Whaaaaaaaaaahhhhhh!! Ik zei het toch!!!! Bij mij ging het namelijk net zo. Had het 5 dagen lang waar Door ik dacht ongesteld te zijn (was ook wel wat rood ipv bruin). Maar super joh! Stiekem voorzichtig al gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je test morgen!!
En Kimmie wat fijn van je zwager!! Hele opluchting dat geloof ik! Wel sneu van jullie hond. Weet helaas hoe dat is.. Hoort toch bij je gezin. Sterkte en dikke knuffel!
lieve meiden, zojuist toch maar even een testje gedaan (zwangerenkids, uiterst gevoelige) en was niet echt iets te zien.. maar kwartiertje later zagen we toch beiden duidelijk een streepje.. welliswaar heeel erg licht, maar t was duidelijk een streep! kan dit een pos test zijn geweest of denken jullie dat het een indroogstreepje was? 😢 dat zou erg jammer zijn natuurlijk!
Hoe was het bij jou ook al weer Missster? Ik heb dus vanaf zondag hele lichte afscheiding en vanaf maandag wat bruin. 1x sliertje rood, verder geen rood en veel minder dan ik normaal heb voor menstruatie. Dus achteraf was het wel anders dan normaal. Maar ja wie verwacht dan nou. Vind het wel heel spannend hoor. Hoop morgen wel een beter streepje te zien!
spannend boefje!! ik duim heeel hard voor je!!! nee is idd op de foto echt niet te zien.. als ik nog niet ongesteld ben geworden overmorgen weer! ik vind het ook wel een beetje spannend, maar ik probeer er toch een beetje vanuit te gaan dat het een indroogstreepje is en geen echte positieve test! xxx
Oh wat spannend Boef! Hoop het zo voor je! Ga morgenochtend hier meteen kijken... Duim heel hard! Lievekind voor jou ook! Ik zie niks op de test, sorry. Maar als jullie m allebei zien staat er vast iets... Hoe ver zit je in je cyclus? Kimmie wat verdrietig van jullie hond... De hond van mijn ouders is ook pas dood gegaan, zo verdrietig... Is echt een gezinslid. Sterkte ermee! Wel fijn van je zwager zeg, goed nieuws! En lekker aftellen naar je echo!
Ik had ook eerst bruine afscheiding waardoor ik dacht ongesteld te worden. Daarna heeeel licht bloedverlies. Deed met 1 tampon over hele dag zeg maar. (En toen zat er nog niet veel aan). Maar leek me te laat en te langdurig voor innesteling. Nou ja en uiteindelijk dus toch! Hoop zo dat dit ook jou geval is! En lievekind ik zie zo snel niet echt een streepje, maar is vaker zo met foto's. Zou het morgen of overmorgen gewoon nog keer proberen met ochtendurine. Of na het weekend ofzo. Duim iig wel voor je!
Boefje en lievekind wat spannend! Zou helemaal super zijn als jullie beide zwanger zijn! Jullie kunnen vast niet wachten tot morgenochtend ! Een streepje is een streepje zeggen ze... ! Leef helemaal met jullie mee hou ons op de hoogte he! En kimmie wat sneu voor jullie. Weet ook hoe het is met een hond. . Sterkte! Maar ook goed nieuws.. je weet een datum voor de echo, aftellen maar weer! & fijn dat er geen uitzaaiingen zijn.
Hoi dames, ik ben hier nieuw, weet niet of ik nog in jullie groep welkom ben we zijn nu aan het proberen voor een tweede ....we hebben nu een dochtertje van 10 maanden
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boef en Lievekind ik duim ook keihard voor jullie!! Zou fantastisch zijn meiden! Kimmie super nieuws van je zwager maar wel weer heel verdrietig van jullie hondje. Aftellen tot de eerste echo! Hier gister bij de vk geweest. Alles was goed! Bloeduitslagen prima en hartje klopte prachtig! Mijn dochter kreeg er tranen van in haar ogen! Ik dus ook en de vk dus ook hahaha erg schattig.. Nou meiden ook ik hou het hier in de gaten! Het is jullie gegund! Welkom mom2be92!
@kimmie, wat fijn dat alles goed is met je zwager! Sterkte met het verlies van jullie hondje. Knuffel! @Boefje, Wat gaaf boefje! Hopelijk is die streep morgen nog duidelijker, jij bent het langste bezig van ons allemaal!! Ik gun het jullie zo! @LIEVEKIND, was er geen maximum tijd? Sommige merken mag je niet meer na 5 min aflezen omdat ze dan vals positief worden. Bij 2v5 kruidvat is dat 6 minuten volgens mij. Staat in de omschrijving. Hoop het wel voor jullie dat het raak is. Zou zo leuk zijn!
kimmie! van je zwager goed nieuws!! wat fijn!!! daarentegen, heel verdrietig van jullie hondje! sterkte 😘 mom2be92 Welkom! 1e ronde? en zie dat je een jonge moeder ben? uit '92? kom zelf ook uit' 92! 😊 mooi buikje flientje!! 😍 😍 vrolijklente.. ik weet het eigenlijk niet zo goed! heb geen beschrijving meer, maar de test was van zwangerenkids.. ik ga er maar vanuit dat het een indroogstreepje is & dus negatief.. Maarja.. een beetje hopen mag altijd toch! 😋 enne.. Geen bloed geeft moed! hihi! 🐲 komend weekend werken, dus niet al te veel tijd om er over na te denken! 😜
Welkom mom2be!! En Reeva wat mooi zeg!! Echt momenten die goud waard zijn!! En flieentje mooi buikje al hoor!! Ik ga hier morgen meteen kijken of er getest is! 😉 Slaap lekker!
Wat leuk meiden!! Ik voel me gelijk welkom! Ik ben idd ook uit 92 en een heerlijke jonge moeder....zit nog op school en werk dus we hebben het hier heel druk...maar de liefde die je terugkrijgt maakt alles weer goed....mijn man zit al een paar maanden te zeuren en nu kriebelt het ontiegelijk veel bij mij dus daarom gaan we nu voor een tweede. Het is onze eerste ronde en we hopen dat het ook gelijk raak is als de eerste ....maar we houden ook rekening dat het kan duren!