Hahaha boefje zo snel had ik het ook niet verwacht Maar ik ben nog voorzichtig met blij zijn hoor.. Even m'n nod afwachten nog maar ik heb opzich wel goede hoop 😊
@ boefje het vloeien is helemaal gestopt, dus ben eigenlijk wel gerustgesteld, al vind ik het wel heel spannend tot de volgende echo! Heb gezien de vermoeidheid wel wat privé afspraken afgezegd (flying dutch, etentjes) even aanmezelf en de kleine denken. Heb het gister ook aan mijn managers verteld, die waren blij voor me (al proef ik gelijk de nasmaak..... Oeps die is er dit jaar dus niet met kerst..... Maar goed niet mijn probleem haha) @talvi wauw wat duidelijk al zeg voor 3 dagen voor nod. Hartelijk gefeliciteerd. Want als hij zo duidelijk is kan je er wel vanuit gaan je echt zwanger bent 😃 @misster wat leuk weer een knul erbij! Ik ben nu ook benieuwd naar kimmuts die heeft al bijna een Week niks meer van haar laten horen, hopelijk geen slecht nieuws tehoren gekregen.
Talvi gefeliciteerd!! Leuk MissSter weer een jongen! Wij hebben morgen de 20 weken echo.. spanneeeenddddd
hallo lieve meiden! wat een mooie berichten allemaal! Talvi zwanger!! waahhh en de 1e ronde gewoon! hoe erg ik het zelf ook vind.. ik ben echt súper jaloers!! echt heeel erg super jaloers.. sorry! 😯 MisSter weer een Boy! superleuk! ook heel fijn dat alles goed is! dat is toch het belangrijkste! Boefje, fijn dat het weer iets beter gaat met je! goed dat je jezelf kunt beheersen!! Kimmie! fijn dat het bloeden gestopt is! t zal wel spannend geweest zijn t te vertellen aan je managers! lijkt mij iig supereng haha! vrolijk.. in ieder geval goed om even afstand te nemen!! heel veel succes hè!! 😘 ikzelf zit te wachten op m'n ei.. hopelijk heb ik deze maand ook geluk!...
Dank jullie wel allemaal!! 😄😄 Ook leuk Googel jij ook al echo!! Wil je het ook weten?? Vind het knap hoor dat sommigen het niet willen weten! Ik ben met dit soort dingen te nieuwsgierig 😁 Ik heb inderdaad ook nog even aan kimmuts gedacht! En Hoop inderdaad dat ze geen slecht nieuws heeft gehad!
Googelplex wat spannend morgen! Hoelaat heb je de echo? Lievekind ik snap je wel. Ik hoop zo dat je deze keer positief test. Mijn duimen draaien voor je 😙
Hay meiden! Weer even een berichtje van mijn kant, lees nog steeds trouw mee Een paar waar ik nieuws van heb onthouden; MissSter: gefeliciteerd met je goede echo en leuk nog een zoon erbij! boefje: wat een vervelend nieuws voor jou zeg. Je zegt wat afstand te nemen; helpt je het om het wat meer los te laten? Ik hoop op snel roze voor jou! Vrolijk: knap dat je die beslissing maakt om wat afstand te nemen. Zet alles hopelijk weer wat in perspectief. Sterkte en geniet van wat je nu al hebt! Kimmie: oef dat moet spannend geweest zijn. Nu alles goed? Talvi: gefeliciteerd ik zie 'm hoor! Spannend! Sorry als ik wat vergeet dames Iemand vroeg waarom wij wachten tot juli. Ik moet binnen nu en een maand horen of ik een vast contract krijg. We willen graag wat financiele zekerheid voordat we voor een tweede gaan. Moet zeggen dat het erg spannend is. Er moeten twee collega's weg bij mij op school en daarna staat mijn baan op de tocht. Zenuwslopend. Verder houd ik mn cyclus bij en kijk ik of ii mn vruchtbare dagen kan spotten. Zit nu op dag 33 en nog geen tekenen van ongesteldheid. Bij mn dochter had ik een lange cyclus van 48 dagen en daarna direct zwanger. Voor m'n gevoel zit er nu ook zo'n lange cyclus aan te komen.. Hoop dat ik snel zekerheid heb wat betreft werk en ook weer actief mee kan kletsen Zou zoo mooi zijn Succes allemaal! X
Wauw weer flink gekletst... Talvi wat super, gefeliciteerd! Ben heel blij voor je maar ook jaloers... Sorry zeg het ook gewoon eerlijk. Maar echt leuk voor je! Mooie test al voor 3 dagen voor NOD. MissSter wat fijn een goede echo en wat leuk nog een jongen! Super! Poeh Lamama zenuwslopend moment... Gelukkig vals alarm. Kimmie wat goed dat het bloed weg is, fijn dat je je weer wat zekerder voelt! Vrolijk hou je haaks meid, denk dat je er goed aan doet... Probeer te genieten! Yessie spannend hoor... Hopelijk krijg je snel goed nieuws op je werk. Lijkt me lastig om op basis daarvan te wachten met proberen voor een kindje. Is toch een gevoelskwestie.. Hoewel ik de afweging wel begrijp. Boef volop in de sexytime? Veel plezier! Duim voor een mooie ronde! Voor jou ook lievekind! Ik ben inmiddels ook kei jaloers hoor op alle zwangeren... Kun je niks aan doen.
Spannend morfen Googelplex, altijd leuk om hem/haar weer even te zien. @geslacht: ik zou het niet willen weten. Bij onze dochter was het ook een verrassing en dat willen we bij de tweede (die hopelijk snel komt) ook weer. Tis idd wat lastiger met shoppen, maar dat heb ik er graag voor over. Het was zo leuk om te speculeren tot ze er eindelijk was.
@ misster: wat leuk nog een zoon en super helemaal goedgekeurd nog meer genieten! @ lamama: wij hebben ook 17 juni de echo! Savonds..Ben dan 21 wkn.. En willen wel graag weten wat t word nieuwschierigggg
Goedemorgen! Hihi ja @Bolleke, ik ben nog steeds lekker relaxt! Moet bekennen dat ik helaas ook geen symptomen heb en heb met tempen ook geen innestelingsdip gespot. Nu weet ik wel dat dat geen 100% science is, maar mocht het Nee worden, zie ik dat gewoon liever nog niet! Beetje last van uitstelgedrag dus. Ja @Boefje Ik probeer echt rustig te blijven. Niet altijd even gemakkelijk hoor... Leuk je weer even te lezen @Yessie. Spannende tijd voor jullie dus. Succes met je baan! Wat grappig dat gewoon 3 dames van deze groep en @echo hebben op 17-06. Bijzonder!
Yessie ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt en dat jullie fijn voor een 2e kunnen gaan 😊 Googelplex heel veel succes en plezier met de echo vandaag!
Heb vanochtend weer getest en de streep wordt gelukkig duidelijker 😊 Vandaag even een digitale halen en dan eens even bedenken hoe ik het mijn vriend ga vertellen 😄 Ik wil er iets speciaals van maken maar m'n inspiratie is een beetje op..
Kan je je kaartje plaatsen? Kijk ik even met je mee. Je hoeft niks aan een innesteling te zien hoor. Niet alle vrouwen hebben dat zichtbaar. Wel fijn je precies je eisprong zou weten en dus ook precies wanneer je ongesteld zou moeten worden (en dus de dag van je nod)