@kimmie. Mooi meid! @roelieboelie. Geen idee meid! Hoeveel dpo zou je zijn als je dacht nu te kunnen testen? @angels. O das jammer... Nog even afwachten maar! @bolleke. Knap dat je nog zo relaxed bent!! Duim voor je @missster. Sterke meid! Heftig om iemand zo verdrietig te zien idd. Voor jou nu extra heftig door zwangerschap? En spannend bolleke en vrolijklente! Nog 2 nachtjes
Hier vandaag al heel de dag zeurderig gevoel in onderbuik. Echt van die ongesteldheidkrampen. Volgens mijn vorige cyclus moet mijn ei vandaag zijn, dus zou heel goed bij elkaar kunnen kloppen. Net toevallig 2 dagen geen seks gehad. Zou het dan nog zin hebben om het vanavond te doen?? Of is dit dan gewoon puur voor de lol
Ja hoor gewoon doen! Het schijnt dat je vaak het groeien van de follikel voelt en niet de eisprong zelf, die is pas later. Dus ik denk dat je timing prima is!
toppie haha. Beetje vaag, want heb geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, meer wittig, terwijl de weken hiervoor juist meer doorzichtig was, dus het is wel anders. Baarmoeder ligt wel dieper dan normaal. Spannend hoor. We gaan gewoon vanavond plezier hebben en over een week of 2 merken we het wel. De spannende tijd van gekke dingen voelen, of juist niet, die is weer bijna aangebroken
Holaaaaaa! Oh leuk, zondag twee testers dus! Ik moet nog een weekje langer wachten. Haat het wachtbankje! :x *zucht* Hoe zit dat eigenlijk met slijm? Ik heb deze maand behoorlijk wat slijm gehad. Op welke momenten in je cyclus behoor je dat te hebben??? Mijn tempen gaat ook goed, heeft een duidelijk verloop. Wat zou ik qua tempen kunnen zien rond innesteling? Dat weet ik dan alleen weer niet hahahaha. Have fun @Rataplan! Lekker genieten! @flieeentje cute die echo! Zo klein nog!
Hola Caatje! Qua slijm: vruchtbaar slijm heb je voor en rond de eisprong. Moet er uit zien als rauw ei, rekbaar, kun je draden van trekken. Ik merk dat vaak niet zo, ben met vrijen alleen sneller vochtig in die periode. De rest van de cyclus varieert bij mij altijd. De ene keer veel, de andere weinig. Volgens mij kun je rond de innesteling een temperatuurdip hebben maar hoeft dat niet. Als hij na je ei mooi hoog blijft ben je waarschijnlijk zwanger. Voordat je ongesteld wordt zakt ie. Dat weet ik ervan ondanks dat ik nog nooit getempt heb . Succes op het wachtbankje, is geen leuke tijd...
Aan mijn slijm te zien heb ik mijn eisprong al gehad dan. Pffff zie af en toe echt door de bomen het bos niet meer. Als het deze ronde niet raak is, ga ik volgende ronde eens wat ovulatie testen doen. Niet om te bepalen wanneer we nou seks moeten hebben of zo, maar om gewoon wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Snap er echt geen bal van. Qua gevoel zit ik nu rond mijn eisprong, maar qua slijm weer juist niet. Vaag allemaal hoor
Jammer Angels... Knuffel meis! Hopelijk volgende ronde meer geluk... Rataplan zoals ik al zei ik merk dat slijm ook meestal niet zo duidelijk hoor... Ik vond ovutesten erg fijn om inzicht te krijgen! Kun je het gerichter gezellig maken maar je weet vooral ook beter wanneer je (niet) ongesteld moet worden. Nu voel ik mijn eisprong goed dus is het niet meer nodig.
Heel soms kan je een temperatuur stijging zien na je innesteling, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Hierbij mijn temperatuur kaartje. Zoals je kan zien had ik op dag 21 (waar het kruis staat) mijn eisprong. Een duidelijke temperatuur dip met een stijging daaropvolgend. Na een aantal dagen stijgt mijn temperatuur opnieuw om daarna zo hoog te blijven dit zou een innesteling kunnen zijn geweest. Maar is niet zo duidelijk af te lezen als mijn eisprong. De temperatuur blijft bij een zwangerschap hoog. Als je ongesteld word (kan een paar dagen ervoor kan ook een dag na de eerste doorbraak) daalt je temperatuur. Succes meid!!! Op dag 14 was ik overigens ziek vandaar die hoe piek in mijn temperatuur.
@Lievekind, hihi oke *thumbs up* Wat leuk een testafspraak! @weetevennietmeerwie, Als ik ervan uit ga dat het een innestelingbloeging was, die op zijn vroegst 5 dagen na innestelen plaatsvindt, zit ik morgen op 13dpo en heb ik mijn laatste (negatieve) test gedaan op 11dpo. Dus ik weet niet of er nog hoop is? Mijn man wordt iig gek van mij...En ik ook wel van mezelf eerlijk gezegd.
hihi wat grappig, Met mijn vorige zwangerschap zelfde verhaal.. ik dacht ongesteld te zijn, maar toch innestelingsbloeding.. ik werd toen 3 wk vooruit gezet bij de termijnecho Daarom ben ik er nu ook wel erg op gefocust.. misschien wat te. stel ik doe morgen een test en deze is negatief, is er dan nog hoop?
Word nog spannend zondag met 2 testers! Hoop het zo voor jullie! Roze zondag klinkt wel heel leuk iig! 😁 @Roelieboelie Haha ja ik had het zelf ook met de 1e! Die was niet gepland (wel heeeel welkom), maar toen ik eindelijk voor echo ging bleek ik al 14 weken te zijn 🙈😁 dacht gewoon ongesteld te zijn. Lette er niet echt op. Stom dat ik het nu weer niet in de gaten had hè! Maare tja vind het lastig voor je. Snap dat je ergens nog hoop hebt, maar zal zo sneu zijn als niks is.. Misschien nog even paar daagjes wachten? @Kimmuts je houd het wel spannend voor ons!! Zit zeker de hele dag al op een grote roze of blauwe wolk?? 😜😁
Goedemorgen! Okay, ik meende juist gelezen te hebben, dat een dip bij innesteling NIET goed is... LOL blijft lastig allemaal! Ooooow balen meis! Okay, ik ga het in de gaten houden! Theoretisch zou in de komende 4 dagen innesteling kunnen zijn. Ben heeeeeel benieuwd wat mijn temperatuur gaat doen! Zal de komende week ook mijn temp. kaartje hier posten. Kun je meekijken. Dank je voor jouw temp. kaartje, Heel duidelijk! En lol ja, je ziet inderdaad gelijk dat je ziek geweest bent!
Sorry meiden nog maar één tester morgen, Vrolijk je zult het alleen moeten doen. Ik ben ongesteld geworden, dus game over .