Hè bah Nicole! Ik had nog wel zo hard geduimd voor je! Op naar volgende ronde! Dikke digi knuf voor jou vrouwke 😘
Ah jammer Bolleke. Hopelijk meer geluk volgende ronde. Hier niet echt lekker. Misselijk, buikpijn, echt een beetje ongi krampen, last van darmen, beetje licht in mijn hoofd. Waarschijnlijk beetje ziekjes gewoon, of mensen moeten dit herkennen als verschijnselen bij een ovulatie maar dat lijkt me erg ver gezocht
Nee Bolleke! Nu moet ik morgen in mijn eentje testen. Zou zo leuk geweest zijn samen roze. Hopelijk is het volgende ronde raak! Vanavond een wijntje drinken. Knuffel! Ik ben hier in 1 dag tijd een halve kilo afgevallen.. Als ik niet zwanger ben ga ik volgende week naar de dokter. Ik zie regelmatig (minstens 3-4 keer per dag soms zelfs elke 20 keer in een uur) zwart voor mijn ogen. Zelfs ML denk dat ik zwanger ben omdat ik bij de eerste ook veel afviel. Hij kijkt er heel erg op toe dat ik brood eet ipv rijstewafel of creakers, wat ik al 1 jaar lang zo eet, ben niet op dieet of zo. Ik voel me heel kalm vergeleken met andere rondes of zo. Geen echte test drang, maar nu ik heb "afgesproken" vind ik het wel spannend of hij morgen al positief zal zijn. En anders heb ik er eigenlijk heel veel vertrouwen is dat hij dinsdag wel positief is. Nog een nachtje slapen (eigenlijk een half nachtje want wordt elke nacht om 4 uur wakker de laatste paar dagen) en dan testen.
Ja morgen ochtend om 4 uur!! Maar daarna duik ik mijn bed weer in, dus jullie horen/lezen het als ik wakker ben.
oh dat wist ik niet! Wij moesten altijd op vrijdag, we waren altijd de laatste, wat soms en K was want dan werden we soms nog doorgestuurd naar het ziekenhuis om 17:30.. en dan moesten we daar uren zitten zonder "echt" avond eten. Of moesten we op maandag terug komen en dan moet je het hele weekend wachten in spanning.. haha. Gelukkig is het altijd vals alarm geweest en war er niets mis met onze kleine. Maar de volgende plannen we voortaan op maandag in de ochtend
Dankjewel allemaal voor jullie lieve woorden! Vrolijk ben heel benieuwd, hoop het voor je! Succes met testen! En Kimmuts ben ook benieuwd: jongetje of meisje?!
Ahhh bolleke wat kut!! Hoe is ie nu? Je was er nog vrij nuchter onder... Of ben je nu wel flink aan het balen? Dikke knuffel voor jou!
Ja best klote... Dacht toch ergens wel dat het raak was... Maar gelukkig duurt dat nooit zo lang bij mij dat gevoel... Vandaag een leuke dag gehad, vriendinnen kwamen lunchen. En heb filet americain en biefstuk gegeten en rode wijn gedronken . Vandaag ook tarwekiemolie en vitamine B complex gehaald, ga ik toch maar eens proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Dus we gaan vol goede moed maar weer verder, wat moet je anders...?! Hoe is het met jou? Ook weer een beetje opgeladen voor een nieuwe ronde, nieuwe kansen?