vervelend als zo'n ziekte zo dichtbij komt. beste vriend vn mn man zit nu ook aan de kuren.. (veel te jong nog, maargoed..) sterkte ermee! @Rataplan, ik herken je zeker.. met mijn dochter was het ook gelijk na stoppen met de pil raak, maar nu niet.. zit nu in ronde 2 die veeeel te lang duurt.. Denk dat ik paar dagen geleden mijn ei had.. dus ik gooi er over een aantal dagen weer een testje tegen aan. Ik was vrijdag wezen paardrijden in de loonse en drunense duinen.. maar ben er echt keihard vanaf gebonjourd amahoela.. morgen maar even naar de dokter, last van mn stuitje en mn rechterarm..pppft. voorlopig ook niet meer dus Vanavond sexytime inplannen (benieuwd of dat uberhaubt wel gaat) en een stukje van mijn BonBonBloq Puur Truffel nemen..hmmm <3
Alsjeblieft meis . We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, jij bent nog een ronde verder dan ik... Ik merk dat ik er deze ronde weer heel veel mee bezig ben terwijl ik er de vorige vrij nuchter onder was. Raar dat het zo kan verschillen. Maar snap wat je voelt, het is zo frustrerend als je het zo graag wilt! Ook gewoon lastig omdat je er geen controle over hebt... Maar verder gaat het goed met mij hoor. En met jou nu? Ga je afwachten de komende dagen? Of snel weer testen? Voel je iets...? Auw Roelieboelie beterschap! Hoop dat er niks ernstigs is door de val... Rataplan ik zeg niet dat je je aanstelt! Ik begrijp je gevoel wel, probeerde je alleen te helpen door te zeggen wat bij mij helpt om te relativeren. Kop op!
Hihi nee dat weet ik. Het was ook meer een schop onder mijn kont van mezelf, dat ik me gewoon niet gek moet laten maken omdat het deze ronde niet gelukt is.
Auwww roelieboelie! Wat naar! Klinkt pijnlijk! Beterschap! Ken het ook wel hoor rataplan. Ik was ook die eerste keer flink teleurgesteld. Al mag ik met mijn 2e ronde totaaaaal niet klagen dus ga ik ook zeker niet doen 😊 Wil alleen zeggen je geduld word vanzelf beloond en dan is het zo waard geweest 😊😊 toi toi meid. Duim voor je voor de volgende ronde! En boef balen dat je negatief teste! Maar het kan nog!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal 😉
Goedemorgen meiden! Ik ben zo vrolijk! Gister ochtend met moederdag misschien wel het mooiste cadeautje/pakketje gekregen voorafgaand aan het ontbijtje opbed. maar dat zullen we pas over 2 weken weten.. Bij mijn moeder viel het gelukkig mee.. Veranda is geschilderd en deels aangekleed. Hoe was jullie moederdag? Hoe gaat het met het klusteam? wij zitten goed op schema, zonder moetjes.
Hey meiden. Hier ook weer volop sexytime 😄😄 Sinds dat staafje er uit is is mijn libido weer helemaal zoals het was! Wij vieren trouwens pas vader en moederdag wanneer Jamila op psz/school zit 😊 Voor de wachtende dames: mijn duimen draaien ook voor jullie! Ik hoop dat jullie snel een positieve test mogen hebben 😙
Hello lady's @ boefje er is nog hoop hoor meid, 10 dpo hoeft nog niks te zeggen, ik testte met de 2e zws ook 10 dpo nega, en 1 dag.voor nod dik positief dikke knuffel voor jou! @ bolleke ja we staan vlakbij de beekse bergen op een boeren camping, kei leuk want kalfjes voeren enzo, de kleine vind dat fantastisch! We zijn nu weer thuis, en gaan woensdag weer terug tot en met 2e pinksterdag! Kwa Chinese kalender klopte hier ook niet, zou meisje worden! Kwa testdrang kriebelt het al wel, maar probeer zo lang mogelijk uit te stellen, als ik zaterdag nog niet ongi ben, test ik op camping, de caravan ligt al vol met testen 🙈🙊 had vorige week aantal dagen zeuren gevoel, met 2 dagen lichte steekjes, met als afsluiter 2 flinke steken die me krom deden staan, dan ga je gelijk denken hmmm, en natuurlijk op speurtocht 😂
Gelukkig is het meegevallen, je zag er zo tegenop, gelukkig maar!! Mijn moederdag begon koud en vroeg, 5 uur klaar slapen mamaaaa haha, maar lief eigengemaakte kado gekregen, smelt smeLt! Daarna versgenakken broodjes enzo
Tnx voor het hopen mutskuh, rataplan en talvi... maar vrees van niet. Merk hele lichte bruine afscheiding Zo begint het altijd 2 dagen van te voren. Dus weer naar de volgende ronde. @ Bolleke. Ik was er deze ronde ook enorm mee bezig. Kon het niet loslaten. Bah. Het is idd dat je er geen controle over hebt. Das zo irritant. Afgelopen rondes sowieso rond ei geklutst en afgelopen ronde zelfs 3x, maar helpt dus niet Wat kun je dan nog meer he? Niks!
Allemaal een fijne Moederdag gehad? Wij hebben het grote nieuws gister verteld aan mijn schoonfamilie. We hadden een taart met een foto erop waaruit bleek we weer zwanger zijn. Alleen had niemand dit door behalve mijn schoonzus die me gelijk om me nek vloog. Jammer genoeg was het moment hierdoor anders als ik had gehoopt. Ook door de situatie met mijn zwager werd er snel overgegaan naar de orde van de dag. Kreeg vanmorgen ook een berichtje van me schoonmoeder het een beetje langs haar heen was gegaan (had ik het dus toch goed gevoeld) maar dat ze wel heel blij was. Ik ga zo het ziekenhuis bellen voor een eerste afspraak, spannend! Misschien kan een goeie echo ook wat onzekerheid wegnemen.... Succes voor alle klussers, en ik zie er weer een aantal nod-'ers aan zitten te komen. Spannend we duimen voor veel roze!
De Chinese kalender klopte bij ons wel. Het zou nu weer een meid moeten zijn, en heel stiekem hopen we daar ook op. Al is een knul net zo welkom hoor! Als het maar gezond is!