We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lievekind het is inderdaad nog vroeg dus kan nog alle kanten op. Ik zou ook even de Kruidvat testen halen, Predictor schijnt echt slecht te zijn.

Haha Rataplan je hoeft je niet in te houden :D. Om de dag is inderdaad beter voor het zaad zeggen ze. Wauw elke dag lukt ons echt niet hoor ;). Om de dag is soms al een beetje een opgave. Dus hier wel af en toe moetjes hoor! Maar we proberen het natuurlijk wel leuk te maken.

Muts fijn dat je lekker gedronken hebt, vandaag iets minder... Goed dat de dip weer voorbij is, is bij mij ook altijd alleen die eerste dag. Je kunt niet anders dan vol goede moed naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan raak voor jullie!

Caatje lekker genieten nog van de Feria met een mooi feestei! Veel plezier nog, hopelijk met mooi resultaat over een paar weken!

Boef hoe is het? Hou je het nog vol? Vind het knap als je het kunt volhouden om vandaag niet te testen! Heb je kwaaltjes nu?

Hier beetje ongikrampjes af en toe sinds vrijdag, ei is nu ongeveer een week geleden denk ik. Hoop dat het de innesteling is! Wordt weer spannend komende week...

2. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Lievekind. Wat balen zeg.. maar moet het niet 14 dpo zijn en dan ongesteld?

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ha angels! klopt, maar ik heb een korte LF (luteale fase) dus late eisprong.. nog geen bloed meiden!

4. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @talvi en bolleke. Hier werden het vanzelf moetjes hoor. Om de dag is voor ons ook best een opgave hoor bolleke. Zeker als je paar maanden bezig bent en rond je ei 'spontaan' sexytime wilt hebben...
    En na m'n ei was ik er altijd wel even klaar mee. Vriend eerlijk gezegd ook haha.

@bolleke. Het begint spannend te worden voor jou! Ik heb al sinds 10 dpo het gevoel om ongesteld te worden. Nu nog steeds haha. Maar dat herken ik nog van dochter. Had ook gevoelige en grotere borsten. En hoofdpijn sinds 2 dagen. En verder nu sinds 3 dagen beetje misselijk 's ochtend. Niet heel erg, maar voel me beetje weeïg ofzo. En moest bijna kokhalzen van m'n dochters pap, de vaatwasser, tandenpoetsen. Dat soort dingen.

@angels en lievekind. Ik heb ook korte LF van 12. Dus 13 dpo was mijn nod. Al heb ik ook nog eens een korte cyclus.

5. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Hoi dames,

Ik lees op een afstandje met jullie mee, en nu heb ik een vraag.
    Ik lees dat jullie het over dpo hebben. Ik weet waar de afkorting voor staat, maar het valt me op dat veel meiden testen met dpo 10. Maar dan zit je toch nog op maar 10 dagen na de eventuele conceptie? Oftewel te vroeg voor een positieve test. Daarom vermoed ik dat je dpo niet begint op de dag van pregnyl spuiten, maar op een andere dag? Kunnen jullie mij helpen? Ik heb op 10 mei de pregnyl gezet, ik vermoed op 11 mei de eisprong gehad. Dus ik zou op 23/24 mei kunnen testen. Op welke dpo zit ik ?

(Het antwoord betekent natuurlijk niet dat ik eerder kan testen ofzo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, hihihi)

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Boefje dat zijn al best wat kwaaltjes! Volgens mij zit het wel goed! Morgenochtend weer testen voor de zekerheid? Leuk hoor!

Manonmama: dpo is aantal dagen na de eisprong inderdaad. Met sommige testen kun je al 4 dagen voor NOD testen, dus dat is ongeveer 10 dpo. Zeker als je een korte luteale fase hebt (fase tussen ei en menstruatie) kun je dan al positief testen. Ik test zelf nooit zo vroeg, wacht sowieso altijd NOD af. Als jij denkt dat je ei 11 mei was, tel je dus vanaf die dag. Vandaag is het de 16e dus 5 dpo. Maar pregnyl kan volgens mij ook nog een tijdje positieve testen geven?

7. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Zo wat een geklets weer haha. Ben de helft al weer kwijt 🙈

Maar boefje het klinkt heel hoopvol allemaal! Wanneer ging je nou weer testen evt??

Waauwie Googel mooie echo!! En wat een ondeugd dat hij/zij beentjes bij elkaar hielt 😂 wanneer evt weer echo?
    Hier a.s. maandag vk en volgende week dinsdag 20 weken echo! *stuiter stuiter stuiter* 😁
    Als ik op mn rug lig zie ik gewoon een hele duidelijke hobbel waar ie ligt. Zo leuk!!

Dames op het wachtbankje succes nog even! Ik blijf duimen en hopen voor jullie!!!

8. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend allemaal meiden, volgens mij komt er een hele hoop roze aan! Mei is de maand!! :D

@ikweetnietmeerwie:) Die plopjes onderin, kunnen je darmen zijn die ruimte maken voor een groeiende baarmoeder;) had ik tijdens mijn eerste zwangerschap. Spannend!

@hier: Ik voel steekjes aan beiden kanten van mijn lies, vooral als ik in bed omdraai (kennen jullie dit? is het een symptoom?:D), zie regelmatig zwart voor mijn ogen. Vannacht is er een nieuw buurmeisje geboren!! ML Komt net bij me "Nu kriebelt het bij mij helemaal, ben je al zwanger?"

Zou het deze maand!! ;)

9. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou het dus al ingenesteld zijn!!;):DWhaa Whaa Whaa!! :p

dus 90% kans dat het raak is en goed gaat!!:D;):p Ik hoop het zo, maar eerst maar eens een positieve test zien.. :p

10. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Dank je wel bolleke! Ik ga nog niet testen, ik wacht braaf tot mijn nod. Hoop ik. Ja, ik denk dat ik dat wel redt. Misschien 1 dag eerder. Hmm....

11. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vrolijk. Maak je zelf niet helemaal gek he... Probeer beetje afleiding te zoeken. Je moet nog 10 dagen...

@manonmama. Wat bolleke al zegt.
    Spannend he dat wachten. Succes!

12. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Graag gedaan. Spannend he... Die laatste week/laatste paar dagen vind ik altijd verschrikkelijk... Mag ik vragen wat dat precies is pregnyl/puregon en waarom je dat moet gebruiken?

13. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vrees dat het toch een vroege miskraam gaat worden. Net beetje roze afscheiding en nu al wat rood. Flink kut dus! :(

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh nee boefje 😢😢 Dikke knuffel meis 😙

15. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Superrot boefje :( ook een knuffel. Hopen dat het niet doorzet!

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh boefje!! Hopelijk zet het niet door!! Ik duim heel hard voor jullie! Grote knuffel!

17. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaahhh dat is jammer boef 😢

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Neeeee Boef dat mag niet! Is niet eerlijk nu het eindelijk raak was :(. Hele dikke knuffel, ik duim dat het vals alarm is!

19. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Agh meid, dat heb je toch eerder gehad?
    Eerst een positieve test en toen toch menstruatie?
    Ik hoop niet het doorzet voor je..... We duimen voor je!

20. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Mooi om te zien he achteraf.
    Ik had ook idd een ovulatie temperatuur dip.
    Niet alle vrouwen hebben dat.
    Als je temperatuur daarna 3 dagen hoog (hoger als voor je dip) dan heb je je eisprong gehad.
    Ik vulde het in in fertility friend dan krijg je een heel duidelijk beeld in een grafiek.
    Het gaf mij ook veel vertrouwen we goed zaten, en met resultaat.
    Nu duimen meid 😃

Deel Deze Pagina