Nou wie weet! je kan ook flink in de maling genomen worden natuurlijk..maar ik hoop voor je van niet!
Mmm spannend! Je leest wel eens dat vrouwen zo snel al vanalles voelen. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik vanaf 12dpo vanalles; gevoelige borsten, koffie juist vies! En menstruatiekrampen die weer weggingen na twee dagen. Ik duim voor je!
Wij gaan ook voor een tweede. Ben 25 jaar heb een dochtertje van 7 maand. Bij ons dochtertje was het meteen raak
Oh spannend hoor googelplex! Ik weet eerlijk gezegd niet of dat al kan.. Wie weet Dat zou goed nieuws zijn!
Ik had ook wel wat symptomen trouwens, maar dat bedacht ik me pas achteraf Ik had zo'n vier dagen lang, voor nod, erg gevoelige borsten aan de zijkanten.. Dat had ik nog nooit gehad.. En ik had het steeds heel erg koud, terwijl ik altijd zo'n heetloper ben dus dat was wel 'vreemd' Uiteindelijk bedacht ik me pas later dat dit symptomen waren haha Ik had 1 dag voor nod zo'n sterke drang om te testen.. Heel raar, kan dat gevoel ook niet omschrijven..en ja toen wassie dus positief!
Goedemorgen! @Bolleke Oh Wauw Jason Mraz! Lijkt me heel gaaf om die live te zien! @Googelplex dat zijn wel heel specifieke symptomen. Hoop voor je dat je lichaam je niet voor de gek houdt... Hier heel vaag nu, krijg zojuist dus gewoon weer een negatieve ovulatietest!!! Weet nu niet wat ik moet denken: heb ik gisteren, door op een totaal ander tijdstip te testen een vals positief gehad of is mijn vruchtbaarheidsvenster echt maar zo kort???
Met mijn borsten was precies hetzelfde! Van de zijkant inderdaad, bij de oksels. Heb ik normaal ook nooit!
Goeiemorgen! Jason Mraz is echt geweldig, dit is de tweede keer dat ik m gezien heb. Zo muzikaal en hij zingt zo gemakkelijk. En ook nog eens een enorm leuke vent. Bij deze show vertelde ie tussendoor van alles, supergrappige dingen met veel zelfspot. Erg leuk! Die ovulatietest: het zou kunnen dat je de piek hebt gemist... Hoe lang zit er tussen de twee testen? Ik heb voor mijn eerste zwangerschap ook twee maanden getest, toen ik 1 keer per dag testte heb ik zo een keer mijn piek gemist. Misschien voor de zekerheid nog even doortesten? Op welke dag van je cyclus zit je?
O ja enne: die testen geven niet je vruchtbaarheidsvenster weer hè! Het geeft de LH piek, waarna binnen twee dagen ongeveer je eitje gaat springen. Als je een positieve test hebt ben je als het goed is dus nog wel even vruchtbaar.
Halverwege. Ik testte alleen 's ochtends, één keer per dag dus. Gisterochtend gaf ie nog negatief. Ik heb inderdaad het gevoel dat mijn piek dan al voorbij is. Het tweede streepje op het staafje is nu ook echt veel lichter! Aaaah inderdaad, geen kort vruchtbaarheidsvenster, wel een korte piektijd. Ik zal voor de zekerheid vanmiddag en morgenvroeg ook nog een keer testen. Mocht m'n piek echt al voorbij zijn, ben ik extra blij dat we sinds woensdag al aan het klussen zijn! en dat zeilen we vandaag en morgen zeker nog even mee doorgaan hehe!
Het is normaal dat je de dag na je positieve ovutest al weer een negatieve hebt hoor. Na de positieve test zal je ei binnen 12 tot 48 uur springen. Je lh piek is gewoon voorbij. Niks geks aan. Nu gewoon hopen dat je je eitje bevrucht hebt. Hier nog steeds geen positieve ovulatietesten... Lage temperatuur. Dus nog steeds geen ei...jammer
Sorry ik zie nu pas in je banner dat je op dag 19 zit. Prima toch als jullie al een paar dagen bezig zijn (ik vind klussen zo'n stom woord...)! Zou er zeker nog een paar dagen mee doorgaan. Als het de volgende maand nog nodig is, ik hoop natuurlijk van niet, is het misschien slim om twee keer per dag te testen als het streepje donkerder wordt. Dan mis je zeker niet je piek als het goed is.
Ja inderdaad! Dank je voor de uitleg, helemaal duidelijk nu! Nou, dat is nu dus wat ik gedaan heb. Had gisterenochtend voor het eerst een tweede streepje, vandaar dat ik besloot gisterenmiddag ook te testen. Maar goed dus dat ik dat gedaan had, want vandaag was ie alweer negatief! Oh, enne ik vind dat woord klussen ook apart, maar gebruik het wel, want het dekt precies de lading zonder grafisch of erotisch te zijn. Moet er steeds om lachen als ik het schrijf. Even een ander vraagje: Hoe zijn jullie nu qua drinken? Ik hou behoorlijk van een glaasje wijn. Heb dat sinds deze week (afgelopen dinsdag) bewust weer afgezworen. Gisteren alleen een glaasje gehad voor het eten (gingen uit eten met familie). Vandaag ga ik alleen naar een vriendin toe met wie ik normaal gesproken nogal wat afpimpel. Kan één glaasje wel of beter gewoon helemaal niet doen?
Ik heb gisteravond wel gewoon een wijntje genomen (hij smaakte niet maar dat is een ander verhaal). Dronken worden zou ik persoonlijk niet doen, maar een wijntje of twee moet kunnen vind ik.. Vanaf een positieve test vanzelfsprekend geen druppel meer.
Goeie morgen ( kan nog net) Hier nog steeds nod test is N ook geen nog gevoel. ML zegt vorige x was ook heel laat te testen bij je. Ik ga van de week pas testen. Denk woensdag als ik nog steeds nod heb. Wijntje op zijn tijd moet kunnen. Staat ook ergens dat 1 a 2 wijntjes best kan. Ovulatie testen geen ervaring mee kan daar.niet.over mee praten. Carnaval lijkt me super. Doen ze hier totaal niet. Wel jammer. Anouk have fun in Oostenrijk! Googel balen of het is miss een teken, je weet maar nooit! Latese hoe is het bij jou?
Naam____________NOD______Ronde____zwanger Googelplex_______ 17-02 __________ *1 Bolleke83_________ 25-02 __________ *2 Boefje2012_______ 27-02__________ * MISSster_________ 09-02 __________ *3 Flieentje_________ 09-02 __________*1 Krul ____________ 26-02 __________ * 1 Mutskuh________ 18-02 __________ *2 Engeltje1985_____ 25-02 ________ *2 Chantalx_______ 06-03 __________ *2 Mama092013____aan het ontpillen Nkd___________ 19-02 __________ *2 Chelleke ______ 12-02 ___________ *2 CaatjeM______ eind 02 __________ *
Tuurlijk mag je erop wil hem wel aan passen maar t lukt op me tel niet helemaal. je kan hem ook kopiëren en je zelf er bij zetten als het lukt. En anders doe ik het morgen op de computer even