@Vrolijklente: ik denk dat even afstand nemen een goed idee is. Dan is de druk wat minder. Er zijn al meerdere dames op dit forum die eens een pauze hebben ingelast omdat ze er naar hun gevoel te veel mee bezig waren. Succes meid! @MissSter: oh, spannend, de 20 weken echo al weer! Gaat loeihard hè! Ben benieuwd! Zelf had ik vanmorgen even de schrik erin. Ik had een gesprek met de poli verpleegkundige in het ziekenhuis. Na het gesprek heeft ze mijn bloeddruk gemeten en wilde toen het hartje even luisteren. Ze zegt nog: "het kan zijn dat ik even moet zoeken, dus maak je niet ongerust". Ondertussen was Lara het onderzoeksbed grondig aan het inspecteren (ze zat eronder) dus was ik meer op haar aan het letten dan me zorgen te maken. Maar toen duurde het wel heel lang en het gezicht vd verpleegkundige werd steeds serieuzer! "Ik ga even kijken of ze een echo kunnen maken", zegt ze ineens. Gelukkig kon ik meteen bij de gyn terecht en die had het hartje zo gevonden. Poeh, wat was dat even een eng moment!
Wow Talvi, ik zeg ook ZWANGER!!! Super joh. Gefeliciteerd. Lamama, pffff dat snap ik, dat het ff schrikken was. Gelukkig niks aan de hand MissSter, spannend joh. Ik ben benieuwd. Vrolijk, goed dat je even afstand neemt. Ik snap je helemaal...hier ook bij de eerste in ronde 1 meteen raak en dan valt dat opeens zo tegen als dat nu niet gelijk lukt. Twijfel niet teveel aan je eigen lichaam. Je moet niet denken 'wat raar dat het niet zo snel raak is zoals bij de eerste, er is vast iets aan de hand', maar je moet denken 'jeetje wat een geluk had ik bij de eerste en nu moeten we er gewoon iets langer op wachten'. Niet vergeten dat je er nog steeds vanuit moet gaan dat je zeker wel een half jaartje bezig kan zijn. Als het eerder gebeurd is dat gewoon mooi meegenomen. Alleen ik denk dat je jezelf zo gek hebt gemaakt met alle kwaaltjes, dat het nu weer zo tegen gevallen is dat je niet zwanger bleek te zijn. Sterkte en ik hoop je heel snel weer te zien, en dan wel met een klein wondertje op komst
Talvi!!! Zo vroeg al een supermooie test, dat beloofd wat...! Voorzichtig gefeliciteerd..! Wat heb je doen besluiten om nu al te testen? Misster oooh spannend laat je het hier weten Vrolijk knuffel! Lamama he bah wat eng is dat zeg. Gelukkig was alles goed!
Whahaha ik was veel te benieuwd om af te wachten 😅 Ik dacht van nou als ik nu niet positief test kan ik iig deze maand nog lekker wijntjes doen met een vriendin. Nou denk dat ik dat maar niet ga doen voorlopig 😁
Talvi gefeliciteerd!! En gelijk in ronde 1! Misster ik ben reuzebenieuwd meis!! Lamama jeetje dat is echt ff schrikken zeg! Gelukkig gewoon een kloppend hart!!!! Is ook echt mijn angst...bah...het zal je toch maar gebeuren....oke niet te lang over na denken 😞
Nee idd meiden niet te lang over nadenken wat er mis kan gaan.. Lekker gaan genieten van jullie wondertjes 😄
Jeejtje Lamama wat schrikken!! Poehwww ik zou het ook even niet meer hebben! Kleine boef was vast even verstoppertje aan het spelen 😉 Mijn kleine boef is helemaal Door de keuring gekomen! Zag er super goed uit allemaal. En het was overduidelijk.... een JONGETJE! 😁 Hihi heb ook al stiekem even wat kleertjes geshopt voor mijn beide boys 😊 moest het natuurlijk even vieren! Heel grappig want ons zoontje was ook mee en ik zei kijk hij heeft net zo'n voorhoofdje als jou! (Jaa jaa wij hebben een mooi bol voorhoofdje haha 😜 ) Zegt die vrouw ook jaaa dat klopt dat viel me meteen op dat ie net zo'n koppie heeft als zijn broer 😄 zoo leuk!
MissSter, wat leuk, een jongetje! En wat fijn dat ie goed gekeurd is! Wij mogen 17 juni voor de echo, ben dan 19 weken. Wij willen het geslacht niet weten, wisten het de eerste keer ook niet. Maar af en toe betrap ik mij erop dat het toch wel errug handig is om te weten. Shoppen zit er hier dus niet in. Uniseks kleuren zie je maar weinig. Maar het scheelt wel in de portemonnee, hahaha 😃
Misster gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles goed is en dat je er een knul bij krijgt!! Hier pas 2 juli de echo dus hier nog heeeel lang geduld hebben!!
Oef dat was inderdaad schrikken @LaMama! Fijn dat het hartje met de echo wel gespot werd! Leuk @MissSter! Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Talvi _______________ 29-05 __________ 📊 1 CaatjeM ____________ 30-05 __________ 📊 4 Rataplan ___________ 05-06 __________ 📊 2 Mom2be92 __________ 06-06 __________ 📊 1 Boefje2012 _________ 11-06 __________ 📊 7 Mutskuh ___________ 13-06 __________ 📊 6 Roelieboelie ________ 14-06__________ 📊 3 Lievekind ___________ 16-06 __________ 📊 4 Angels88___________ 17-06 __________ 📊 2 Bolleke83 __________ 23-06 __________ 📊 6 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1 Vrolijklente __________ ? ____________ 📊 6 Yessie26 ____________ ? _____________ 📊 2 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmie __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 06-01-2016 📊 3
@vrolijk. Wat balen meid! Hoop dat je nog af en toe komt buurten. Mij helpt het nu om max. 1x per dag te kijken. Meer mag ik niet! En bijvoorbeeld zondag hele dag weggeweest. Laat terug. Normaal zou ik dan meteen kijken als ik terug ben, nu kan ik mezelf beheersen. Morgen weer een dag @kimmie. Lees niks meer over bloeden, alles weer oke dus?! Ook gerustgesteld of nog onzeker? Goed dat je stapje terug doet. Het is maar werk @talvi. Wow das een mooi streepje al. Ik gun het je van harte!! Maar hallo... Had je niet even 1 ronde kunnen wachten? Wel zo aardig voor de rest nee sorry. Grapje. Al ben ik wel heel erg jaloers zeg! @lamama. Wat zul jij geschrokken zijn. Gelukkig vals alarm @missster. Jeeeej 2 mannen jij wordt later in de watten gelegd thuis!