We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Talvi _______________ 29-05 __________ 📊 1

CaatjeM ____________ 30-05 __________ 📊 4

Rataplan ___________ 05-06 __________ 📊 2

Mom2be92 __________ 06-06 __________ 📊 1

Boefje2012 _________ 11-06 __________ 📊 7

Mutskuh ___________ 13-06 __________ 📊 6

Roelieboelie ________ 14-06__________ 📊 3

Lievekind ___________ 16-06 __________ 📊 4

Angels88___________ 17-06 __________ 📊 2

Bolleke83 __________ 23-06 __________ 📊 6

SuusD ______________ 07-08 __________ 📊 1

Vrolijklente __________ ? ____________ 📊 6

Yessie26 ____________ ? _____________ 📊 2

Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 ZOONTJE

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 ZOONTJE

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2

Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ?

Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3

Flieentje ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmie ____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 06-01-2016 📊 3

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wat leuk Google een mannetje!!!! Gefeliciteerd!!!!!

Temperaturen geen ervaring gen mee kan er niks over zeggen.

Wauw hij word super mooi Talvi! !!!!

Meiden die weten wat t word kloot bij jullie de chinese kalender? En de nub theorie?

3. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Googel gefeliciteerd een zoon!!! Fijn dat alles goed is!!!

4. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Even snel reageren...
    2 zoontjes al.. top gefeliciteerd en helemaal gezond, geweldig!

Voor de mensen in spanning succes..
    Voor de mensen die zwanger zijn gefeliciteerd...
    Voor de klussers have fun met sexytime!

Volgende keer reageer ik meer.. ff drukdrukdruk
    Doegggg

5. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Volgens de chineese kalender zouden wij weer een meid krijgen.
    Ben benieuwd. Bij onze dochter klopte het.

6. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Googelplex: Leuk, een zoontje! En wat fijn dat ie helemaal goed gekeurd is!

Volgens de Chinese geboortekalender krijgen wij een meisje. De vorige keer zou het een jongetje moeten zijn en was het toch echt ern meid. Over een week of 24 gaan we het zien.
    Caatje, zet bjj mij dus maar een vraagteken....

7. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat fijn Googel, gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie nu een jongetje krijgen en een broertje voor jullie dochter. En vooral dat alles goed en gezond is, das het belangrijkste!

8. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie. Prima, laat die managers dat maar denken. Niet jouw probleem! Jij bent er lekker niet :)

@bolleke, lievekind en roelieboelie. Blij dat jullie ook jaloers zijn! Ik dus ook! Enorm! Je denkt ook meteen 'wat leuk... Maar waarom ik niet?' Tenminste dat heb ik. Maar goed. Onze tijd komt vast ook. Ooit.

@caatje. Spannend hoor, gewoon afwachten. Geen symptomen zegt nog niks!

@talvi. Gewoon 2-3 weken nu al! Wanneer was je ei dan? Je zit nog 2 dagen voor nod toch? Misschien zijn het er wel 2... Gefeliciteerd!

@googel. Top een meid en nu een boy :)

@tempen. Nog steeds niks voor mij. Vooral dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet tempen staat me enorm tegen.
    Heb ook wel eens gelezen dat je temp ook door andere factoren kan stijgen. Dus hoeft niet altijd te kloppen.

@hier. Om de dag sexytime :D nu dag 12 en ovu test loopt goed op. Verwacht morgen misschien wel m'n piek! Volg m'n vorige aanpak maar. Zo veel mogelijk sexytime!! Elke dag! Zo lukte het vorige ronde dus en bij m'n dochter. Dus ja, om de dag ga ik nu mooi niet doen ;)

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Whahaha boefje roep dat nou niet te hard 😂😂 11 mei had ik een positieve ovulatietest. Een dag later was hij al behoorlijk lichter. 2 dagen later had ik ineens van dat dikke slijm dus rond die tijd moet hij gesprongen zijn.
    Ik zou de 29e ongesteld moeten worden als het goed is..

Meiden jullie hebben ook echt snel een positieve test! Ik snap jullie gevoel heel goed hoor..

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Oh en boefje have fun 😆😆

11. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Talvi mag er dan ook bij op de zwangere lijst.
    Wanneer is je vermoedelijke uitgerekende datum?
    Hoe reageerde je man op het geweldige nieuws?

12. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolleke; is zeker gevoelskwestie! En is ook niet makkelijk. Maar weet wel dat het ons een prettig gevoel gevoel geeft als we wat meer zekerheid hebben wat betreft financien. We willen ook een eventuele tweede alles kunnen bieden wat hij/zij nodig heeft en zelf nog ern beetje leuk kunnen blijven leven :) dat vind ik ook belangrijk dus dat was voor mij de overweging waard. Daarnaast was het een paar maanden wachten en niet een paar jaar, dan had ik er anders over gedacht! ;)

@lamama; heb ook niet gezegd dat we het plannen ;) we gaan er hopelijk gauw weer voor en dan hopen we op nog een kindje!

@googleplex: gefeliciteerd met de goede echo en een zoon :)

Verder toch net ongesteld geworden op dag 33! Houd er tot nu tie en wat langere cyclus op na!

Weltrusten dames!

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vermoedelijke uitgerekende datum is 5 februari 2016 😊

Ik heb mijn vriend die foto met cb gestuurd toen hij naast mij op de bank zat gisteren. Eerst was hij is shock maar later gelukkig toch wel blij 😄 Uurtje later zaten we zelfs over namen te praten dus dat zit wel goed 😁

14. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hier gister van mijn werkgeefster te horen gekregen dat ze zwanger is. Ben zo blij voor haar. Ze was al anderhalf jaar bezig en stond op het punt allerlei nare onderzoeken te moeten doen. Super fijn voor haar dat het toch nog zo gelukt is.

We weten van elkaar dat we zwanger willen worden, dus het zou in zo'n klein bedrijf super onhandig zijn als we samen zwanger zijn, maar zij zegt ook, dat is dan niet anders en lijkt me ook super leuk als we samen zwanger zijn haha. Ik heb echt zo'n topwijf als werkgeefster.

Op dit moment echt buikkrampen, alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Zou wel erg vroeg zijn. Ook gevoelige tepels. Helaas moeten we nog een hele week wachten voordat ik kan testen. In de tussen tijd me niet gek laten maken door kwaaltjes die bij een zwangerschap kunnen horen, maar ook gewoon bij mijn cyclus. Vorige ronde natuurlijk ook een hoop gevoeld en gewoon ongi geworden. Dus het zegt niks.

Talvi, had je vriend het gewoon nog niet zo snel verwacht? Omdat hij eerst in shock was en toen 'toch' wel blij. Klinkt alsof hij niet super enthousiast is. Correct me if i'm wrong, soms is het moeilijk om uit een tekst, zoals jij schreef, juist te interpreteren.

15. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    @Talvi wat fijn dat je vriend er blij mee is. Kan ook niet anders natuurlijk! Was de eerste niet zo snel dan ofzo dat hij het nog niet verwachte??

@Rataplan Probeer je zelf inderdaad niet gek te maken en er niet te veel mee bezig te zijn. Eventuele teleurstelling word dan zo groot hè. Maar ga stiekem wel duimen voor je!

@Boefje Elke dag sexy time is inderdaad beter hoor! Wij ook gedaan 😜 en gewoon zo leuk mogelijk maken en er van genieten. Laat je kerel maar even goed zn best doen 😉

@Chinese kalender. Klopte bij mij beide keren niet. Had dan nu namelijk 2 meisjes moeten hebben haha. Nou der hangt toch echt wat onder haha!

@nub theorie. Klopte bij mij wel en vond deze zelf ook overduidelijk op de echo 😄

Sorry als ik wat of iemand vergeet! Mensen op wachtbankje succes nog even, dames met sexy time veel plezier! 😘

16. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    Wow meiden 2 jongens!!! Wat leuk! Kan niet terug lezen want mn modem is naar zn grootje, dus Internet zo snel als dikke stront, over 1 pagina terug laden doet ie al onwijs lang!

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nee hij had het totaal niet verwacht. Hij had gehoopt dat hij eerst zijn rijbewijs kon halen enzo. Hij is nogal een stress kip dus vandaar dat hij eerst in shock was 😊 Was met Jamila ook zo maar hij was er al snel aan gewend. En nu ook hoor hij is al aan het idee gewend en hij weet dat ik zelf de dingen goed kan en ga regelen dus hij hoeft zich nergens druk om te maken 😄

18. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @missster. Haha goed te weten dat jij ook een druk avondprogramma had ;)
    Hebben ook het middagwipje ontdekt. Handig in weekend en vrije dagen :) soms wil ik s'avonds alleen maar op de bank hangen en een leuk programma kijken...

@talvi. Maar wist hij wel dat jullie nu voor nummer 2 gingen? Of had hij gewoon gedacht dat het nog wel even zou duren?

19. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    hooooooi! wat leuk! 2 zoontjes! gaaf meiden, maar vooral erg fijn dat alles goed is!! nu dag 12 van mn cyclus, maar nog geen streepje te vinden op ovu.. dus zal nog wel ff duren! wachten, wachten, wachten.

20. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Talvi, fijn dat je vent er blij mee is!! 😁

Deel Deze Pagina