We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Magnetiseur was positief. Hij zei dat het goed voelt en gewoon moet gaan lukken. Hij zei ook nog wel andere 'rake' dingen die hij niet kan weten eigenlijk. Komende maandag moet ik weer terugkomen vlak voor de eisprong en dan moet ik een foto van mezelf meenemen. Daar gaat ie dan de dagen rond de eisprong iets mee doen. Ben benieuwd...

Reeva gaaf morgen de 20 weken echo! Heel benieuwd of het een jongen of meisje is! Maar zoals ik al zei... Ik denk een jongen! Ga er vanuit dat alles goed is, fijn dat het voor jou ook zo goed voelt!

2. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    En Yessie spannend ik duim voor je!

Boef hoe is het met jou? En met de kwaaltjes! Wat goed dat je plast voor MvM! Hoe ver ben je nu en wanneer heb je je eerste echo (lastig als je dat niet in je banner hebt staan ;))?

3. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Vrolijklente: ik heb ook meegedaan aan MvM. Ook de vorige zwangerschap. Ik moest ca. 6 minuten rijden met de auto om de kratten in te leveren, dus dat viel mee.

@MissSter: lijkt me zwaar om zwanger te zijn in de horeca. Ik zit achter mijn bureautje, maar sta vaak op en moet vaak de trap op en af, maar dat houdt me juist in beweging.
    Ik heb over 5,5 week pas vakantie, maar ben er al echt aan toe. Twee weken vrij en dan nog 6,5 week tot mijn contract afloopt. Dat is precies 6 weken voor mijn uitgerekende datum.

@Talvi: de Wij box heb ik na de uitslag vd combinatietest aangevraagd. Die van Ouders van Nu pas 2 weken terug, maar heb van beiden deze week de ophaalkaart al gekregen.

@Yessie: duim nog steeds.....

@Reeva: spannend! Morgen 20 weken echo!

@Bolleke: hopelijk heeft het effect! Hoop het zo voor je!

4. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ja lijkt me verschrikkelijk om tijdens de echo te zien het helemaal mis is.
    Ben bij deze zwangerschap me ook veel meer bewust er iets fout kan gaan.
    En na mijn miskraam was ik ook wat geruster pas na de 12 weken wn wat goeie echo's.
    Maar ik zie dat vrolijklente zich zoveel veel zorgen maakt, misschien zelfs een beetje gek maakt.
    En dan zeg ik wel, hou jezelf rustig en heb vertrouwen als je geen aanwijsbare aanwijzingen hebt.
    Want als je alleen al gaat denken het misgaat omdat je niet misselijk bent bij nog geen 6 weken, dan denk ik dat je het jezelf wel heel moeilijk maakt.
    Al is het natuurlijk moeilijk rustig te blijven, maar denk wel het beste.
    Hoop voor jou het snel raak mag zijn, en dan zonder elende.

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hmm hier net een beetje bruin verlies gehad.. Hoop dat het niks is.. Heb ook wat iniminie krampjes,zou het kunnen dat het lege vruchtzakje wordt opgeruimd?

Hoe hebben jullie geslapen vannacht? Ik opzich wel goed alleen heb een paar rare en enge dromen gehad.. Dus werd niet zo fijn wakker. Zo maar naar de winkel.

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    Dat bedoel ik juist :) vrolijk maakt zich veel te druk, de meeste.misselijkheid begint pas na 6 wkn.
    Maar goed verschillen moeten er zijn. :D

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    @ reeva Hoe was je echo? 20 wkn echo alweer! Is je dochter meegeweest? Hier gaat het goed hoor, nu aantal dagen vrij 😉

@ bolleke fijn dat het bij de magnetiseur oké was. Ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen! Hoop voor jou snel posi test 😚

@ talvi leuke bekendmaking! En dat bruinverlies kan idd nog van oude vrucht zijn? Vriendin van me wad ook zwanger van vanishing twin, waarvan 1 bleef zitten, en heeft haar hele zws kleine bloedinkjes gehad, maar als je het niet vertrouwd gwn de vk bellen hoor!

@ boefje hahaha plassen voor een goed doel! :D

8. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    @bolleke wat fijn dat ie positief was. Hopelijk kan hij wat voor jullie betekenen! Zal toch wat zijn als het dan opeens raak is!! 😄😄

@talvi denk dat dat idd vruchtzakje kan zijn of misschien druk geweest? Druk gezet?? Ja heel stom om zo neer te zetten maar ik moest een keer een grote boodschap doen op de wc zeg maar en toen kreeg ik ook een bloedinkje. Boel is zo kwetsbaar! Met alleen een niesbui kan het al zeg maar.
    Maar hou het gewoon in de gaten en als je toch onzeker bent gewoon bellen!

@reeva Benieuwd hoe de echo was!

@slapen Vannacht wel redelijk geslapen. Zoonlief had nog wel even last vd warmte maar gelukkig uiteindelijk wel weer redelijk geslapen!

Mn werkdag gister ook overleeft! Maar poeh poeh wat warm. Word je snel moe van!
    Werd vanmorgen al gebeld dat ik vandaag wel wat later kan beginnen. Was niet zo druk. Tja ik zou met dit weer ook niet op terras zitten. TE warm 😊
    Morgen lekker vrij en dan doen we daggie strand! 🌞

Fijne dag!

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Zolang ik geen pijn heb maak ik me nog geen zorgen 😊

MissSter ja werken in de horeca is nu enorm zwaar.. Echt respect hoor!!

Bolleke ook ik hoop voor jou snel een positieve test 😙

Reeva was de echo goed? Hoop dat alles oké is.

Denk dat ik zo maar even naar binnen verhuis.. Daar is het koeler dan buiten 😂

10. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik ben ook benieuwd Reeva. Zag alles er mooi uit?

Pfff MissSter, dat is niet lekker, met zo'n dikke buik in de hitte het terras over rennen. Sterkte met dit warme weer. Nog heel even en kan je lekker genieten van je verlof.

Talvi, klinkt niet heel verontrustend. Bruin=oud, en ook geen krampen, dus kan natuurlijk heel goed van de vrucht zijn die het niet gehaald heeft.

Bolleke, zou toch supergaaf zijn als het deze rond opeens raak is. Duim voor je.

Hier niet zoveel te melden. Behalve dat ik nog steeds een beetje ongesteld ben en ik super zin heb in sexytime met mijn vent. En ik wil wel altijd een beetje klaar met bloeden zijn voor we weer wat gaan doen. Dus nog even een dagje geduld

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Pff dat je daar zin in hebt met deze hitte 😂😂

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hahahaha ja snap ik zelf ook niet echt

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Inderdaad Rataplan dat je daar nu zin in hebt! :p Wij 'moeten' ook weer bijna aan de bak, hoop dat het toch een beetje afkoelt nog. En anders gewoon letterlijk hot and steamy sex! :D

Pfff MissSter pittig hoor terras afrennen met zo'n hitte... Hou je haaks hoor!

En dankjewel allemaal lieve meiden voor jullie succeswensen!

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    En trouwens... Als ik mijn beurt moet doorgeven geef ik m aan jou Muts! Als ik het iemand gun dan ben jij het lieverd, na wat je hebt meegemaakt. Dan kom ik een maandje later wel samen met alle anderen :D. Deal?!

En slapen ging hier nog wel goed gelukkig... Moest gewoon werken vandaag en morgenochtend ook weer, dus blij dat ik nog een beetje fit was. Kost genoeg energie zo dit weer.

15. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!!

Alles is helemaal goed en het is een meisje!!! Mijn dochter is er de hele echo bij geweest en die heeft haar ogen uitgekeken. Ze sprong een gat in de lucht toen ze hoorde dat het een zusje is! Zij is de enige die dacht dat het een meisje zou worden. Heerlijk moment!
    Ik moet echt ff schakelen want ik dacht echt dat het een knul zou zijn! Maar we zijn heel blij met een meisje erbij!

Bijgevoegde bestanden:

16. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Reeva! Gefeliciteerd! Leuk hoot twee meiden! En lijkt me super, de reactie van je oudste 😊

MissSter jeetje nu terras lopen... Pittig! Hou je het vol?

Ik vond het echt bloedheet vandaag. Zit ook nog eens in een heel warm lokaal met 28 kleuters. Gelukkig waren ze zelf ook wat rustiger door de hitte 😅

Morgenochtend weer testen! Wat een spanning gelijk in de eerste ronde zo overtijd! M'n man was er niet zo mee bezig maar vraagt de afgelopen dagen er ook wel naar😉

Veel succes met de warmte allemaal!

17. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd reeva! Leuk! ik geloof dat ik nog nooit zo graag ongesteld Heb willen worden haha

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Gefeliciteerd Reeva!!

En spannend morgen Yessie!

19. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden weer een witte test... Op dag 37.
    Snap er niks van. Zal wel een lange cyclus worden dan!
    Word dan liever gewoon ongesteld dan weet ik waar ik aan toe ben! Dit is ook niks.

20. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Wauw wat een prachtige echo!
    Was alles goed met de kleine?
    Wat mooi het zo met je dochter te beleven, dat heb je toch sterker met een wat groter leeftijdsverschil, lijkt me heel mooi.
    Hartelijk gefeliciteerd.
    Gek he dat je je toch ergens op instelt.
    Iedereen denkt het een meid word in de familie, maar ik krijg nu toch een sterk vermoede voor een een knul.
    Heb ook nog niks gekocht wil echt gericht kopen.

Deel Deze Pagina