Hey idd nu je het zegt Angels. Toen Jamila 1 jaar was sliep ze ook belabberd. We zijn toen naar een osteopaat geweest en hebben kamille korrels gekregen. Sindsdien slaapt ze geweldig! Met af en toe een miepnachtje 😊
@angels Ahhh balen zeg dat je ongesteld bent geworden!! Erg jammer! Hoop meet geluk voor de volgende ronde! En klopt van die slechte slaper was ik haha. Iemand anders gaf inderdaad ook al de tip osteopaat dus mijn vriend (morgen man 😇 haha!) gaan inderdaad even informeren! Wie weet! @Reeva Hahaha is dat zo? Nou ben ook wel vaak vrolijk hoor. Gelukkig kan ik vrij goed tegen weinig slaap (ja ja hij heeft het niet van een vreemde 🙈 haha) Maar goed af en iets meer slaap zou fijn zijn 😜 @Boefje Spannend zeg. Hier doen ze echo's pas rond 9 weken. Tenzij je het niet precies weet. Verder sorry als ik iemand vergeet. Geprobeerd alles terug te lezen maar vergeet nog wel eens wat 😁 Iedereen iig succes en fijne dag!
Oh sorry dan blijf ik er voortaan vanaf kan ik het ook niet fout doen 🙈 Wbt die 2 dames van mij mogen ze eraf buiten dat ze op de lijst wilde hebben ze geloof ik niks meer gezegd.
Van mij ook!! @talvi Geregistreerd partnerschap 😊😉 Willen misschien ooit nog wel trouwen maar heb altijd gezegd als we trouwen dan ook meteen goed haha. Dus eerst zo 😁 Vind toch wel fijn idee om zelfde achternaam als mijn kinderen te hebben en ik weet dat ik mijn vriend er een heeel groot plezier mee doe 😄😄
Ahh oké 😄 Ja dezelfde achternaam is idd fijn. Dat wil ik ook graag. Toch maar eens babbelen 😆
Klopt kindival heeft dat niet nee, zover mijn ervaringen daarmee. Heb je het al geprobeerd? Hier heeft het toen wonderen gedaan 😉
Yep groot gelijk wat de 2 afwezige dames betreft. Ai jammer Angels. Had echt gedacht dat jij wel positief zou testen, ook omdat je er zelf zo overtuigd van was. Helaas mocht het deze ronde niet zo zijn. De volgende ronde hopelijk meer geluk. Hier nog steeds hetzelfde. Ik ga helemaal nergens meer van uit. Kan zomaar dat het raak is deze ronde, kan ook dat het gewoon nog een paar rondes duurt. Op zich zou het niet heel slecht uitkomen als het nog even een ronde uitgesteld wordt, ivm vakantie van mijn moeder volgend jaar. Oke, tis nog heel ver vooruit, maar mijn moeder is elk jaar de gehele maand juni op vakantie en dan zou begin juni volgend jaar mijn verlof stoppen en zit ik gelijk al in een maand waarin de baby dan elke woensdag bij iemand anders zou moeten. Sorry, ben iemand die altijd vooruit denkt. En is het wel deze ronde raak, dan zijn we superblij en verzinnen we wel iets voor volgend jaar juni. Zo nuchter ben ik dan ook wel weer.
Balen Angels... Hopelijk volgende ronde meer geluk! Wauw MissSter wat leuk geregistreerd partnerschap! Gefeliciteerd alvast en een fijne dag morgen! Maken jullie er wel een beetje een feestje van? Ik zou dezelfde achternaam ook ooit willen... Voel me nu een beetje buitengesloten soms... En vind de achternaam van mijn vriend mooier dan mijn eigen! Wie weet ooit nog... Wie weet Rataplan. Je denkt inderdaad ver vooruit zeg . Hier nog niet ongesteld. Denk dat het morgen komt hoor. Als dat niet zo is ga ik woensdag testen denk ik. Toch wel weer spannend...
Wat leuk MisSter! Een fijne dag morgen! Toch weer spannend Bolleke! Hopelijk komt je ongesteldheid niet. Wij gaan aankomend weekend met vrienden weg. Denk dat ik vrijdagochtend toch even een testje er tegen aan gooi. Dat zou dan dag 30 zijn. Wil het dan even weten voordat we weg gaan, zou anders toch wel een wijntje drinken (met mate). Voel hier en daar al wel wat maarja, we weten allemaal hoe ons lijf ons voor de gek kan houden dus denk er niet teveel van!
hai meiden! hier alles oke! ong u is nog niet weg! pff mn zoontje sliep de afgelopen 3 nachten drama, elke 15 minuten werd ie wakker en zette het op een krijsen! wat word een mens daar moe van! nu lijkt hij direct te gaan slapen, ben benieuwd! 😆 morgen beginnen bij mn nieuwe werkgever, flexbureau van een organisatie (ouderenzorg) ben dan inzetbaar in verschillende tehuizen van deze organisatie! ben heel benieuwd naar hoe ik dat ga vinden! leuk MissSter alvast gefeliciteerd! en maar er een leuke dag van met elkaar!! 24 mei waren wij 2 jaar getrouwd! dus die achternaam heb ik al! 😊 spannend Bolleke!! ik hoop het voor je! heb je zelf al een vermoeden van wel of niet? haha, Rataplan jij denk inderdaad flink vooruit! daar heb ik zelf ook wel een handje van! haha! als het deze ronde teleurstelling "scheeld" als het niet raak is, is daar ook helemaal niet mis mee toch? wat mij betreft mogen die dames er af hoor! fijne avond nog allemaal!
@bolleke. Oh zo! Nee geloof wel redelijk kloppend dan! Ga trouwens toch nu met 7+5. Vriend kan toch niet En voel me goed hoor! Alleen wel goed letten op m'n eten. Moet op tijd eten, anders word ik misselijk. En vanmorgen kreeg ik er geen ontbijt in! Dan heb ik wel een enorm lege maag, maar ga bij alles kokhalzen. En eigenlijk moet ik wat eten, anders word ik dus dizzy. Heel handig. Maar geeft niks hoor hahaha @caatje. Gewoon lekker genieten van een glaasje af en toe hoor! Kan echt geen kwaad als je net zwanger bent en het eigenlijk nog niet weet. Daarna moet je er natuurlijk wel goed op letten Ik heb ook op 9dpo wijn gedronken. Was het zat steeds op te letten voor 'je weet maar nooit..' En tnx voor de tip van roze maken! @angels. Ah wat klote meid! Toch wel even teleurstelling lijkt me... Knuf! @missster. Bij mij ook pas met 8-10 weken. Maar moest aangeven hoevaak je zwanger bent geweest incl. alles wat mis is gegaan en dan doen ze het eerder al. Dus wel fijn! Veel plezier morgen! Gefeliciteerd alvast @rataplan en bolleke. Spannend meiden! Duim duim...! @die 2 meiden mogen van de lijst. Lezen geloof ik niet mee! @lievekind. Hoop dat je mannetje vannacht flink moe is en lekker gaat tukken... Sterkte!
Hier begin ik hoop te krijgen, dat wil ik helemaal niet, heb geen zin in een teleurstelling. Ik zie nog steeds regelmatig zwart voor mijn ogen en heb steken in mijn linker eierstokken (?), een soort trekkend gevoel en de poes ligt de godgansetijd op mijn buik!! Dat doet ze normaal niet. Waarom doen we dit elke ronde toch steeds!! Het zou zo leuk zijn! Dit is de laatste kans dat ze minder dan 2 jaar verschillen en helemaal lachen: Dan zijn we dicht bij 29 februari 2016 uitgerekend, schrikkeldag! Haha!!