We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Zo even flink wat bijgelezen. Weet even niet zo goed meer wie wat heeft geschreven.
    Hier net weer ongesteld geworden. Zo relaxt als ik een week geleden nog was, zo begint vandaag de moed een beetje te zakken. Mijn cyclus wordt elke maand een dag korter, weet niet of 25 echt kort is, maar zo klinkt het wel.
    Begin nu een beetje te twijfelen. Hebben rond de eisprong echt genoeg sex. Waarom lukt het niet.....pffff

2. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    He wat vervelend meid. Dat is steeds weer een grotere teleurstelling.
    Misschien een idee niet zo te focussen op de eisprong maar bijv eel de periode om de 1a2 dagen te doen?
    En je mag er best wel even van onder ste boven zijn hoor, logisch!

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh Rataplan wat vervelend meis :( Ik snap heel goed hoor dat je je zo voelt.. Weet je zeker dat je eisprong is geweest en jullie niet te vroeg stoppen? Lijkt me heel frustrerend.. Dikke knuffel voor jou meis! Geef de moed niet op lieverd! 🌸🍀🌸🍀

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Lief van jullie. Doet me weer even goed.
    Eisprong ben ik zeker van ivm ovu testen. Morgen ben ik weer wat nuchterder hoor, en zie ik het waarschijnlijk allemaal weer wat rooskleuriger, maar op dit moment nog heel ff niet.

Dat komt ook omdat ik het gewoon heel graag wil. Ff een baaldagje vandaag en hopelijk morgen weer met goede moed de volgende ronde afwachten

5. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Aaahh balen rataplan!
    Logisch dat je even flink verdrietig bent! Dat mag ook.
    Toch steeds weer een teleurstelling.

6. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Rataplan!! Ik weet precies hoe je je voelt. Zo voelde ik mij ook een maand geleden. Je gedachten ervan af zetten werkt het beste denk ik. Maar ik weet ook hoe moeilijk dat is. Juist nu ik werk heb gevonden (= afleiding) is het raak. Heel toevallig!! "Gewoon" proberen door te gaan met je leven en dan is het vanzelf raak. Dat je precies raak schiet zegt helaas niet zoveel. Er moet nog zoveel gebeuren qua innesteling e.d. dingen waar je helemaal geen invloed op hebt. Het is echt een wonder zo een kleintje. Maar heb er vertrouwen in dat het jullie ook gaat lukken! Lieve knuffel!! Je rot voelen mag absoluut.

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    @.talvi gefeliciteerd met je dochter nog!!

@ verder hier niet veel te melden

8. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hoe is het met onze net zwangeren?

Herkenbaar hoor talvi! Gun jezelf ook even dat baalmomentje en daarna weer met goede moed er tegen aan toch!?

Hier vandaag NOD.
    Hele weekend al wel krampen en gerommel in mijn buik maar nog wel 'gewoon' afscheiding (als ik ongi word heb ik dat niet) dus spannend...
    Morgenochtend maar een testje wagen denk ik!

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hier geen baalmomentje hoor Yessie 😄😄

Ik voel me gelukkig niet meer misselijk,nog wel moe en veel honger 😂 Morgen weer even spieken of de kleine goed groeit 😊

10. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps sorry bedoelde rataplan😉

Fijn dat jij niet meer misselijk bent en leuk dat je morgen weer kunt kijken naar je kindje!!

11. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Rataplan: je mag je gerust ff klote voelen, hoor. Veel succes in de volgende ronde, het lukt jullie echt wel.

@Yessie: dan wordt het spannend, meid! Ik duim voor je.

@Talvi: wat fijn dat je morgen weer even kunt kijken. Geeft gemoedsrust denk ik.

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Als morgen blijkt dat baby goed groeit en alles kan ik pas echt genieten eigenlijk.. Voel me nu soms toch nog wel wat onzeker ondanks de kwaaltjes en groeiende buik. Die 2 weken zijn gelukkig best snel voorbij gegaan 😊

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Yessie ik duim ook voor je!

14. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rataplan. Balen he als je sneller wilt dan het lukt... :(
    Bij mij werkte om het rond ei gewoon elke dag te doen. En heb het iets losgelaten. Minder op forum en niet te veel met nod/dpo etc bezig zijn.
    Hoop dat het snel raak is meid!

En natuurlijk ook voor de andere meiden!! X

@yessie. Wat spannend! Is dit de 1e ronde dat jullie er echt voor gaan?

@talvi. Veel plezier morgen! Hoop mooie echo voor jou :) kan me voorstellen dat je het best weer spannend vindt.

15. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boefje, ja eerste echte ronde. Was wel eerder gestopt met de pil om weer even mijn eigen cyclus op gang te laten komen. Was 2x 33 dagen. Zit nu op dag 33 dus ja best wel weer spannend zeg.

Hoe is het met jou??

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Balen Rataplan, ik weet helaas precies hoe je je voelt! Geef even toe aan je verdriet, teleurstelling en frustratie. En dan weer proberen op te laden voor een nieuwe poging! Komt vast goed meis! Als je ziet wat er allemaal goed moet gaan is het eigenlijk een heel groot wonder om zwanger te worden!

Spannend Yessie, ik duim voor een mooie test morgen!

Talvi veel plezier met de echo morgen! Heerlijk weer naar je kleine kruimel kijken.

17. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Thnx dames, voor jullie lieve woorden. Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en ga met goede moed weer de volgende ronde in.

Oh Yessie, spannend zeg. Dat zou toch super leuk zijn gelijk de eerste ronde raak. Duim voor je. Hoop een knal test morgen te zien hier.

Spannend Talvi. Veel plezier morgen bij de echo. De kleine zal er vast prachtig op staan

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Hola!

Hier ff mega baaldag gehad. Qua werk: moest met zo'n ontzettende onvriendelijke familie door Jerez sjouwen! En privé: werd ondertussen, twee dagen vroeger dan verwacht, ongesteld. :( :( :(

Gelijk dus kliniek gebeld. Kan donderdag terecht voor volgende onderzoek. Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen.

Verder nog niet terug gelezen, sorry. Nu ook ff geen zin in, doe ik morgen weer. Welterusten!

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Yessie26 ___________ 29-06 ___________ 📊 2

Roelieboelie _________01-07__________ 📊 4

Mutskuh ___________ 10-07 __________ 📊 7

SuusD ______________ 07-08 __________ 📊1

Lievekind ___________ 19-07 __________ 📊 5

Angels88___________ 21-07 __________ 📊 3

Bolleke83 __________ 24-07 __________ 📊 7

Anouk112 ___________ ? _____________ 📊 2

Rataplan ___________ ? __________ 📊 4

CaatjeM ____________ 31-07 __________ 📊 6

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING

Kimmuts __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL

Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3

Talvi ______________________❤️ Zwanger ❤️ 08-02-2016 📊 1

Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7

Vrolijklente_________________ ❤️ Zwanger ❤️ 02-03-2016 📊 6

20. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Wij zijn er vroeg bij vandaag, hebben het ontbijt al achter de kiezen en staan op het punt om boodschappen te doen. Dan de rest van de dag helemaaaaaal niks!! Ik hou aardig vocht vast met dit weer dus ik doe lekker rustig aan :)

Geniet van het mooie weer allemaal!

Deel Deze Pagina