We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik zie nu dat doordat ik zwanger ben de lijst zwangeren groter is dan de NOD'ers!! Gaat de goede kant op!
    Wat balen Caatje. Hopelijk komt er iets uit waar jullie iets mee kunnen.
    Spannend Yessie, zou zo leuk zijn!! ;)

@hier. Ik voel mij totaal niet zwanger en dat maakt mij heel onzeker. De eerste paar dagen had ik een prop in mijn keel en nu helemaal niets meer. Borsten zijn wel een beetje tintelig, heb niet overal trek in maar wel veel honger en ben een beetje moe. Gister avond 3 uur gewerkt en mijn voeten deden zo een pijn, leek wel of ik de marathon gelopen had.

Je hoort zoveel verhalen: als de misselijkheid weg is dan heb je een miskraam e.d. ik heb nog nooit een miskraam gehad. Dus weet ook helemaal niet hoe dat gaat. Heb helemaal geen bloedverlies of krampen. Gister de Verloskundige gebeld om mij aan te melden, die stelde mij gerust, maar waarom zou ze me ongerust maken. :p Dan geloof ik haar toch niet.

Bij de eerste had ik nu al van alles. Ik had toen een dagboek bijgehouden waar ik nu in kijk. Ik was misselijk met vlagen, moe, vreselijke krampen van mijn darmen had al last van mijn rug. Maarja, toen werkte ik full-time en nu niet en misschien heb ik nu wel een lief klein schattig meisje in mijn buik. Mijn zoon was 4435 gram bij de geboorte en ik was niet eens over tijd. Volgens de verloskundige zou hij anders 10 pond geweest zijn. :D

Kun je mbv zwangerschapstesten erachter komen of ik nog zwanger ben? of geeft dat alleen maar meer onzekerheid vanwege het concentratie verschil van je urine? Ik wil mij opgeven voor moeders voor moeders, daar doen ze ook testen volgens mij. Ik wil ook niet te veel stress, straks gaat het juist daardoor mis. :) Maar twijfel wel of we het zaterdag al gaan vertellen. Bij de vorige was mijn buik ook al veel groter en kon ik het echt niet voor mij houden. Nu is dat anders.

2. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hier een omo witte test!
    Laat die ongesteldheid maar komen dan, kunnen we weer verder.

Fijne dag meiden geniet van het mooie weer!

3. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ik denk dat je je echt veel ste druk maakt!
    Niet vergelijken met de eerdere zwangerschap, want iedere zwangerschap is anders.
    Het is iig onzin dat als je geen klachten heb je een miskraam krijgt.
    Miskraam krijg je pas bij veel bloedverlies en heftige buikkrampen, dat zijn de enige symptomen, zolang je dat niet hebt niet denken aan een miskraam.
    Sommige vrouwen worden nooit misselijk, ik zou ervoor tekenen 😉
    Kortom gewoon genieten!

4. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Sluit me helemaal aan bij Kimmie!
    Zo lang er geen sprake is van bloed en krampen hoef je je volgens mij geen zorgen te maken!
    En dat veel honger en tintelige borsten klinkt ook "goed" toch?
    Dit had ik ook.
    Niet te druk maken!

5. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    En yessie balen van de witte test!
    Hoop stiekem dat het te vroeg was 😊

Fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer!

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jammer Yessie! Hopelijk dan snel ongesteld zodat jullie weer verder kunnen.

Vrolijk maak je niet te druk! Weinig kwaaltjes zegt echt niks. Ik had ook alleen wat gevoelige borsten en vanaf 6-7 weken werd ik heeeel moe. Verder ook weinig symptomen en het zat gewoon goed!

Fijne dag allemaal! Hier ook vrij vandaag, lekker plonzen in het zwembadje in de tuin met de kleine man.

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh Caatje wat balen.. Knuffel voor jou! En voor jou ook Yessie!

Vrolijklente elke zwangerschap is idd anders. Ik was met Jamila tot 14 weken kotsmisselijk maar nu heb ik er geen last van. Alleen erg zere borsten en thats it. Ben ook niet meer echt snel moe. En idd zolang je geen pijnlijke krampen en bloed hebt is er niks aan de hand meis! Probeer het een beetje los te laten. Oh en testen slaan vaak lichter uit door de hoeveelheid hcg dus testen zou je ook weer onzeker kunnen maken. Maak je niet te druk lieve meid!

Ik ga vandaag ook lekker rustig aan doen. Vanmiddag echo!! 😄😄

8. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dank jullie wel voor jullie geruststellende verhalen! Doet mij goed!! Jullie zijn schatten! Fijn om te horen dat het heel normaal is en je bij een miskraam krampen en bloedverlies hebt. Want dat heb ik ook echt helemaal niet. Dan ga ik lekker genieten van het zwanger zijn zonder misselijk te zijn. :)

Spannend Talvi nu alweer de echo! Veel plezier!

9. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook missSter!
    Bij mn dochter testte ik ook pas laat positief (dag 38) dus je weet nooit! We wachten rustig af en genieten van het weer!
    Net als Bolleke zwembad opgezet, vanmiddag lekker plonzen in bad met dochterlief!

En vrolijk ik had bij mijn dochter ook helemaal geen klachten! Zegt echt niets! Ik dacht toen dat het niet raak was omdat ik juist niets voelde maar niks was minder waar😊

Ik weet nog wel dat ik het lastig vond om te genieten juist omdat ik me niet zwanger voelde en niks zag. Na de eerste echo was ik gerustgesteld en kon ik echt gaan genieten.

Leuk talvi de echo vandaag ben benieuwd! Geniet ervan!

10. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vrolijk. Probeer te ontspannen. Je kunt er toch niks aan veranderen!
    Ik was bij m'n dochter al moe met 4,5 week en echt op. Nu pas met 6 weken en niet eens doodop. Dus valt me nog mee.
    Nu vooral de ochtend erg moe en beetje misselijk/onbestemd gevoel.

@talvi. Hoe was de echo? Hoop alles goed!!

@yessie. Jammer! Wie weet komt het nog. Zou leuk zijn :) en anders op naar volgende ronde.

Wat een temperaturen! Vond het vandaag al warm... Vrees voor komende dagen... Morgen nog dagje werken. En donderdag naar bosbad. Misschien ga ik vrijdag en zaterdag ook wel lekker zwemmen. In weekend gezellig met vriend naar meertje in de buurt ofzo. Heerlijk! Moet echt niet te veel plannen komende dagen. En lekker relaxen in de schaduw of plonsen in het water met dochter :) en bbq inplannen natuurlijk!

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

De echo was goed! 🎉🎊🎉🎊 We zagen meteen het hartje kloppen en baby is goed gegroeid. Hij/zij bewoog zelfs een beetje 😄😄 Ben 4 dagen vooruit gezet dus ik ben 8 weken en 5 dagen. 9 juli mag ik weer 😊😊

12. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn Talvi! Gefeliciteerd!

13. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Heerlijk Talvi, dat zit helemaal goed! Super!

@Caatje: balen meis. Hopelijk leveren de testen van deze maand wat op voor jullie.

@Yessie: geen bloed geeft moed, masr toch balen van de omowitte test.

@Vrolijklente: keep it together. Ik weet niet beter van jou, dan dat jij je altijd zorgen lijkt te maken. Daar wordt je toch ook niet happy van.

En deze temperaturen zijn ook niks voor mij. Kijk als een berg op tegen de komende dagen. Vandaag was nog goed te doen gelukkig. Had vrij en heb samen met Lara rustig aan gedaan. Ik vind het echter zo zielig dat ze donderdag met 38° de hele dag naar het kdv moet. Daar is het zo benauwd, maar ze heeft het er altijd prima naar haar zin.

14. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak ik mij altijd zorgen? :) Heb het niet eens in de gaten. Ben wel een perfectionist. :p SORRY!! Al is het wel zo dat ik mij verder heel happy voel hoor. :D Ik ben super blij dat ik zwanger ben! Maar denk dat iedereen het wel spannend vind de eerste weken tot de eerste echo, toch? Bij de eerste had ik overigens ook zorgen, had verschrikkelijke krampen, maar gelukkig is ook toen alles goed gegaan. Je kunt er inderdaad niets aan veranderen. ;) Ik heb mij trouwens aangemeld voor moeders voor moeders, heeft iemand ervaring?

15. Talvi

Talvi Niet meer actief

Zorgen heeft iedereen in het begin meis,niet schuldig over voelen. Ik doe ook mee met mvm 😊 Dan meld je je aan en dan bellen ze voor een afspraak. Dan komen ze langs met een test en 2 kratten met lege flessen. En je krijgt kadootjes 😄 Ik moet het elke week wegbrengen want ze gaan pas vanaf oktober weer ophalen. Weet niet of dat overal zo is. Goed van je dat je mee wil doen!

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat leuk, cadeautjes! :D wat goed dat jij ook meedoet! Klinkt goed. Hopelijk komen ze dat van mij ophalen, ik heb geen auto. :p Of het moet te fietsen zijn (bakfiets past veel in). Moet je ver reizen om de flesjes weg te brengen? Het zal wel overal anders zijn. Fijne avond!

17. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Wat fijn dat de echo goed was talvi!!
    En ook nog vooruit gezet! Altijd goed 😉
    Lekker genieten!

@Lamama heb ik ook hoor dat ik tegen de komende dagen op zie. Als ik nou geen verplichtingen heb gaat het wel maar moet heel veel werken en ook lange dagen dus echt totaal geen zin!
    Lekker mensen bedienen doe van het weer en alles genieten. Dat je denkt Hallo ik ben een dikke zwangere en ren en sprint alle kanten op om mensen tevreden te houden 😂😂
    Haha ja echt word bijna een diva van het zwanger zijn 😝😂

Tellen jullie ook zo af tot de vakantie/verlof? 😁😁
    Nog 2 en halve week en dan heerlijk 2 weekjes er tussen uit en als ik terug kom nog 6 weken tot verlof! 😇
    Slecht hè? 😁😁

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Vrolijklente zeg maar gerust flessen hoor 😂 Ik gebruik die maatbekers eigenlijk helemaal niet,ik plas in de fles. Dat gehannes.. Ik moet ongeveer 10 minuten fietsen,heb namelijk ook geen auto. Bakfiets is wel ideaal! Ik doe de flessen(wel rechtop!) in de grote groene tas die je van mvm krijgt zonder kratten anders lukt het me nooit 😊 Ik moet het bij de ambulancepost inleveren.

19. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    Kwa bloedverlies en miskraam hoeft absoluut niet, mijn ervaring was op en top zwanger, kotsen en alle symptomen en bleek op echo pas een partiële mola zws te zijn. Dus geen.bloedverlies of krampen hoeft niet perse te zeggen dat het goed zit. En nu wil ik de zwangere niet bang.maken maar dit is wel mijn ervaring!

@ all geniet van het mooie weer!

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Wow super Talvi. Fijn dat alles er goed uit zag.

Balen caatje hopelijk meer geluk voor ons in de volgende ronde.

Yessie, duim voor jou dat je alsnog een mooie test krijgt over paar dagen. Geen bloed, dus kan nog 2 kanten op.

Mijn Nod is 25 juli. Kan iemand die op de lijst zetten. Thnx

Deel Deze Pagina