We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Trouwens boefje2012 mijn nod is denk ik rond 6 juni :D

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik wacht op de testers. Spannend

3. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend hoor. Wij vallen met nod ongeveer gelijk. Duimen voor geluk

4. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook! Spannend hoor meiden!! Succes 😚

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Mom2be welkom! Was je bij de eerste snel zwanger?
    Fileentje mooie buik!
    Reeva wat supermooi zeg, dat zul je vast niet neer vergeten!

Ik kom elke keer ff kijken voor de testers.. spannend

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had gehoopt op mooi streepje... Maar helaas! Weer heeeel licht, maar bijna niet te zien. Vandaag met k2v5 en gisteren met zwanger&kids.
    Nu maar afwachten of ie op gaat lopen of dat het toch niks is.

7. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Boefje maar wel een streepje dus? Binnen de tijd dat je mag aflezen?
    Spannendddd

8. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja toen was ie heel licht! Nu na een uur stuk duidelijker! Maar dat zal wel niet tellen...

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ohh wat spannend zeg voor de testers. Boefje ik hoop zo dat je testen mooi gaan oplopen !

Welkom Mom2b!

Voor mij is het nu ook afwachten. Vanochtend nog even sexytime gehad 😄

10. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had er 2 gedaan, de eerste test was de controletreep erg veel naar links! Moet gewoon maar afwachten.
    Deze testjes zijn dus na een uur pas zo duidelijk. Binnen 5 min heel licht.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      7
  11. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Hij zou geen streep geven als het hormoon niet in je urine zat.
    Dus ik vind het hoopvol!
    Ik las ook je cyclus nu beetje anders was?
    Zou ook kunnen je daarmee tevroeg ben voor een echte knaltest. Ik zou over 2 dagen nog wen keertje testen.
    Spannend! We duimen voor je.

12. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.405
    1.194
    113
    Boefje ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd!! Tis je zo gegund! Hier vandaag helaas op rood! Hoe kan ik het toch in hemelsnaam uit mn hoofd zetten? Volgende nod 13 juni pffff!

13. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boef ik vind het ook zeer hoopvol meissie! Ik zie toch echt op beide twee streepjes staan!! Ben benieuwd hoe het oploopt aankomende dagen!!

Muts balen meissie 😢 het is jou ook zo gegund 😚

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Waaah Boef wat spannend! Ik vind het ook erg hoopvol! Ik lees vaker dat de Kruidvat testen tegenwoordig erg lang duren voordat ze een streepje geven. En zoals gezegd: als je het hormoon niet had zou je helemaal geen streepje krijgen. Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! Oh wat zal jij in spanning zitten... Welke cyclusdag zit je nu? Ga je morgen weer testen, of overmorgen? Ik gun het je zo!!!

Muts ik gun het jou ook zo, wat klote :(. Hele dikke knuffel, laat je maar goed verwennen daar op de camping.

Welkom mom2be! Bij de eerste meteen raak lees ik? Hopen dat het nu weer zo snel gaat!

Reeva wat prachtig zo'n momentje met je dochter! En wat schattig van de vk dat ze er ook emotioneel van werd... Geniet ervan samen!

Lievekind jij nog getest vandaag? Duim ook voor jou!

Sorry als ik iemand vergeet, zit bij schoonouders dus niet veel tijd nu.

15. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Boefje: Ik vind het een hele mooie streep boefje! Ik heb hem nooit duidelijker gehad toen ik zwanger was! Gefeliciteerd! En je heb getest met 2 verschillende merken lees ik, daar zit ook verschil tussen, dus als hij vandaag iets minder is dan gister, ligt het vast aan het merk.

@Lievekind, Spannend! Morgen weer testen? Geen bloed geeft zeker moed!

@Mom2be92: Je hebt dezelfde leeftijd als mijn zusje! Ik zie mijn zusje nog lang niet zwanger worden, ze is een echt feestbeest en nog heel jong en naif, vrijgezellig. :p Maar ken een jonge moeder (van 19) die heel bewust jong moeder is geworden en ook heel moederlijk en zorgzaam is. Heeft een wat oudere vriend en wil graag een groot gezin, dus dan moet je ook vroeg beginnen. ;) Wil jij ook een groot gezin? Of is je vriend/man ook al wat ouder? Of ging het gewoon heel vroeg al kriebelen?

@Hier: Ik begin toch weer een beetje hoop te krijgen. :D Heeeel licht zwangerschapsverschijnselen, misschien is het niets, maar krijg wel een beetje hoop. :D Pijnlijke rug, kramp na vrijen (kennen jullie dit? wat is dat?) gister ochtend steeds zwart voor de ogen als ik opstond en eind van de dag een soort opvlieger. :D Ik zit nu op 1 week na de "slijmdraden". Maar merk wel dat ik heel erg opzoek ben naar verschijnselen hoor! Dus voel echt alles. Hoewel zwart voor de ogen, je natuurlijk niet kan verzinnen. :p Ook ben ik afgevallen, misschien nog van de vorige ronde? Dat viel ik bij de eerste ook heel erg de eerste paar weken. :D Volgens mij denken jullie nu echt: "owhjee, daar gaat Vrolijklente weer. :p"

Ik heb gister gehoord dat er een vrouw zwanger was geraakt van een tweeling van 2 verschillende vaders!:$ Ze had met allebei seks gehad in een week tijd en eerst was het eerste eitje bevrucht en daarna de tweede door de ander!! WTF!!:$

16. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cyclus is niet anders. Het begon zoals altijd 2 dagen voor nod met afscheiding. Alleen dit keer 3e dag (nod) nog steeds afscheiding. En sinds 1 dag na nod geen afscheiding meer. Vandaag ook niet. Sowieso was de afscheiding heel licht en weinig dit keer. Normaal wordt het dan steeds donkerder en meer rood.
    Maar vind het wel spannend hoor!

Jij precies 6+4 zie ik! Spannend voor je?

17. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mutskuh. Ach meid. Wat balen!! Volgende ronde moet dan echt jouw ronde zijn hoor! Knuffel!

@bolleke. 15dpo en 2 dagen na nod.

@vrolijk. Spannend meid! Hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt!
    Wat een bizar verhaal trouwens van die twins! Hahahaha moet niet gekker worden.

Tnx allemaal!! Ben heel benieuwd.. Vind het echt super spannend!

18. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wil zo de lijst wel proberen aan te passen, maar laptop is stuk.... Dus moet dan op m'n mobiel. Is altijd heel lastig.
    Iemand anders die het misschien aandurft?
    Mom2be92 nod 6 juni, 1e ronde
    Mutskuh nod 13 juni, 6e ronde

19. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Vrolijklente.. ook ik heb allemaal verschijnselen al maar vind het veels te vroeg! Maar kan ook van mn blaasontsteking of antibiotica afkomen allemaal.

gister keek ik naar dat programma naar kerels met een kleintje, zat zowat te huilen bij dat verhaal over die vader en toen ze ten huwelijk gevraagd werd. Ook ruik ik veel beter en heb steeds last van mn onderbuik.
    .
    Call me crazy :) veeels te vroeg ervoor dus. Dus vrolijklente je bent niet de enige!

20. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    BOEFFF IK ZIE STREEPJESS!!! wat goed! ik ben ook heel benieuwd hoe je testjes verder oplopen, maar alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!! 😘

ik loop al de hele dag met een inlegkruisje in, maar tot nog toe geen bloed te verkennen! jeeehhh!! 🎉 🎊
    morgen of overmorgen weer een testje er tegenaan gooien, maar moet beide dagen werken dus misschien wacht ik wel tot na t weekend! spannend!

Deel Deze Pagina