We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Boefje zolang ik idd ook op tijd eet gaat het goed al ben ik wel snel moe. Maar ik mag echt niet klagen,heb geluk met zo weinig klachten 😄 Oh en ja m'n borsten doen gigantisch zeer.. Kan Jamila eigenlijk al niet meer optillen zo zeer als dat doet.. Hopelijk wordt dat snel minder.

2. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeejtje Kimmie wat vervelend zeg! Sorry ook geen ervaring of tips. Hoop dat snel beter word!

Jaaa iedereen is zwanger voor dat de eerste bevalt! Alle vertrouwen in! Gun het iedereen zo!

3. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu jullie het uitleggen klinkt het inderdaad helemaal niet suf. Mijn buik wordt al groter door mijn darmen en mijn broeken zitten strak. Ik vertel het liever omdat ik anders in de stres zit : straks hebben ze het door. Maar nu komen we nog uit op week 10, mijn ouders gaan volgende week al op vakantie en wij daarna, dus we zien elkaar een hele tijd niet. En vind het wel leuk om het face2face te vertellen ipv via de telefoon. Mijn schoonoudes vertellen we het volgende week.

Heb het mijn nieuwe baas vandaag verteld, nog in mijn proeftijd, ze willen mij gelukkig nog steeds graag houden! :D ben liever optijd en eerlijk voordat ik straks in de winkel flauwval. Heb het aan de huisarts gevraagd, dat zwart zien voor je ogen komt niet door je bloeddruk, maar door de hormonen. Dropjes werken alleen als placebo effect maar mag je gewoon eten tot week 20, daarna moet je er op gaan leten dat je niet teveel eet.

4. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Ik ben er weer een tijdje niet geweest, dus moet zodadelijk even bij gaan lezen.

Vorige week de 20 weken echo gehad en met ukkie was alles prima. Netjes weg gekeken toen ze bij het geslacht in de buurt kwam, dus we krijgen vooralsnog een verrassing!

Ik merk dat deze tweede zwangerschap heel wat anders is als de eerste en met een puberende dreumes erbij zeker een stuk zwaarder. En mijn conditie was al lang niet meer zoals twee jaar geleden, haha.

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Lamama wat fijn dat alles goed is!

Hier zijn de boodschappen voor morgen in huis en de appeltaart is ook al klaar 😄 Morgen ga ik de hapjes maken,ben bang dat anders alles zo nattig enzo wordt.. Vanavond de kamer versieren met slingers en ballonnen 😆 Mijn kleine meisje wordt alweer 2... Gaat me veel te snel 😭😭😭

6. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Nog niet alles bijgelezen, want onze meid is duidelijk wakker, maar tot dusver ff reacties:
    @Kimmie: wat fijn die mooie echo! Zo blij voor jullie dat de kleine nu wel is blijven plakken en dat je kunt gaan genieten!

@Talvi: wat geweldig dat je toch zwanger bent en een mooi kloppend hartje hebt gezien! Wat een geruststelling en tegelijkertijd ook verdriet dat een vruchtje het niet heeft mogen redden. Dikke knuffel!

@MissSter: Beterschap met de kleine man. Hopelijk vinden ze snel een oorzaak voor het slechte slapen, want dat is voor niemand leuk. Onze meid heeft met 13 maanden buisjes gekregen en eindelijk ging ze toen veel beter slapen.
    En nog gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!

@Boefje: de eerste zwangerschap met 6+6 en de tweede keer met 6+5 echo gehad met kloppend hartje.

@Vrolijklente: gefeliciteerd!

Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden en ik duim voor de NOD'ers!

7. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Veel plezier morgen!
    Ik hoop dat wij de 2e verjaardag van Lara een beetje leuk kunnen vieren, aangezien ik 2 dagen voor haar verjaardag ben uitgerekend. Gelukkig beseft zij straks toch nog niet echt dat ze jarig is, dus hebben we wat speling 😉

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ook al zo lekker getimed dus Lamama 😂

9. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lamama, jij zit er ook al zo dicht bij de eerste geplant. Onze man is 2 weken later jarig, gelukkig iets meer speling, maar iets later vieren is denk ik inderdaad prima! haha. Hebben ze toch nog niet zo door. (mijn broertje en ik schelen ook 2 jaar - 2 weken, kan mij dat niet herinneren hoor :p) Fijn dat de echo goed is en jullie niet per ongeluk gezien hebben wat het word. Spannend! Hebben jullie al namen?

@ hier, ik blijf het spannend vinden. soms denk ik: oh oh ik ben niet meer misselijk, maar dan ben ik dat pas in de middag ergens. haha. Hebben jullie dat ook, misselijkheid bij vlagen? Maar zolang ik geen krampen heb of bloedverlies ga ik er maar vanuit dat alles goed zit. Ik heb wel heel veel honger!! En ben ook al best moe soms, maar ik slaap ook bijna niet in de avond, zo stom. Had ik bij de eerste ook volgens mij. :D Overdag slapen ging wel maar in de avond niet. :( vandaag werd ik ook wat minder zwart voor mijn ogen gelukkig. Ik probeer veel brood te eten. Misschien dat het toch wat helpt, ook tegen de misselijkheid.

10. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    @vrolijk Dat moet je ook lekker zelf weten wanneer je het wil vertellen. Iedereen doet waar ie zich goed bij voelt. En van je werk snap ik ook heel goed! Ik zou dat ook niet kunnen verzwijgen. En helemaal fijn dat ze je willen houden!

@lamama Dankje wel!!! 😄
    Ennee heeeel herkenbaar!! Ik merk ook wel dat het stukkie zwaarder is met zo'n kleine boef 😊
    Maar fijn dat echo goed was!! Weer even lekker naar het wondertje kunnen kijken! 😄

Van die buisjes hoor je inderdaad vaker. Ga het allemaal toch maar eens even beter in de gaten houden want meneer sliep 2 nachten goed en daarna weer 2 nachten drama. Geen pijl op te trekken!

@Talvi 2 jaar alweer! Gaat dat snel he! Die van mij in augustus! Alvast een hele fijne dag gewenst! 😄😄

Slaap lekker allen!

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Onze mooie meid ❤❤

12. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met Jamila!

13. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!
    Fijne dag met elkaar! 😄

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Dank je wel dames!

15. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Talvi, gefeliciteerd met Jamila! Maak er een leuk feestje van vandaag.

16. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lamama. Fijn dat alles goed is!

@talvi. Fijne dag en gefeliciteerd met je dochter :)

17. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Wat een schatje ❤
    Van harte gefeliciteerd en een fijne dag samen!

18. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mooie meid Talvi! Hebben jullie een mooie dag gehad?

19. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Weet de familie inmiddels van je zwangerschap of nog even geheim gehouden?
    Of misschien wel een mooie gelegenheid om het te vertellen.

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Dank jullie wel! Jamila heeft het erg leuk gehad vandaag en is goed verwend 😄😄 Ze ligt nu net op bed,ze was echt kapot haha 😁

We hebben het alleen nog aan onze ouders en broers en zus verteld. Ik wilde nog even de echo van dinsdag afwachten voor we het op Facebook zetten 😊 Oh en 2 goede vriendinnen van mij weten het ook 😊

Deel Deze Pagina