We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Aaaaahh nee!!! Hoop zo dat het niet Door zet!! 😢
    Flink balen zeg. Knuffel!

2. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Hè wat vervelend, blijft toch steeds weer een teleurstelling.
    En logisch je daar even een traantje op laat.
    Ook de ontlading van de spanning van de hele maand.

Hoop echt iedereen snel zwanger is.
    Zeker voor de dames die inmiddels alweer 5-6 maanden ver zijn.
    Ik duim met jullie mee!

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Kimmie, lief van je! Hoe voel jij je nu?

4. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tnx allemaal! Lief! Gelukkig is m'n vriend heel lief en snapt m'n verdriet. Ging er helemaal van uit. Dus baal flink. Nu afwachten, maar heb er nu geen goed gevoel meer over.

En kimmie. Nee niet eerder gehad.

5. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Goed, ben onwijs moe maar dat hoort erbij he.
    Voelt allemaal een stuk beter aan als met de miskraam.
    Al vind ik het wel spannend om donderdag naar die echo te gaan.
    Kan niet wachten een hartje te zien, pas dan kan ik een beetje opgelucht ademhalen.
    Nog een paar nachtjes slapen 😃.....

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat je zoveel steun hebt van je vriend, lief! Wie weet meis, is het echt loos alarm. Ik hoop het zo! Ga je morgenochtend evengoed testen of wacht je voorlopig even af? Nog steeds bloedverlies nu, en ook krampen of niet? Hele dikke knuffel!

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja die moeheid had ik ook... Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, maar ik snap de spanning voor donderdag! Lekker aftellen! Komt vast helemaal goed.

8. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    oh boefje! nee toch! ik hoop voor je dat het niet doorzet! 😟🍀

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    inmiddels ben ik 3dagen na NOD (vermoedelijk 13dpo) maar test nog negatief, maar ook nog geen bloed te verkennen.. Zou ik het dan toch allemaal zelf (psychisch) zitten op te houden? ik denk dat ik dan toch niet zwanger ben omdat ik anders toch al wel een streepje zou moeten zien nu.. pff.. laat t dan maar snel komen die ongi, dan kan ik door naar de volgende ronde!!

10. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien duurt een positieve test wat langer bij je omdat je een korte lf hebt. ;) zo spannend! Houd moed! Er is nog geen bloed. Kus

11. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer lievekind!

Is nu gewoon alsof ik ongesteld ben geworden. Bleh. Baal echt, had ik niet verwacht :(

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    @Boefje, He gatver meid. Wat verschrikkelijk voor je. Had het je zo gegund. Hele dikke knuffel vanaf hier.

@Lievekind, het blijft dus spannend voor je. Misschien maandag nog eens testen?

@Hier, mijn eisprong komt weer steeds dichterbij, eindelijk weer een beetje spanning haha gaan we weer van alles voelen of juist niet voelen. Gelukkig begint de maand anders. Vorige ronde had ik vanaf mijn ongi tot mijn vermoedelijke eisprong continu krampen in baarmoeder. Ook geen eisprong gevoeld toen. Nu gelukkig daar geen last van dus duimen dat ik mijn eisprong deze ronde wel voel.
    En mijn meisje gister haar A gehaald. Echt super van haar. Helemaal trots

13. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh boefje!! Ik baaal zo voor jouw! knuffel!!

Hier nu 9dpo (gevonden door slijmdraden) mijn buik voelt anders en als ik opsta zie ik zwart, dit heb ik al een paar dagen. Het is weer zo anders dan vorige maand. Mijn rug knakt veel en gister middag en avond kots misselijk. Autoziek of door patat? ML knuffelt meer? Nog minimaal 1 week wachten..

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh boef wat verdrietig :( Sterkte meis.

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    hier ook ongesteld geworden.. balen, maar had er al een beetje op gerekend.

16. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    Hè bah boefje, das niet wat ik wilde horen! Was zo blij voor jou, na zoveel rondes! Dikke knuf voor jou meis!

@ kimmie ja das altijd erg klote de 1e dag van ms, en dat Was ik die posi testte en daarna ongi werd.

@ lievekind balen, maar wat je al zegt kun je door naar vlagde ronde, samen met mij!

@ bolleke spannend voor jou aan het w9rden!

@ vrolijk spannend! Mn duimen draaien!

Gisteren lkkr naar eftelih geweest, totaal niet druk, langste wachttijd 15 min! Kleine man vond het geweldig!! Keek zn ogen uit!!

17. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    ga gezellig met je mee Mutskuh! 😊😙
    volgende ronde maar beter dan!

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ah Boefje wat vind ik het klote voor je, zo oneerlijk! Heb je nu veel bloed dus...? Ik denk zeker dat er wat geweest is gezien je kwaaltjes en je positieve test. Waarschijnlijk is het dan bij de innesteling mis gegaan. Misschien biedt het wat troost om te weten dat het wel bevrucht kan worden..? Echt niet leuk, een hele dikke knuffel voor jou meis!

Lievekind voor jou ook jammer, knuffel! Vol goede moed naar de volgende ronde!

Vrolijk spannend maar probeer jezelf niet gek te maken... Ik hoop natuurlijk dat het wel zo is maar je moet inderdaad nog een week...

Muts nog lekker aan het genieten van de vakantie? Jullie blijven nog een hele week toch? Geniet ervan!

19. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je meisje, superleuk! Hoop dat je snel je eisprong spot/voelt! Veel plezier :D.

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Dank je.

Deel Deze Pagina