Oh nee bolleke wat balen!! KNUFFEL! Ja echte ongi krampen. Nu had ik bij de eerste ook rond week 456 ongi krampen. Maar toen was ik ook misselijk. Dat heb ik nu niet. Heb trouwens voor het eerst geen bolle buik!! Jippie! Mijn ontlasting is ook goed, wat een wonder. soms denk ik wel een klein brokje in mijn keel te voelen, maar dat kan ook van de spanning zijn en het willen voelen. En ik ben zo super moe!! Ik slaap al een paar dagen bij. Maar volgens mij had ik dat bij de vorige pas rond 6 weken. Eigenlijk kan je niet vergelijken met een vorige zwangerschap. Elke zwangerschap is anders en heb al zo vaak gedacht dat het raak was. Hoop gewoon dat het dan maar snel doorbreekt.
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Vrolijklente__________ 24-06 __________ 📊 6 Yessie26 ___________ 29-06 ___________ 📊 2 Rataplan ___________ 30-06 __________ 📊 3 CaatjeM ____________ 01-07 __________ 📊 5 Roelieboelie _________01-07__________ 📊 4 Mutskuh ___________ 10-07 __________ 📊 7 SuusD ______________ 07-08 __________ 📊1 Lievekind ___________ 19-07 __________ 📊 5 Angels88___________ 21-07 __________ 📊 3 Bolleke83 __________ 24-07 __________ 📊 7 Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva _____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 Flieentje ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 Kimmie ____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Talvi ______________________❤️ Zwanger ❤️ 08-02-2016 📊 1 Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7
Goedemorgen! Hier alles goed. Gisteren lekker gewerkt, was goed gegaan in het Spaans. Leuk fooitje nog gehad. Vandaag lekker vrij, ga ik fijn van genieten dus! Oooooh balen @Angels en @Bolleke! :x En @Vrolijk, rood heeft nog niet doorgezet wel? Rustig afwachten dus, er zit niets anders op... Nee joh @Kimmie, natuurlijk mag je de lijst blijven aanpassen. Alleen die stukjes "quotes" weghalen. Dan komt het goed. Enne, heb die twee dames eraf gehaald. Fijne dag gewenst vandaag @MissSter! www.babystickers.net ligt eruit. Geen handtekening nu dus.
Nee nog geen rood!! Het blijft spannend!! Moeilijk om ergens anders aan te denken vandaag. Nu al zo veel naar de WC geweest. Haha, nog helemaal niets te zien. De krampen zijn nu ook weg. Geniet lekker van je vrije dag Caatje! Wat lijkt mij dat heerlijk in Spanje! Ik zie trouwens ook gewoon je banner.
MissSter gefeliciteerd. Nog wel vieren vandaag? Ah balen Bolleke. Op naar de volgende ronde met hopelijk meer geluk. Spannend Vrolijk. Duim voor jou. Wanneer ga je testen?
dank je wel Rataplan! Geen idee nog, het is nu al zo vaak negatief geweest. Af en toe heb ik het gevoel dat de prop in mijn keel erger wordt. Ik heb nog steeds niets wat duid op dat het doorbreekt, zelfs de krampen zijn weg. Misschien vrijdag, mijn langste cyclus dag. Maar ergens denk ik ook nog steeds dat ik voor die tijd toch wel ongesteld ben. Of zul je zien, een uur na het testen of zo. ML is vrijdag vrij, dus extra leuk wel. Alleen blijft het maar door mijn hoofd gaan: ik heb eindelijk net werk!! Ik zit nog in mijn proef periode. Zul je net zien. Ze zeggen dat als je doorgaat met je leven, het ineens wel raak is.. het zou toch wat zijn!? Straks moet ik vertellen dat ze een zwangere hebben aangenomen. Zal ik het rekken met vertellen tot nu mijn proefperiode? Bizar dat ik daar nu al aan denk of niet? Het is tenslotte nog niet eens positief. Heb dat elke ronde gehad. Dan ga ik alles romantiseren: Leuke uitgerekende datum, kunnen we het zo en dan vertellen, als ik zwanger ben..
@vrolijk. Afwachten voor jou... Spannend hoor! @bolleke. Jeetje wat kut meid! Dikke knuffel. Flinke baaldag vandaag?
Ach bolleke! Echt zo balen. Geef je er maar aan over. Verwen jezelf!! Hoop snel weer een betere dag... X
Ahhh Dank jullie wel lieve dames! Was een gezellige dag. Niet echt een feestje ofzo hoor. Gewoon even wat koffie met gebak met familie en s middags met schoonzus en zwager en Kids naar ballorig geweest. Ja zelf hoefde het van mij eerst niet perse hoor zelfde achternaam, maar maak mijn man (😇 haha!) er erg blij mee en vind voor de kids straks toch ook wel erg leuk. @Bolleke Aaaah balen meid! Was net aan terug lezen en dacht ik bij jou ja zou het? hoop het zo! Even jezelf lekker laten verwennen met wat lekkers ofzo. Heb je wel verdiend! Of de kerel even lekker laten masseren 😊 dikke knuff meid! Andere dames nog even spannend. Succes!!
Hier begint NOD weer te naderen. Blijft toch altijd spannend. Ga denk ik gewoon mijn ongi afwachten en komt ie niet op nod, dan dag erna testen. Of ik moet opeens gigantische kwaaltjes krijgen, dan misschien wel eerder. Anders is het zonde van de test haha
Spannend Rataplan, Je moet tot 30 juni toch? nog 6 dagen? nog even volhouden! Hier is de testdrang enorm!! Denk dat ik morgen ochtend ga testen. Ik heb de hele dag al een brok in mijn keel en heb vreselijke honger, maar geen trek. Dit had in mijn mijn zoon ook. Precies deze dag, dag 30, toen op dag 31 heel licht positief getest. Dus fingers crossed! Ergens ben ik zo bang dat ik toch gewoon ongesteld wordt. Maar tot nu toe nog helemaal niets. Ik ben overigens nog nooit op dag 31 ongesteld geworden. Wel op dag 29, 30 en 32 haha. Alsof dag 31 altijd overgeslagen wordt. Hebben jullie dat ook? Nog een nachtje slapen..