Heb vandaag getest, negatief. ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben dan en mijn menstruatie gehad heb. kga mijn slijm maar in de gaten houden wanneer ik de eisprong denk te hebben.. temperaturen hield ik niet vol En jij?? Hoe was je test? Bolleke wat jammer!!:S Echt balen.. tot nu toe nog niet veel roze deze maand
Wat jammer!! Succes de komende ronde, hopelijk snel tijd voor sexytime! Hier vanochtend ook omo wit. Maar ben pas op dag 28 en bij de vorige was ik op dag 31 heeeel licht positief, dus heb nog hoop
Jammer Roelieboelie!! Succes voor de volgende ronde dan maar weer!! En vrolijklente spannend! Nog even paar daagjes afwachten dus.. Jullie vandaag nog plannen? ? Het weer lijkt goed te worden! Ik ga lekker de hele dag werken. Morgen wel vrij 😊
Oh jammer roelieboelie. Vrolijk, blijft nog even spannend dus. Ik duim voor je Hier gaan we vandaag niet veel doen. Man is aan het werk. Mijn dochtertje heeft haar nichtje te logeren. Waren erg vroeg wakker vanmorgen. Ik ga zo ff croissantjes maken en ontbijten we samen en schop ik ze eerst ff voor een uurtje de deur uit haha gaan ze ff lekker buiten spelen. Ik wilde gaan zwemmen omdat ze allebei net hun diploma hebben, maar was ff vergeten dat het Pinksteren is dus alles zal wel dicht zijn
Pfff hier weer in de zenuwen. Heb vanmorgen een beetje bloedverlies gehad. En ok dat heb ik bij onze dochter ook gehad, dus het hoeft niks te betekenen. Maar gezien de miskraam haalt het allemaal nare herinneringen naar boven, hoop zo het hierbij blijft! Zou willen we die 12 weken passeerde misschien ik er dan wat meer van kan genieten. En voor nu hoop ik vooral het goedkomt, 😥 haal me gelijk van alles in mijn hoofd.
Goed zo @Bolleke, dat is de instelling! Vol goede moed op naar de volgende ronde. Succes meis! Oooooh @kimmie! Dikke knuffel voor jou, kan me zo voorstellen dat dat nu extra moeilijk is! Duim voor je dat het niets is en alles gewoon goed blijft gaan!
Wat is er @kimmie? Komt er meer bloed??? Ben zo hard voor je aan het duimen dat het goed blijft gaan!!!
@Angels en Bolleke: jammer, meiden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik blijf steeds duimen voor iedereen! @Roelieboelie en Vrolijklente: balen vd negatieve testen! Oh, Kimmie! Hopelijk zegt het bloedverlies niks. Snap dat je er flink over in de rats zit na vorige keer. Dikke knuffel! 😙 Het wordt tijd voor leuk nieuws dames! Ik hoop dat het er deze maand nog in zit. Ik heb wederom weinig nieuws. Tijd vliegt, nu al weer 15+4. Merk dat je er bij de tweede veel minder mee bezig bent dan bij de eerste. Gisteren een nieuwe (tweedehands) kinderwagen gekocht. Een Joolz, ben er helemaal blij mee. In de oude (was een tweedehands Mutsy) zat onze meid niet fijn.
Jammer Roelieboelie en Vrolijk van de negatieve testen . Vrolijk misschien kan het nog, hoop het voor je! Roelieboelie lekker vol goede moed naar de volgende ronde! Kimmie wat eng... Snap ik ook dat je je meteen zorgen maakt. Wel goed dat je dit bij je goede zwangerschap ook had... Heb je nog steeds bloedverlies? Anders gewoon de vk bellen, ook al is het zondag en Pinksteren! Misschien willen ze wel even kijken om je gerust te stellen. Hou je haaks meis! Hier vanmorgen naar een grote buiten speeltuin geweest, menneke heeft lekker gespeeld. Takjes en blaadjes zaten tot in zijn luier . Straks BBQen bij zus. Al met lief afgesproken dat hij terug rijdt zodat ik lekker een wijntje kan drinken (of twee ).
Wat vervelend kimmie! Gelukkig heb je het in je eerste zwangerschap ook gehad. Knuffel, houd moed! Hier, ik heb zo een buikpijn, pfff.. lig het nog net niet weg te puffen.. adem in adem uit... mijn buik is een ballon. weet niet of dit nu goed of slecht is.. ik kijk en ruik de hele tijd of ik al ongesteld word, tot nu toe nog niets, maar vanaf morgen zou het kunnen...auw auw auw!!:x:x
Kimmie hoe gaat het nu? Vrolijklente he wat vervelend sterkte! Hier: onwijs moe, niet leuk meer.. slapen werkt zelfs niet. Vandaar niet veel op de site..
Het zijn mijn darmen. De pijn is verplaatst van onder naar boven mijn buik. Constipatie.. (gelukkig) net een schaaltje yoghurt op met lijnzaad olijfolie en diksap. heb sinds vrijdag ochtend niet meer gepoept..
Heb nogsteeds wat bruinige afscheiding. Maar pfff wat maak ik me een zorgen. Merk nu eigenlijk pas hoeveel impact die miskraam op me gehad heeft. Maar we houden goede moed, hoop het niet doorzet. Want denk ik dat nu niet nog een keer aan zou kunnen..... Jullie zullen wel denken meid maak je niet zo druk.
Kimmie absoluut niet! Ik begrijp heel goed dat je bang bent.. een miskraam is niet niks natuurlijk! Hopelijk blijft het dit keer goed gaan meid. Knuffel en probeer positief te denken!
Ik denk dat absoluut niet! Het is heel logisch dat je je druk maakt. Je kan er helaas niet veel aan doen, of het nu wel of niet goed gaat, je hebt er geen invloed op. Misschien de vk bellen voor extra controle? Dan kunnen ze je gerust stellen. Knuffel
Echt klote, meis. Ik zou echt de vk bellen, ik neem aan dat er altijd iemand dienst heeft. Zij zjjn er toch voor om jou gerust te stellen? X
Balen kimmie, snap dat je dan schrikt! Als je het niet vertrouwd de vk bellen! Net wat bolleke zegt ook al is het Pinksteren! @ boefje Hoe is het met jou nou meis? @ lamama wow al 15 weken weer!
Aaahh snap dat het eng is Kimmie! Al is het wel een redelijk goed tekent het bruin word. En geen buikkrampen of buikpijn?? Ik heb in begin ook regelmatig bloedverlies gehad. Kon het alleen al krijgen na gemeenschap, poepen (sorry) of een flinke niesbui. Hoop dat niks is meid! En anders volgende keer gewoon bellen!! Niet te lang met zo'n bang en gestrest gevoel rond lopen meid 😊 Al wat van kimmuts gehoord?? Nog steeds niet hè? ? Ben zo benieuwd!