Lievekind ik zie je jezelf weer naar beneden hebt gezegd. He wat jammer meid, dat spijt me voor je. kop op en door naar de volgende ronde. Xxx
Ik had met 6 weken 6 dagen een vroege echo maar werd toen teruggezet naar 6 weken en 3 dagen. Was wel een mooi kloppend hartje te zien,de 30e mag ik weer voor een echo.
Gister maar de test was mislukt. Dus ga zo ff een test halen, maar kruidvat is pas 12.00 open haha ...
@angels. Ah wat balen zeg. Snel ergens een nieuwe halen vandaag!! Ga je vandaag meteen testen? Zou wel kunnen als je paar dagen overtijd bent lijkt me! @Bolleke. Spannend! Kan alle kanten op dus... Duim voor je meid! Hoop het voor je. Wanneer ga je testje wagen? Of wacht je nod af? X Twijfel nog een beetje wanneer ik de echo zou doen... Omdat het vorige ronde zo vroeg mis ging mocht ik al vroeg komen. Hoefde ik niet eens om te zeuren joh!! Met 7 weken dus. Heb nu 2 data staan, met 7 weken en met 7+5. Twijfel de hele tijd al voor welke ik moet gaan. Vandaar mijn vraag gisteren. Ik twijfel gewoon nog even verder haha
Nou Angels je houdt ons wel in spanning!! En en en? Hoop het voor je! Boef hoe zeker ben je van de termijn dat je zwanger bent? Je weet redelijk goed wanneer je eisprong was toch? Als 7 weken dan ook echt 7 weken is zou ik voor die eerste datum gaan hoor! Niet nodig om nog langer in spanning te zitten dan... Ik ga nog afwachten inderdaad en nog niet testen. Verwacht echt gewoon ongesteld te worden hoor. Maar lief dat jullie nog duimen .
Heb net getest, omowit jammer.. maar denk dus dat mijn cyclus straks heel lang kan gaan zijn. Jammer want hij was net zo regelmatig
Klote meis... Welke cyclusdag zit je nu? Hoop dat je te vroeg was met testen of anders de menstruatie snel doorzet...
Jammer angels, maar ook nog geen bloed, dus kan nog alle kanten op. Sommige testen pas 1 week na nod positief.
Ik ben zo moe en voel me een beetje raar. Maar durf niet meer te hopen. Haal steeds maar door mijn hoofd: ik wordt gewoon ongesteld, had dit alle rondes al. Vandaag heb ik slijm en moet veel plassen. Dus ga ervan uit dat ik snel ongesteld wordt, hoewel mijn ei volgens mij wel aan de late kant was. Pas dinsdag kan ik mijn ongesteldheid verwachten. Gelukkig nog maar 2-4 nachtjes slapen.
He meiden! NKD leuk een meid! Gefeliciteerd en fijn dat alles goed is. Bolleke mijn duimen draaien voor jou.. Boef hoe voel je je? Angels jammer meis. Maar goed geen bloed geeft nog altijd moed... Misster wat vervelend van je zoontje! Wat kom jij altijd vrolijk over dan voor iemand die weinig nachten doorslaapt Daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van......nu heel hard afkloppen voor nummer 2 Hier alles goed meiden. Tijd gaat hard. Ik vind deze zwangerschap al zoveel sneller gaan als bij mijn dochter.... Nog een week en dan alweer op de helft!!
Dankjewel lieverd! Jee alweer bijna op de helft. Gaat inderdaad hard! Lekker genieten! En ik hoop voor jou ook op een goeie slaper .
Ah wat balen angels! Had goede hoop. Maar kan nog... @bolleke. Hoe bereken je dan vanaf je eisprong? Weet wanneer die was ja!! @reeva. Voel me goed hoor. Lief! Met jou dus ook, wat gaat het hard ja. @vrolijk. Spannend meid!! Nog even geduld.
Nou, je berekent natuurlijk vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dat gaat uit van een gemiddelde cyclus van 4 weken en een eisprong op dag 14. Als je eisprong (veel) later is geweest kun je er vanuit gaan dat je minder lang zwanger bent. Zoiets. Hoe voel je je? Hoe is het met de kwaaltjes?
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Angels88___________ 17-06 __________ 📊 2 Bolleke83 __________ 23-06 __________ 📊 6 Vrolijklente__________ 24-06 __________ 📊 6 Yessie26 ___________ 29-06 ___________ 📊 2 Rataplan ___________ 30-06 __________ 📊 3 CaatjeM ____________ 01-07 __________ 📊 5 Roelieboelie _________01-07__________ 📊 4 Mutskuh ___________ 10-07 __________ 📊 7 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊1 Lievekind ___________ 19-07 __________ 📊 5 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 Mom2be92 __________ ? __________ 📊 2 oumjawhara32 ________ ? _________ 📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Flieentje ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmie ____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Talvi ______________________❤️ Zwanger ❤️ 08-02-2016 📊 1 Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7
Goedemorgen! Heerlijk weekend gehad van alleen maar zwembadhangen en barbecuen. Volop genieten dus. Ook wel behoorlijk wat alcohol hahaha, oeps... Vanaf vandaag maar weer minderen tot niets (proberen althans)! Vandaag weer een dagje werken, stiekem een beetje nerveus, want ik moet de toer in het Spaans doen hahaha. Doe ik normaalgesproken dus nooit, altijd in het Engels, Duits of Nederlands. Ben benieuwd! Om te beginnen qua reacties: de @lijst. Ik ben ervoor om Mom2be92 en oumjawhara32 er weer af te halen, wat jullie?! Die hebben we hier nooit meer gezien na hun eerste aanmeld berichtje... Ik hheb niet getest daar ik te laat begonnen was. Vanwege mijn werk en daar je bij ovulatietests echt geen ochtendurine mag gebruiken, kreeg ik het gewoon niet ingepast. Was toch wel weer een mooie les, zie nu dat de echte rust wel van de combinatie komt: dus én testen én tempen! Trucje voor een volgende keer, want dit kun je óók gewoon gemakkelijk doen via mobiel. Namelijk gewoon de tekst kopieren van een andere invoer. Bij deze invoer had je de lijst "gekopieerd", maar als je de quotes niet weghaalt, is die niet te gebruiken. Heb je dat al een paar keer zo zien doen, dus dacht, ik zeg het even... Spannend meis! Ik duim!!! Oooooow balen meis!
Ben ong geworden! Weet nu even niet me volgende datum, ik hou het anders wel op 21-07. Caatjrm moet ook kunnen af en toe hihi Had iets gelezen over een slechte slaper, hopelijk wordt t snel duidelijk waarom het zo is, of zo osteopaat ofzo?